Beko lanseaza noi tehnologii si anunta o noua initiativa in parteneriat cu FC Barcelona pentru 2018

05 septembrie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Beko a lansat în premieră, la Berlin, cele mai recente inovații în materie de tehnologii de vârf și produse, în linie cu cele mai noi tendințe globale, care îmbină designul ingenios și soluțiile sustenabile.

Printre produsele lansate se numără și o gamă completă de aparate de gătit cu funcții inovatoare, o nouă gamă de frigidere de mari dimensiuni, produse noi din gama de electrocasnice mici, dar și mașini de spălat rufe și mașini de spălat vase care integrează tehnologii de ultimă oră.

Tehnologiile Beko de ultimă oră

La ediția de anul acesta a IFA, Beko a lansat în premieră o serie de inovații tehnologice, precum:

• Tehnologia FreshGuard® elimină mirosurile neplăcute din frigider cu până la 90% cu ajutorul unui filtru cu suprafață specială și LED-uri UV care neutralizează moleculele de mirosuri neplăcute. Astfel, frigiderul va fi întotdeauna ca nou.

• Aparatele frigorifice Beko cu tehnologia DoorAssist™, care face posibilă deschiderea automată a uşii frigiderului atunci când utilizatorul atinge ușor mânerul (de exemplu, cu cotul). Senzorul cu infraroșu detectează atingerea și ușa aparatului frigorific se deschide la un unghi de 10°-15°. Iar dacă aceasta nu se deschide complet în 3 secunde, se va închide automat, pentru a nu irosi energie electrică.

• Tehnologia AirTherapy®, integrată în noile mașini de spălat Beko, le pune la dispoziție utilizatorilor un program rapid de împrospătare a rufelor. Astfel, în doar 30 de minute, utilizatorii pot avea un kilogram de haine reîmprospătate şi gata de purtat, datorită sistemului inovativ care include un încălzitor și un ventilator suplimentar, prin intermediul căruia aerul încălzit circulă prin ţesăturile hainelor. Iar pentru cei care au nevoie de haine curate într-un timp scurt, Beko a creat programul Clean & Wear®, parte integrantă din tehnologia AirTherapy®, ce permite spălarea și uscarea unei încărcături de un kilogram de haine în doar 120 de minute.

• Primele mașini de spălat vase cu tehnologia AutoDosing de la Beko dozează automat cantitatea de detergent necesară în funcție de programul selectat și măsoară nivelul de murdărie a vaselor. Astfel, utilizatorii nu mai sunt nevoiți să adauge detergent la fiecare spălare, elimininându-se astfel riscul să rămână detergent în mașină la utilizarea programelor foarte scurte. Datorită sistemului inteligent de dozare, o singură umplere a compartimentului poate fi suficientă pentru o lună întreagă de cicluri de spălare. Utilizatorii au la dispoziție și o aplicație care să le reamintească atunci când e nevoie sa umple din nou compartimentul cu detergent.

• Noile mașini de gătit cu tehnologia FlameAdjust™ permit ajustarea precisă a nivelului flăcării cu ajutorul unui indicator luminos de putere. Datorită celor 9 niveluri diferite de putere și a  timer-ului, utilizatorii pot controla fiecare ochi de gătit, în funcție de felul de mâncare pregătit.

• Designul special al aragazurilor Beko echipate cu tehnologia High Efficiency Gas Burners permite eficientizarea timpilor de gătit cu până la 35% și a energiei folosite cu până la 25%, prin comparație cu aragazurile pe gaz standard.

• Tehnologia Direct Access Premium Control, care echipează plitele cu inducţie Beko, permite un control mai facil al diferitelor zone de gătit. Utilizatorii pot astfel să controleze individual fiecare zonă a plitei, totul cu o singură atingere de buton.

Beko a lansat și o nouă gamă de electrocasnice mici, care completează gama de electrocasnice mari și le ușurează viața consumatorilor cu noi funcționalități. Printre acestea se numără:

• Noul Vacuum Blender Beko ce menține intacte vitaminele și nutrienții alimentelor

Noul model Beko Vacuum Blender folosește tehnologia de vacuum pentru a elimina pierderea nutrienților din fructe și legume ca urmare a procesului de oxidare. Astfel, înainte de a începe mixarea ingredientelor, blenderul elimină tot aerul din recipient, ceea ce păstrează pentru mai mult timp vitamine esențiale precum Vitamina A și C, Lycopen, dar și enzimele și alți nutrienți. În plus, blenderul este dotat și cu două recipiente blend & go din tritan, cu ajutorul cărora consumatorii își pot savura dimineața smoothie-urile și sucurile preparate de seara, fără ca acestea să își schimbe culoarea sau să își piardă din proprietăți. Blenderul are o putere de 1000 W si dispune de mai multe viteze de mixare, precum și de funcția Pulse.

• Noul espressor inteligent Beko pe care îl poți controla de pe mobil

Espressorul Smart Beko este compact și integrează tehnologii revoluționare, care oferă de fiecare dată aceeași aromă perfectă a cafelei. Acesta este echipat cu o râșniță conică și o pompă de presiune de 19 bari şi dispune de funcții de prăjire a cafelei. O noutate absolută este că utilizatorii pot controla espressorul folosind o aplicaţie dedicată, disponibilă atât pentru dispozitivele Android, cât şi IOS.  De asemenea, aceştia pot seta ora la care să fie gata cafeaua și chiar să o sincronizeze cu alarma de dimineață, pentru a savura o cafea proaspăt pregătită chiar atunci când se trezesc. Tot cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot selecta tipul de cafea dorit și vor primi  notificări în momentul în care aparatul mai are puțină apă sau cafea. Mai mult, espressorul este echipat și cu un ecran LED cu touch screen, ușor de folosit, și oferă cinci niveluri de râșnire, astfel se poate alege exact tipul de cafea dorit.

Beko anunță în premieră la Berlin și o inițiativă globală de susținere a alimentației sănătoase, în parteneriat cu FC Barcelona

În cadrul IFA 2017, Beko a anunțat și campania ”Eat Like a Pro”, care va demara în cursul anului viitor. Inițiativa își propune să atragă atenția asupra ratei îngrijorătoare a obezității infantile la nivel global și să le ofere părinților informații despre importanța unei alimentații echilibrate. Campania beneficiază de susținerea vedetelor FC Barcelona, care îi vor încuraja pe cei mici să le urmeze exemplul și să aibă o dietă echilibrată, cu alimente savuroase și nutritive.

Hakan Bulgurlu, CEO Arçelik A.S., compania care deţine brandul Beko: “Obezitatea infantilă este fără îndoială o problemă generalizată la nivel global. Dacă lucrurile continuă în acest fel, numărul copiilor supraponderali sau obezi cu vârste sub 5 ani va atinge pragul de 70 de milioane până în 2025. Noi, la Beko, credem că putem aborda această problemă prin tehnologii inovative, care să facă mâncatul sănătos mai accesibil, dar și prin acțiuni atractive pentru cei mici, care să îi învețe de ce e important să deprindă obiceiuri alimentare sănătoase. Inițiativa Eat Like a Pro își propune să facă atractive pentru copii alimentele sănătoase, să îi ajute să aleagă un stil alimentar echilibrat, bogat în ingrediente nutritive, avându-i ca model pe eroii lor preferaţi. Obiectivul nostru este unul simplu – să reducem rata de obezitate infantilă prin prevenție și educație.”

Campania Eat Like a Pro implică și o serie de specialiști din domeniul nutriției, care să susțină mesajele campaniei prin recomandări de alimente și rețete de mâncăruri potrivite pentru un stil de viață echilibrat. La nivel local, campania va fi susținută de Larisa Petrini, Integrative Nutrition Health Coach, care continuă astfel colaborarea începută cu brandul Beko la începutul acestui an, când a devenit ambasador de produs pentru storcătorul cu presare lentă Beko Slow Juicer.

”Mă bucur să fiu parte dintr-o astfel de inițiativă curajoasă, care își propune să aducă problema obezității infantile în atenția cât mai multor părinți, din întreaga lume. Ne propunem să le oferim părinților idei de mâncăruri sănătoase și savuroase, dar și să îi învățăm pe cei mici că alimentele bogate în vitamine, care îi ajută să se dezvolte armonios, pot fi delicioase. Iar cu sprijinul Beko și al jucătorilor FC Barcelona, iubiți de adulți și copii deopotrivă, sunt convinsă că vom reuși să producem o schimbare reală în atitudinea familiilor față de o nutriție echilibrată.”, a declarat Larisa Petrini, Integrative Nutrition Health Coach şi ambasador local Beko.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

 Praktiker România lansează unicul catalog de GRĂDINĂ & CAMPING de pe piața locală, cu peste 1.000 de produse dedicate petrecerii timpului în aer liber Praktiker România lansează unicul catalog de GRĂDINĂ & CAMPING de pe piața locală, cu peste 1.000 de produse dedicate petrecerii timpului în aer liber
Noua colectie de imbracaminte TEX, Back to School Noua colectie de imbracaminte TEX, Back to School
De ce venituri ai nevoie pentru «Prima Casa 2» - 01 martie 2010 De ce venituri ai nevoie pentru «Prima Casa 2» - 01 martie 2010
Creditele ipotecare: mai relaxate, dar nu de tot Creditele ipotecare: mai relaxate, dar nu de tot
Sunt casele mai accesibile decat inainte de criza? Sunt casele mai accesibile decat inainte de criza?
Presedintele asociatiei de proprietari este ales pentru o perioada de doi ani Presedintele asociatiei de proprietari este ales pentru o perioada de doi ani

Vezi mai multe articole