Instalatie electrica facuta de mine

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • tica
    Incepator
    • 07.dec.2005
    • 1

    Instalatie electrica facuta de mine

    Sunt inginer electrician si am suficiente cunostinte pentru a executa o instalatie la casa mea noua, dar nu sunt autorizat.
    Am proiect facut de persoane autorizate si o sa-l respect, chiar o sa aplic cunostintele mele ca sa fiu sigur ca iasa bine.
    Vreau sa-l execut eu avind in vedere pretul exagerat la manopera. Daca cineva stie il rog sa-mi spuna si mie cum pot sa autorizez instalatia.
    Bransamentul il vor face tot cei de la electrica binenteles.
  • cr1stache
    Incepator
    • 16.nov.2005
    • 57

    #2
    ai doua variante fie chemi un electrician autorizat care sa iti monteze numai o priza ca instalatie de interior care dupa ce ti-au dat drumu la curent cei de la electrica o modifici cum vrei tu, fie vorbesti cu un electrician autorzat sa iti spuna cat te costa sa faci tu instalatia si sa puna el stampila(maj electricienilor autorizati sunt de acord)

    Comentariu

    • rotariu ion
      Incepator
      • 07.mai.2006
      • 6

      #3
      Dupa bornele contorul este instalatia abonatului,si poate sa faca cu cine vreael instalatia interioara si nimeni nu se ea de el asta sa o stie toata lumea.nu are nevoie de electrician autorizat pt schimbarea instalatiei
      Va spun asta din cunostinte de cauze asa a stati linistiti si faceti cu cine vreti

      Comentariu

      • mesk38
        Membru
        • 02.apr.2006
        • 131

        #4
        bun...deci dupa bornele contorului se poate lucra....
        dar cum ma conectez in spatele contorului daca fac eu instalatia electrica.?
        cel mai bine sa-mi traga o priza un electrician autorizat...si dupa aia...
        apropo...domnu inginer autorizat nu posteaza un priect pentru instalatia electrica....