Masuri indepartare vata minerala

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • mirceaducu76
    Incepator
    • 11.mai.2017
    • 3

    Masuri indepartare vata minerala

    Buna ziua, la o casa veche de chirpici s-a renovat o camera cu rigips si vata minerala insa chiar si dupa cateva luni de aerisire aproape non-stop inca se mai formeaza un miros deranjant la cel mult cateva ore dupa ce este inchis geamul. Dupa mai multe presupuneri, discutii care acum nu mai sunt relevante si toata asteptarea am ajuns la concluzia ca vrem sa indepartam aceasta izolatie insa nu stiu care sunt masurile de precautie pentru ca din cate am inteles vata minerala este cancerigena. Daca muncitorii care au facut lucrarea nu accepta sa o indeparteze ce fel de firma se ocupa de asa ceva care sa aiba un mod corect de a indeparta deseurile?
  • Gemini
    Moderator
    • 06.iun.2006
    • 15056

    #2
    Răspuns la: Masuri indepartare vata minerala

    Mi se pare ca este o exagerare inutila. Cum a fost montata aceasta vata, nu erau aceleasi conditii? Din punct de vedere alprotectiei, este suficient sa aveti o salopeta, ochelari de protectie,manusi si masca de praf... acesta sunt masurile maximale ce se pot lua. Vata de sticla nu este periculoasa asa cum spuneti dvs. Nu ne ferim de azbest, cel care este legal declarat material periculos si exageran cu vata.
    Spatiul unde se lucreaza trebuie sa fie ventilat, sa se evite manevrarea inutila a vatei minerale ce ar putea genera praf mai mult decat trebuie. Depinde si de sortimentul de vata, unele genereaza aprticule mai multe si provoaca mancarime pe piele mult mai mare,altele sunt mai "prietenoase" la manevrare.
    Va asigur ca se poate evacua vata fara vreun risc semnificativ.
    Este posibil ca vata sa fie afectata de umezeala dinperetii de chirpici si sa emane mirosul de mucegai ?
    Ne spuneti mai multe despre aceasta casa si lucrare realizata anterior?

    Comentariu

    • mirceaducu76
      Incepator
      • 11.mai.2017