+ Răspuns la subiect
Pagina 1 din 6 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 60

Subiect: Dormitor

Dormitor

salut tuturor !!! am incercat sa citesc din topicurile de aici , ce ma interesat .. sunt destul de multe si mai am nevoie si de alte sfaturi !!! Sper sa nu va supar cu intrebari care sau mai pus .. sunt incepator .. si vreau sa am satisfactia de a-mi "face" singur propriul dormitor !!!

problema : se ia una bucata dormitor , cu pereti f denivelati , in care si-a bagat nasul un "mester" si nu a facut mare lucru !
    cam ce as vrea sa realizez eu : sa dau varul jos , sa indrept f putin peretii pentru ca nu ma prea pricep , si sa dau cu un relief !
    as vrea sa schimb si usa ; tinand cont ca este cu geam deasupra , vreau sa inlocuiesc cu o usa fara geam ... partea de sus va trebui facuta cu placa de rigips !
    mai sunt multe de facut ... as vrea sa ma ajutati cu ordinea in care ar trebui realizate !!!

va multumesc !!!

Pe mine, cel putin, ma bucura cind cineva este ambitios si doreste sa-si faca singur lucrarea (dormitorul).
    Pentru inceput trebuie sa rezolvi pereti prin indepartarea varului si schimbarea usi + montare placi de rigips.
    Daca sunt probleme sau nelamuriri la acesta faza iti stam la dispozitie cu alte sfaturi.
    Cu stima.

iti multumesc frumos !
    partea de deasupra usii as vrea sa o fac cu rigips ... pt ca usa veche are geam iar asta noua vreau sa nu mai aiba asa ceva !

restul peretilor nu ii fac cu placi de rigips pt ca nu prea dispun de bani !

as vrea sa ma sfatuiti cum sa pun placile de rigips tinand cont ca o sa trebuiasca puse si in dormitor( interior ) si in partea holului ( exterior ) !

multumesc pentru sfaturi !

Masoara, te rog, grosimea peretelui in zona geamului pe care urmeaza sa-l scoti. Anexeaza ,daca poti, un foto sau o schita a usi+geam.
    Cu stima.

grosimea ar fi 70 mm !
    iar poza ... sper sa fie facuta bine ... dc nu zimi exact cum sa o fac !!!
    multumesc !