Dilema

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • Roland
    Incepator
    • 02.apr.2008
    • 4

    Dilema

    Buna Ziua!
    Sunt student si stau in chirie intr-o garsoniera in Drumul Taberei si de cateva saptamani am o problema, si anume pizele din camera nu imi mai merg. pe hol am 2 prize una langa usa de la intrare care merge si una langa usa camerei care nu merge.deasemenea priza din bucatarie merge. de la sigurante nu este caci le-am schimbat pe toate desi nu era cazul dar.... just in case! as vrea sa stiu cum as putea sa imi dau seama de problema ...macar sa stiu cati bani trebuie sa strang ca sa chem un electrician sa o remedieze! daca mai trebuie ceva detalii pentru a va ajuta sa ma ajutati sa elucidez enigma va stau la dispozitie!
    Multumesc anticipat pentru timpul acordat!
    O Zi Buna!
  • VYS
    Living Legend
    • 19.aug.2005
    • 12977

    #2
    Pai primul pas este sa verifici daca ai tensiune la prize, apoi desfaci priza si vezi ce gasesti acolo. Daca totul este Ok la priza, mergi la cauti un electrician care sa iti verifice circuitele.
    VYS Blog DIY

    Comentariu

    • Roland
      Incepator
      • 02.apr.2008
      • 4

      #3