Acte electrician autorizat

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • bassu
    Membru Marcant
    • 25.nov.2008
    • 475

    Acte electrician autorizat

    Buna ziua! Sunt electrician autorizat ANRE gr. II si mi-am facut o firma de instalatii electrice. Ma intereseaza sa stiu ce acte imi sunt necesare pentru a face instalatii electrice interioare. Nu sunt interesat sa fac bransamente sau altceva ci doar instalatii electrice interioare. Ce acte trebuie sa depun la cei de la CEZ cand ii fac cuiva o instalatie electrica? Banuiesc ca trebuie sa ii dau omului o factura si o chitanta pentru ceea ce fac nu? Multumesc pentru orice raspuns si astept ajutor de la cei care au trecut prin asa ceva.
  • Baboo
    Living Legend
    • 09.iul.2006
    • 1658

    #2
    Re: Acte electrician autorizat

    Postat în original de bassu
    Buna ziua! Sunt electrician autorizat ANRE gr. II si mi-am facut o firma de instalatii electrice. Ma intereseaza sa stiu ce acte imi sunt necesare pentru a face instalatii electrice interioare. Nu sunt interesat sa fac bransamente sau altceva ci doar instalatii electrice interioare. Ce acte trebuie sa depun la cei de la CEZ cand ii fac cuiva o instalatie electrica? Banuiesc ca trebuie sa ii dau omului o factura si o chitanta pentru ceea ce fac nu? Multumesc pentru orice raspuns si astept ajutor de la cei care au trecut prin asa ceva.
    Cred ca mai intii trebuie sa va constituiţi in PFA, persoana fizica autorizata. Asta va permite conform Legea 82, legea contabilitaţii, sa ca scadeţi cheltuielile din sumele incasate, asa cum cere Legea %30, legea fiscului. Daca va faceţi o firma, e mai complicat, caci vă va trebui si un contabil. In principiu pentru o lucrare trebuie un deviz de manopera, si de materiale, apoi faceţi o factură şi cind sunteţi plătit eliberaţi şi o chitanţă. E bine de facut devizul mai ales pentru a sti cum staţi: daca preţul pe care il primiţi este acoperitor, sau faceţi munca voluntară.