parca FERRARI e marca termostateor (nu stiu daca am pus bine cei doi R) intrarea in termostat a fazei e notata cu "P" si pozitionata in mijloc si mai in adancime decat cele doua iesiri notate cu 1 si 2 . 1=normal inchis/cuplat iar 2=normal deschis
Temperatura termostat pompa de tur si pompa retur
Adună
X
-
Răspuns la: Răspuns la: Răspuns la: Temperatura termostat pompa de tur si pompa retur
parca FERRARI e marca termostateor (nu stiu daca am pus bine cei doi R) intrarea in termostat a fazei e notata cu "P" si pozitionata in mijloc si mai in adancime decat cele doua iesiri notate cu 1 si 2 . 1=normal inchis/cuplat iar 2=normal deschis -
Comentariu
-
Răspuns la: Răspuns la: Temperatura termostat pompa de tur si pompa retur
multumesc pt schita, am respectat-o intocmai de la bun inceput, ce am eu in plus e inca un fir de la impamantare legat la fel ca si nulul, la cele doua pompeComentariu
-
Răspuns la: Răspuns la: Temperatura termostat pompa de tur si pompa retur
Daca spuneti ca asa sunt facute legaturile, atunci incercati un test, alimentati pompa pe direct, fara termostat si vedeti cum reactioneaza diferentiala. Daca tot decupleaza, inseamna ca este o problema din pompa. Daca nu, testati termostatele cu un bec in locul pompelor si folositi alimentari separate (nu mai folositi conexiunea de pe pinul 2 pe pinul P).
In functie de rezultate vedeti care este defect, termostatul sau pompa.iTermice --- Sursa ta de calduraComentariu
-
Răspuns la: Temperatura termostat pompa de tur si pompa retur
multumesc dl . cheluamake, am rezolvat problema ... nu mai avea instalatia electrica pamantare pt ca se facusera ceva depuneri (rugina...) la legatura dintre firul principal de pamantare si platbanda aia care merge in pamant. de-aia pica siguranta difretala , in rest sistemul de pompe +termostate functioneaza perfect...exact dupa schita dvs.Comentariu
Comentariu