Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania

17 aprilie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

            Miele, compania numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, este cel mai bun brand corporate în 2015. Distincția „Beste Unternehmensmarke 2015” („Best corporate brand 2015”) a fost câștigată în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania. Printre brandurile nominalizate s-au numărat companii din industrie precum Bosch/Siemens, Liebher și branduri auto precum Audi, BMW și Porsche.

            „Acest premiu recunoaște încrederea pe care consumatorii o acordă produselor Miele și este astfel cea mai valoroasă distincție pe care o companie o poate primi”, declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România. „Succesul Miele în întreaga lume este rezultatul unei istorii de peste 100 de ani a brandului și a strategiei sale de dezvoltare pe termen lung, care pune pe primul plan calitatea produselor și beneficiile aduse clienților”.

            Menţinând un brand unic în portofoliu, cu o poziţionarea globală în industria electrocasnicelor premium şi având în vedere continuarea parteneriatelor cu distribuitori specializaţi, în măsură să le ofere clienţilor serviciile de calitate pentru care este recunoscut brandul, Miele beneficiază, în continuare, de toate premisele unui parcurs de succes.

            În ultimii ani, compania a reînnoit întreaga gamă de produse, anul trecut lansând la nivel global și noile generaţii de produse Miele 6000 (electrocasnice incorporabile) şi W1/T1 (aparatură pentru îngrjirea şi spălarea rufelor), precum și cea mai performantă mașină de spălat din întreaga istorie a companiei. Noul model din generația Miele W1, unic pe piața mașinilor de spălat prin funcțiile oferite în exclusivitate, poate fi monitorizat și controlat de la distanță, în premieră, de pe dispozitive mobile, fără să fie necesară conexiunea la aceeași rețea Wi-Fi.

            Premiile Best Brands sunt acordate anual în Germania, începând din 2004, pentru trei categorii: Best product brand, Best corporate brand și Best growth brand. Premiile sunt acordate în urma analizelor companiei de cercetare și studii de piață GfK, alături de partenerii Wirtschaftswoche, ProSiebenSat.1, The Brand Association, iq-media marketing și Ströer Out-of-Home Media AG.

            Cu o prezență constantă în aceste clasamente, Miele a fost desemnat în 2013 „Cel mai bun brand al tuturor timpurilor”, în urma unei cercetări de piață realizată de compania GfK, pe un eșantion de 5.000 de consumatori.

Despre Miele

Există doar câteva branduri în lume ce respectă aceeaşi viziune, tradiţiile şi standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai puţine reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoaştere la nivel internaţional. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat şi oferit lumii cele mai inovatoare echipamente electrocasnice din istorie. Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generaţie. Filosofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită în dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma şi reinventa experienţa în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660 de angajaţi, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2013/2014 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator. În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Vanzarile de vopsele cresc, desi imobiliarele stagneaza Vanzarile de vopsele cresc, desi imobiliarele stagneaza
Campanie de recrutare pentru fabrica Bosch din Jucu: Bosch organizează două târguri de joburi în judeţul Cluj Campanie de recrutare pentru fabrica Bosch din Jucu: Bosch organizează două târguri de joburi în judeţul Cluj
Proprietari Proprietari
Cifrele rele din imobiliarul romanesc Cifrele rele din imobiliarul romanesc
173 de apartamente noi in piata Victoriei 173 de apartamente noi in piata Victoriei
35.000 de euro, pretul unui apartament ANL 35.000 de euro, pretul unui apartament ANL

Vezi mai multe articole