Despre Misiunea Casa

Misiunea Casa Online

Inceput in 2004, proiectul online Misiunea Casa se bucura in prezent de cea mai mare notorietate in randul proiectelor online pe segmentul Home&Deco.

Daca la inceput a fost doar website-ul, acum printre proiectele Misiunea Casa online se numara: forumul MisiuneaCasa.ro (cel mai mare forum de constructii din Romania), YouTube Channel MisiuneaCasa.ro (cel mai mare canal YouTube Home&Deco din Romania), pagina de Facebook si pagina Pinterest.

In 2012 am acordat o atentie sporita website-ului, oferindu-i un nou design, o noua structura si o noua functionalitate, transformandu-l in felul acesta in cel mai up to date website Home&Deco din Romania.

Nu intentionam sa ne oprim aici, asa ca misiunea continua impreuna cu ajutorul vostru!

Pentru sugestii va rugam sa ne scrieti la adresa de email: radu.anghel@s-j.ro

Revista Misiunea Casa - 2005-2008

Revista Misiunea Casa a fost partenerul de incredere pentru toti cei care au intentionat sa construiasca, renoveze sau sa amenajeze locuinta. Odata cu dezvoltarea conceptului “Do-It-Yourself” a crescut si numarul celor preocupati personal de realizarea unor lucrari de amenajare, iar nevoia de informare specializata a facut din revista Misiunea Casa optiunea numarul 1 in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.

Multe dintre problemele aparute in cadrul unor lucrari de amenajare interioara sau exterioara aveau drept cauza lipsa de comunicare dintre beneficiar si meserias. Din cauza faptului ca beneficiarul nu avea cunostinte de specialitate, de cele mai multe ori se simtea inselat de catre meserias. Revista Misiunea Casa a sprijinit deopotriva beneficiarii si meseriasii, ajutandu-i sa gaseasca un limbaj comun.

Emisiune TV - 2003-2008

Emisiunea a debutat in 2003 si crescut datorita sprijinului oferit de postul de televiziune Antena 1, avand alaturi parteneri precum Henkel Bautehnik si Cesarom. Ulterior s-au mai alaturat proiectului firme precum Bosch-Scule Electrice, Caparol, Lafarge, Policolor, Romstal, Praktiker, Lindab, Guzu Chim, Shell Gas si altii. Pe parcursul celor patru ani de existenta au fost difuzate 150 de emisiuni, in care specialistii si meseriasii din domeniu au prezentat concepte noi de amenajare si modul de utilizare a produselor de calitate.

Daca initial a fost conceputa in format teleshoping, cu o durata de un sfert de ora, in scurt timp emisiunea Misiunea Casa a devenit una dintre cele mai vizionate emisiuni educative, cu un continut de specialitate prezentat pe parcursul a 30 de minute. Astfel, am dezvoltat conceptul emisiunii in directia unui show de televiziune, limbajul si subiectele tehnice abordate avand o prezentare mai atractiva pentru public si mai usor de asimilat. 

Emisiune radio - 2007-2008

Emisiunea radio Misiunea Casa a adus in casele oamenilor informatii complementare celor oferite de emisiunea TV. Prin urmare, in 2007, emisiunea Misiunea Casa Radio a putut fi ascultata la postul de radio National FM.  In anul 2008, datorita audientei pe care a avut-o emisiunea de radio si mai ales datorita notorietatii de care beneficia, am putut muta proiectul pe Radio Romania Actualitati, un post de radio cu o acoperire nationala mai buna si cu audiente mai mari pe targhetul clientilor Misiunea Casa.
Emisiunea a fost realizata sub forma unui dialog intre invitatii emisiunii, specialisti in constructii si amenajari, arhitecti, ingineri constructori si designeri, juristi specialisti in drept imobiliar, sau reprezentanti ai unor importante companii din domeniul constructiilor.
Timp de 2 ani, impreuna cu invitatii si clientii emisiunii, am dovedit ca putem purta un dialog radiofonic despre amenajarea locuintelor.