PIATRAONLINE pune bazele unui nou univers inspirational

15 iunie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Piatra are multe fațete, este versatilă și poate transforma orice loc într-o adevărată galerie de artă. În showroom-ul și pavilionul expozițional din Aleea Teișani nr. 137 A, piatra naturală își are propria casă. Și pentru că avem prea multe idei pentru a avea un singur showroom, acesta este într-o continuă schimbare.

Sub conceptul #GeneratorDeInspiratie, PIATRAONLINE a creat și distribuit către arhitecți și designeri un număr de 500 de arhikituri, un set de mostre cu cele mai diverse tipuri de piatră naturală care să îi ajute în proiectele de amenajare astfel încât aceștia să creeze și să dezvolte proiecte de succes. Iar pentru că arhitecții sunt mereu în căutare de inspirație, PIATRAONLINE a lansat Autograph, o nouă colecție de 10 lavoare.

”De 10 ani selectăm și importăm cea mai bună piatră naturală din toate colțurile lumii pentru a oferi cea mai variată gamă de produse: peste 1500 de modele amenajate în spații-concept dedicate în showroom, dar şi în Pavilionul Expozițional recent lansat. Astfel, clienții noștri au posibilitatea să aleagă materialele de care au nevoie și să se inspire pentru propriile proiecte direct din showroom”, menționează Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

PIATRAONLINE este mereu în căutare de noi idei de amenajare care să îi surprindă în mod plăcut pe toți cei care îi vizitează. De aceea showroom-ul interior și pavilionul expozițional sunt un spațiu inspirațional dedicat oamenilor care sunt pregătiți să ia decizii îndrăznețe, care sunt pretențioși, curioși, care își educă constant gustul pentru design și amenajare. Pentru aceștia showroom-ul nu mai este doar un loc, ci o sală de spectacol în care reprezentațiile se schimbă iar emoțiile se reînnoiesc mereu.

”Suntem motivați de feedback-ul pozitiv pe care îl primim în mod constant de la toți cei cu care colaborăm de aceea ne și dorim să fim mereu cu un pas înainte și să ne surprindem în mod plăcut clienții. Pentru aceștia am construit în 2017 pavilionul expozițional urmând ca în acest an showroom-ul interior să prindă o cu totul altă formă”, menționează Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

PIATRAONLUNE este un #GeneratorDeInspirație și când vine vorba de proiecte out of the box. Iată aici câteva dintre proiectele dezvoltate în cursul acestui an:

• #HiringRockStars – o campanie realizată prin intermediul propriei platforme de recrutare cu ajutorul căreia ne-am mărit echipa cu 10 oameni pasionați de arhitectură și design.

• #ReviewTheGood – o leapșă a faptelor bune și a review-urilor pozitive. Credem că este foarte  important să comunicăm și să încurajăm oamenii care ne oferă servicii de calitate și să ne exprimăm feedback-ul nu doar în situații negative.

• #InspiringStories – o emisiune bilunară prin intermediul căreia aducem în fața recflectoarelor oameni creativi cu povești de viață inspiraționale.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Primul targ Primul targ "Prima casa": 220 de contracte, 15.000 de vizitatori - 20 Iulie 2009
Noul catalog Brico Depot aduce primavara in casa ta Noul catalog Brico Depot aduce primavara in casa ta
Doua camere cu 46.000 de euro Doua camere cu 46.000 de euro
Cum arata ''Prima casa Cum arata ''Prima casa" pentru romani in 2011?
Mio Technology si MiVia™ sustin competitiile de alergare RUNFEST 2017 Mio Technology si MiVia™ sustin competitiile de alergare RUNFEST 2017
Electrolux redefineste creativitatea in bucatarie cu noua platforma Make Life Delicious Electrolux redefineste creativitatea in bucatarie cu noua platforma Make Life Delicious

Vezi mai multe articole