castigatorul campaniei Chiturile si silicoanele Ceresit te trimit in vacanta!

Vacanta de neuitat pentru castigatorul campaniei "Chiturile si silicoanele Ceresit te trimit in vacanta!"

24 septembrie, 2013

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Petrică Stanca din Constanţa este fericitul câştigător al campaniei „Chiturile şi silicoanele Ceresit te trimit în vacanţă”, desfăşurate în perioada 17 iunie – 31 iulie 2013. Achiziţionând produse Ceresit, Petrică Stanca a câştigat  premiul cel mare al campaniei – un voucher pentru o vacanţă în staţiunea Port Aventura din Spania, pentru 4 persoane.

Campania s-a desfăşurat la nivel naţional atât prin intermediul comerţului modern, cât şi al celui tradiţional. În cursa pentru marele premiu al campaniei au putut intra toţi cei care au achiziţionat produse Ceresit în valoare de minimum 40 lei pe baza unui singur bon sau factură fiscală. Produsele participante la promoţie au fost chiturile de rosturi pentru gresie şi faianţă Ceresit CE 40 Aquastic şi Ceresit CE 33, precum şi siliconul sanitar TrioProtect Ceresit CS 25 Sanitary.

Norocosul câştigător s-a întors din vacanţă cu amintiri frumoase declarând că „La Port Aventura a fost foarte frumos, iar copiii aproape că nu mai vroiau să plece. Am făcut multe poze şi ne-am întors cu bateriile încărcate, iar premiul oferit de Ceresit este pentru noi un semn că vom avea o casă nouă perfectă!”

„Marca Ceresit are o frumoasă tradiţie de promoţii cu premii atractive. Ne bucurăm că şi în acest an avem un câştigător fericit şi mai mult, o familie fericită. Ceresit va continua să răsplătească încrederea clienţilor săi şi în perioada următoare”, a concluzionat Lavinia Ciurtin, Marketing Manager Divizia Adezivi ACB Henkel România.

Mai multe informaţii despre promoţiile Ceresit puteţi găsi pe www.ceresit.ro.

Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii:  Laundry & Home Care, Beauty Care şi Adhesive Technologies. Companie fondată în 1876, Henkel deţine în prezent poziţii de lider global atât pe pieţele de bunuri de larg consum, cât şi pe cele industriale, printre cele mai importante mărci numărându-se Persil, Schwarzkopf şi Loctite. Henkel are cca. 47,000 de angajaţi la nivel global şi a înregistrat în anul fiscal 2012 vânzări de 16,510 miliarde euro şi un profit operaţional ajustat de 2,335 miliarde euro. Acţiunile preferenţiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Ariston Thermo intra pe piata din America de Nord prin achizitia NTI Ariston Thermo intra pe piata din America de Nord prin achizitia NTI
Proprietarii nu tin cont de cursul valutar: Au crescut preturile apartamentelor Proprietarii nu tin cont de cursul valutar: Au crescut preturile apartamentelor
Numarul constructiilor scade Numarul constructiilor scade
Se scumpeste mobila Se scumpeste mobila
Curentul electric s-ar putea scumpi in 2008 Curentul electric s-ar putea scumpi in 2008
Casele, asigurate obligatoriu la vara Casele, asigurate obligatoriu la vara

Vezi mai multe articole