Tablou sigurante

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • bogdan.sb
    Membru Marcant
    • 23.aug.2006
    • 548

    Tablou sigurante

    Deoarece am adaugat o noua intrebare intr-un topic mai vechi si nu am primit raspuns, revin si deschid un nou topic cu aceeasi problema:
    Am deschis aceasta discutie in urma cu mai mult timp. Am primit mai multe sugestii, dar din motive personale, nu am reusit sa le pun in practica.
    Acum m-am hotarat sa montez tabloul electric. Precizez ca nu sunt electrician de profesie, dar nu sunt nici strain de ceea ce inseamna curentul electric.
    Atasez inca odate schema cu explicatii suplimentare:
    1. CABLU 1 .... CABLU 8 reprezinta firele electrice care ies din tubulatura si intra in panoul electric. Din pacate nu pot sa grupez in alt mod consumatorii. La vremea cand am realizat instalatia am avut incredere in electrician ....
    2. In acest moment fiecare "CABLU" are o sigutanta F+N (20 sau 16 A de la caz la caz) pe care o sa le pastrez.
    3. In dreptul fiecarul cablu am alaturat o lista cu consumatori (bineinteles nu functioneaza toti odata)
    4. Impamantarea: Tabloul 1 NU are impamantare, tablourile 2 si 3 au pentru prize si NU au pentru lampi.
    5. O parte a retelei electrice este realizata intr-o mansarda pe structura de lemn.
    6. Deja am cumparat aparetele asa ca prefer DACA ESTE OK sa pastrez aceasta schema, sau sa-i aduc modificari cat mai mici.

    Avand in vedere cele de mai sus, va rog sa-mi dati sugestii cat mai pertinente.
    Personal imi fac griji din 2 motive:
    1. consumul de curent pe cele 2 DPNa vigi C10 si pe grupul MSU + C60N + Vigi C60
    2. lipsa impamantarii pentru anumiti consumatori
    3. Pot sa folosesc un DPNa vigi C10 pentru tablourile 1 si 2?
    4. Mai trebuie sa folosesc o alta siguranta dupa DPNa vigi C10 ?

    Va multumesc.
    Fișiere Atașate
  • alex virtual
    Living Legend
    • 19.mai.2007
    • 1363

    #2
    eu spun asa :