Cunostinte instalatie electrica

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • Vinga64
    Incepator
    • 13.iul.2008
    • 68

    Cunostinte instalatie electrica

    Ce trebuie sa sti......pt a realiza instalatia electrica...
    As dori sa ma auto evaluez intr un fel ,as dori sa stiu daca pot realiza instalatia electrica la casa pe care recent am construit o.
    Pt asta am decis sa platesc un proiectant care sa imi execute schita, dar executia lucrari doresc sa o fac eu.
    Acum problem apare :
    familia spune ca nu ar trebui sa ma apuc singur pt ca nu am mai facut as ceva....(dar am mai facut una alta pe langa casa ),deci nu sunt pe langa situatie) si pe langa asta lucrez ca ing. electronist ..

    Intreba mea este:

    Ce trebuie sa sti ca sa poti realizarea instalatiei?????

    VA multumec mult .
  • Vinga64
    Incepator
    • 13.iul.2008
    • 68

    #2
    Imi cer scuze pt unele greseli de scriere.

    Comentariu

    • DM7
      Membru
      • 13.apr.2006
      • 290

      #3
      Ai pm....

      Comentariu

      • crib
        Incepator
        • 07.apr.2007
        • 22

        #4
        Postat în original de DM7
        Ai pm....
        si noi ?? ne intereseaza si pe noi

        Comentariu

        • gogu_ologu
          Membru marcant
          • 11.nov.2006
          • 421

          #5
          Re: Cunostinte instalatie electrica

          Postat în original de Vinga64
          deci nu sunt pe langa situatie) si pe langa asta lucrez ca ing. electronist ..

          Intreba mea este:

          Ce trebuie sa sti ca sa poti realizarea instalatiei?????
          Presupunand ca lucrati in bransa, ar trebui sa fie usor (la nivel teoretic).

          Cunostintele de electrocinetica de liceu sunt suficiente. Legea lui Ohm, Kirchhoff, puterea si energia electrica electrica etc Atentie: acestea nu pot inlocui cunostintele practice si know-howul.