Bloc cu parcări auto la parter

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • SpecialistulMC
    a răspuns
    Postat în original de fanero
    Hai sa fim seriosi. Numai in Romania se poate calcula in acest mod.
    Orce este posibil.

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a răspuns
    Postat în original de Mircea G

    Cred ca nu ai citit cu atentie ce-ai posta .
    Acolo scrie clar : La stabilirea amplasamentelor clădirilor de locuit se vor preciza și amplasamentele următoarelor dotări tehnico-edilitare:deci este vorba de AMPLASAMENTE diferite , pe limba romana , cladiri separate .
    Asa ca nu are legatura cu locurile de parcare facute la subsol sau parter .
    Poate asta este ''chichita legislativa'' care se refera la amplasamentul eventualelor cladiri care contin exclusiv locuri de parcare.
    Asta insemna ca respecta legislatia in vigoare.

    Dar din punct de vedere constructiv, merita sa cumperi un apartament intr-un astfel de bloc?
    Poti dormi linistit in cazul unui cutremur peste 7 pe Richter

    Sincer. Nu am consultat DEX-ul inainte sa vad la ce se refera ''amplasamentele viitoarelor dotari tehnico-edilitare''.
    Multumesc pentru precizari.

    O zi buna si sa auzim numai de bine

    Lasă un comentariu:


  • Mircea G
    a răspuns
    Postat în original de fanero
    Buna ziua la toată lumea.

    A devenit o ''modă'' în rândul dezvoltatorilor imobiliari din București de a construi parcările auto la parterul blocurilor.

    Nu vreau sa discutam modul în care aceștia obțin autorizațiile de construire, care încalcă Ordinul nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena și sănătate publica privind mediul de viata al populației, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 127 din 21 februarie 2014.

    Pentru cei care nu știu, acesta prevede la Art. 4 ca:
    La stabilirea amplasamentelor clădirilor de locuit se vor preciza și amplasamentele următoarelor dotări tehnico-edilitare:
    c) spatii amenajate pentru gararea si parcarea autovehiculelor populației din zona respectiva, situate la distante de minimum 5 m de ferestrele camerelor de locuit.
    In aceste spatii este interzisa gararea autovehiculelor de mare tonaj, cum ar fi autovehiculele peste 3,5 tone, autobuzele, remarcile etc., precum si realizarea activităților de reparații si întreținere auto.

    Întrebarea mea, pentru cei care se pricep la structuri de blocuri, este daca ESTE SIGUR SA LOCUIESTI INTR-UN ASTFEL DE BLOC.
    Si asta avand in vedere ca Bucurestiul este capitala sud-europeană cea mai vulnerabilă la cutremure.

    O zi buna si toate cele bune
    Cred ca nu ai citit cu atentie ce-ai posta .
    Acolo scrie clar : La stabilirea amplasamentelor clădirilor de locuit se vor preciza și amplasamentele următoarelor dotări tehnico-edilitare:deci este vorba de AMPLASAMENTE diferite , pe limba romana , cladiri separate .
    Asa ca nu are legatura cu locurile de parcare facute la subsol sau parter .

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a răspuns
    Postat în original de Specialistul MC
    Pai zice undeva in lege ca cei 5 m trebuie sa fie liniari ? Nu, poate sa fie 3 m pe orizontala si 2 m pe verticala.
    Hai sa fim seriosi.
    Numai in Romania se poate calcula in acest mod.

    Dupa mine este clar ca se incalca legislatia in vigoare si ca autorizatia este optinuta ''pe relatii si cunostinte la Biroul de Urbanism de la Primaria sectorului 3''.
    Raspunsul primit de la primarul sectorului 3 sublinia faptul ca autorizatile de construire sunt eliberate dupa ce au fost aprobate de o comisie de specialitate.
    Dar nu specifica in ce sunt specializati membrii comisiei.

    Lasă un comentariu:


  • SpecialistulMC
    a răspuns
    Banuiesc ca ar fi vorba despre faptul ca parcarea este in open space sau ca se respecta distanta de 5m de la fereastra pana la locul de parcare a masinilor. Daca ne uitam la imaginea postata ar fi in regula , sunt indepliniti cei 5 m.

    P.S. Chichița legislativa ? Pai zice undeva in lege ca cei 5 m trebuie sa fie liniari ? Nu, poate sa fie 3 m pe orizontala si 2 m pe verticala.
    Ultima editare de SpecialistulMC; 26.feb.2020, 18:16.

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a răspuns
    Postat în original de Specialistul MC
    Daca primesc aviz inseamna ca exista o chichiță legislativa.
    Asta incerc sa aflu.
    Daca exista o''chichita legislativa'' sau este vorba de incalcarea legislatiei in vigoare.

    Lasă un comentariu:


  • SpecialistulMC
    a răspuns
    Daca primesc aviz inseamna ca exista o chichiță legislativa.

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a răspuns
    Dar, intrebarea este: nu incalca prevederile legale.
    Si ma refer aici la Ordinul Ministrului Sanatatii nr.119/2014 care prevede ca spatiile amenajate pentru gararea si parcarea autovehiculelor populației din zona respectiv trebuie sa fie situate la o distanta de minimum 5 m de ferestrele camerelor de locuit.

    Lasă un comentariu:


  • SpecialistulMC
    a răspuns
    Postat în original de fanero
    HG 525/2018 face referire la numarul locurilor de parcare, nu la amplasarea acestora.
    Asa este, credeti ca un investitor ar achizitiona o suprafata extra numai pentru parcare ? Nu cred, utilizeaza spatiul pe care l-a achizitionat si amplaseaza parcare pe acea suprafata.

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a răspuns
    Postat în original de Specialistul MC
    Daca structura de rezistenta este dimensionata in mod corespunzator nu ar trebui sa fie probleme
    Multumesc pentru raspuns.
    Ultima editare de SpecialistulMC; 21.feb.2020, 12:30.

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a răspuns
    HG 525/2018 face referire la numarul locurilor de parcare, nu la amplasarea acestora.

    Lasă un comentariu:


  • SpecialistulMC
    a răspuns
    Daca structura de rezistenta este dimensionata in mod corespunzator nu ar trebui sa fie probleme. Dezvoltatorii trebuie sa tina cont de Regulamentul general de urbanism modificat prin HG 525/2018

    Lasă un comentariu:


  • fanero
    a creat un topic Bloc cu parcări auto la parter

    Bloc cu parcări auto la parter

    Buna ziua la toată lumea.

    A devenit o ''modă'' în rândul dezvoltatorilor imobiliari din București de a construi parcările auto la parterul blocurilor.

    Nu vreau sa discutam modul în care aceștia obțin autorizațiile de construire, care încalcă Ordinul nr.119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena și sănătate publica privind mediul de viata al populației, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 127 din 21 februarie 2014.

    Pentru cei care nu știu, acesta prevede la Art. 4 ca:
    La stabilirea amplasamentelor clădirilor de locuit se vor preciza și amplasamentele următoarelor dotări tehnico-edilitare:
    c) spatii amenajate pentru gararea si parcarea autovehiculelor populației din zona respectiva, situate la distante de minimum 5 m de ferestrele camerelor de locuit.
    In aceste spatii este interzisa gararea autovehiculelor de mare tonaj, cum ar fi autovehiculele peste 3,5 tone, autobuzele, remarcile etc., precum si realizarea activităților de reparații si întreținere auto.

    Întrebarea mea, pentru cei care se pricep la structuri de blocuri, este daca ESTE SIGUR SA LOCUIESTI INTR-UN ASTFEL DE BLOC.
    Si asta avand in vedere ca Bucurestiul este capitala sud-europeană cea mai vulnerabilă la cutremure.

    O zi buna si toate cele bune

Procesare...