Viitoarea casa P+M , circa 69 mp

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • trag cu arcu
    Incepator
    • 05.feb.2011
    • 16

    Viitoarea casa P+M , circa 69 mp

    Salut,

    Sunt un incepator al acestui forum. Anul acesta doresc sa imi construiesc o casa nu tocmai "conventionala" sa zic asa si sa va zic si de ce.

    Sa va spun despre ce e vorba. Nu prea se mai construieste asa ceva, doar in combinatie. Ma gandesc sa pun bazele unei case construite in intregime din piatra, gen ,,castelele stramosilor".

    Doresc (este numai in stare de desen in paint momentan ) sa incep prin a-mi punele bazele in primul rand unei fundatii din piatra de rau 50 cm in pamant si 90 garda in sus de la sol.

    Nu prea stiu cum sta treaba cu ridicatul mai sus, avand in vedere ca betonul a aparut prin 1800 adica acum multi ani, strabunii nostri ba au construit case din lemn, butuci, piatra sau combinate si nu aveau ei fier beton, ciment si alte alea de le mai folosim noi.

    Exista intr-adevar avantaje si dezavantaje. Peste fundatie o mai ridic cam la 2,2-2,4 m cu grosimea peretilor intre 50-60cm pt o izolare termica mai buna. Plafonul il voi face din lemn. Podul casei il voi transforma in mansarda in timp. Casa din proiect are la parter 1 bucatarie, 1 baie, o camera de zi, 1 debara, 1 dressing si 1 camera tehnica.

    Doresc care s-au mai confruntat cu aceast fel de constructie, un sfat cat de mic care sa ma ajute sa imi duc la indeplinire proiectul.
    Acum cu noile materiale de constructii daca ai bani faci casa la rapid, cat de mare o vrei, bca-ul sa traiasca. Eu nu vreau cotete mari din bca cu care sa ma laud pe forumuri, gen "nu am bani da uite ce casa mi-am facut din bca''.

    Rog sa ma iertati daca am sarit calul cu ultima fraza.
  • coretweaker
    Membru Marcant
    • 16.iul.2010
    • 889

    #2