Locul de parcare - unul dintre punctele de rezistenta ale ofertelor

07 mai, 2007

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Criza locurilor de parcare din Bucuresti obliga firmele care construiesc sedii de birouri sa includa in planurile lor si aceasta facilitate. Conform standardelor de pe piata, locurile de parcare trebuie sa fie in concordanta cu o rata de cel putin un loc la minimum 60 mp utili inchiriati. Dezvoltatorii ofera deja pentru o cladire top clasa A un loc de parcare la fiecare 40-50 mp utili inchiriati, rata care este atinsa de marile proiecte din Bucuresti, sustin reprezentantii companiei DTZ Echinox. "Chiriasii sunt foarte pretentiosi cand vine vorba de facilitati privind parcarea si, in special, cand vorbim de inchirierea unor spatii de birouri de clasa A.
Si pe buna dreptate, pentru ca un spatiu de calitate care se preteaza la o chirie de top trebuie sa includa in facilitatile oferite si locuri de parcare suficiente", sustin consultantii DTZ Echinox. In ce priveste chiria perceputa pe piata, aceasta se incadreaza intre 120-160 euro/loc de parcare subteran/luna, pentru imobilele de clasa A ce beneficiaza de locatii centrale si intre 50-70 euro/loc de parcare/luna, pentru imobilele care beneficiaza de locatii descentralizate. Pentru locurile de parcare exterioare, chiria este in general in jurul a 50-100 euro/loc/luna si variaza in functie de locatia imobilului.
 
Sursa: Gandul

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Explozie de garsoniere in Bucuresti Explozie de garsoniere in Bucuresti
100.000 lei pentru spargerea unui zid 100.000 lei pentru spargerea unui zid
Birourile, segmentul pietei imobiliare cu cele mai multe tranzactii Birourile, segmentul pietei imobiliare cu cele mai multe tranzactii
Balonul imobiliar din Bucuresti se dezumfla Balonul imobiliar din Bucuresti se dezumfla
Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania
Oferiti vanzatorilor de apartamente cu 15% mai putin - 30 Septembrie 2009 Oferiti vanzatorilor de apartamente cu 15% mai putin - 30 Septembrie 2009

Vezi mai multe articole