Finisare termosistem vechi de 5ani

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță Tot
postări noi
  • ms.costel
    Incepator
    • 30.nov.2010
    • 54

    Finisare termosistem vechi de 5ani

    Buna ziua. Am casa izolata de 5 ani si acum as vrea sa o finisez.
    Pe termosistem au aparut mici fisuri si ma gandesc ca in loc sa dau o decorativa siliconica mai bine sa mai pun un rand de plasa cu adeziv apoi sa dau o vopsea lavabila de exterior.
    Cred ca ma costa si mai putin
    La ce riscuri ma pot astepta
  • Gemini
    Moderator
    • 06.iun.2006
    • 15019

    #2
    Răspuns la: Finisare termosistem vechi de 5ani

    Lavabila este recomandata daca aplicati un strat de tinci pentru termosistem, acesta realizand o suprafata fina adaptata vopselei lavabile. Pe masa de spaclu se aplica direct tencuiala decorativa daca nu este necesara alta masa de spaclu armata sau nu. Depinde de marimea fisurilor, zonade aparitie, daca nu sunt relevante, superficiale, merge aplicata decorativa.

    Comentariu

    • ms.costel
      Incepator
      • 30.nov.2010
      • 54

      #3
      Răspuns la: Finisare termosistem vechi de 5ani

      Multumesc de raspuns si revin cu o precizare. Intre timp am discutat cu un meserias care spune ca el va driscui masa de spaclu sa iasa buna pentru lavabil dar eu am o retinere in a da inca o masa de spaclu armata peste cea veche mai ales ca prima masa este de la un producator iar acum sa fie termo universal de la Ceresit
      Se poate desprinde in timp . se mai da cu amorsa inainte ? Sincer sa fiu sunt in dilema si nu stiu cum sa procedez sa fie bine.

      Comentariu

      • Gemini
        Moderator
        • 06.iun.2006
        • 15019

        #4
        Răspuns la: Finisare termosistem vechi de 5ani