MAPEI Romania, crestere de 9% a cifrei de afaceri în 2014

03 iulie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Bucureşti, 1 iulie 2015 – MAPEI România, compania locală a concernului italian MAPEI, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 40,01 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de rezultatul pe care-l obţinuse cu un an înainte. Evoluţia companiei a contrastat puternic cu scăderea de ansamblu înregistrată anul trecut de piaţa construcţiilor, de aproape 7% conform datelor oficiale.

“Printr-o coincidenţă, creşterea noastră a fost practic identică celei înregistrate la nivel global de MAPEI, afacerile grupului crescând de la 2,1 miliarde de euro în 2013, la 2,3 miliarde de euro în 2014”, a comentat Florin Ciobanu, directorul general al MAPEI România.

De asemenea, compania a încheiat anul 2014 în registru pozitiv din punct de vedere al profitului, după ce 2013 adusese firmei o mică pierdere, calificată de oficialul MAPEI România drept “o sincopă, un accident”.

“Reluarea creşterii şi revenirea la profitabilitate au fost îmbucurătoare pentru noi, noua echipă de management de la MAPEI România, pe de o parte pentru că au venit după câţiva ani mai puţin faşti, iar pe de altă parte pentru că am traversat pentru prima dată această barieră, de 40 de milioane de lei. Însă, dată fiind poziţia noastră pe piaţa românească, considerăm că MAPEI România are obligaţia să crească mai rapid decât grupul pe ansamblu. Nu suntem încă acolo unde trebuie să fim, iar obţinerea unor ritmuri de creştere sensibil mai mari de 10%, începând încă din acest an, face parte din obligaţiile pe care ni le-am asumat”, a adăugat Florin Ciobanu.

Semnalele din piaţă, rezultatele operaţionale cele mai recente şi atingerea obiectivelor intermediare fac posibilă chiar depăşirea ţintelor propuse, a mai spus oficialul MAPEI România. Mult mai cunoscută pentru calitatea produselor sale pe piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructură, dar şi civice, comerciale, de restaurare a unor clădiri istorice, MAPEI România intenţionează să-şi sporească prezenţa şi pe piaţa proiectelor mici, inclusiv în segmentul DIY.

Compania mizează pe un portofoliu de peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea și consolidarea structurilor din beton cu mortare speciale și sisteme compozite, consolidarea clădirilor istorice și aditivarea betonului.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Preturile locuintelor din Bulgaria sunt cu 20-25% mai mici decat ale celor din Romania Preturile locuintelor din Bulgaria sunt cu 20-25% mai mici decat ale celor din Romania
Particularii afiseaza preturi mai mari decat agentiile, la vanzarea apartamentelor vechi - 25 martie 2010 Particularii afiseaza preturi mai mari decat agentiile, la vanzarea apartamentelor vechi - 25 martie 2010
Caldura, mai scumpa pentru cei instariti Caldura, mai scumpa pentru cei instariti
1% din valoarea casei pentru a evita o teapa imobiliara - 25 Mai 2009 1% din valoarea casei pentru a evita o teapa imobiliara - 25 Mai 2009
Dilema creditului de casa: lei sau valuta? Dilema creditului de casa: lei sau valuta?
Industria de flash sales din Romania se extinde si pe home & deco Industria de flash sales din Romania se extinde si pe home & deco

Vezi mai multe articole