Daca aceasta este prima ta vizita, te rugam sa accesezi pagina cu intrebari si raspunsuri privind folosirea forumului accesand urmatorul link Intrebari si Raspunsuri. Pentru a posta / publica un mesaj trebuie sa te INREGISTREZI. Pentru a citi mesajele din forum, nu trebuie decat sa selectezi forumul dorit.
Trebuie sa "ma ridic" cu 4-5cm de la nivelul actual al garajului. Placa este din beton armat, elicopterizat, iar sub ea exista izolatie de polistiren extrudat.
As dori o recomandare pentru alegerea sapei, amorsei si a armaturii (suprafata este 6x6M).
Deoarece placa de beton a fost prelucrat prin metoda precizata nu ar mai fi necesar sa turnati o sapa de egalizare. Aderenta stratului de sapa ar fi redusa existand riscul de desprindere a sapei. Neaparat trebuie sa turnati acel strat de egalizare ?
Trebuie sa "ma ridic" cu 4-5cm de la nivelul actual al garajului. Placa este din beton armat, elicopterizat, iar sub ea exista izolatie de polistiren extrudat.
...........
Cu sapa nu aveti sanse . Cel mai rapid sigur si ieftin , scapati cu niste dale de pavaj .
Initial cota din garaj era usor deasupra celei de afara. In urma unor lucrari din exterior, nivelul de afara a ajuns +4cm fata de cota garajului. Am 2 porti auto care nu se inchid tocmai etans si, in caz de ploi abundente, exista posibilitatea sa ma trezesc cu apa in garaj...cam asta ar fi motivul pentru care doresc sa mai torn o sapa. Imi dau seama ca nu e tocmai in regula, dar trebuie sa gasesc o solutie.
Mortar . Se poate folosi atit la lipit cit si la chituit . Pt chituit trebuie sa lasati rosturi de circa 1 cm . Trebuie lucrat cu atentie pt a nu murdari cu ciment suprafata dalelor / pavelelor.
In zona usilor trebuie asigurata blocarea lor , printr-un " briu/ bordura, de beton sau si mecanic cu niste cleme montate in briul de beton .
Imi puteti recomanda o modalitate simpla de finisare a peretilor interiori si pardoselii unui garaj dublu? Garajul are un perete comun cu casa, si in prezent peretii sunt doar tencuiti, iar jos este placa de beton. Distanta totala cu care ma pot inalta cu podeaua este de maxim 9cm (atat permite tocul usii).
Pentru un garaj o modalitate simpla de finisare a peretilor consta in aplicarea unui strat de tinci si vopsirea cu o vopsea lavabila de exterior iar pentru pardoseala sapa de egalizare driscuita ori finisata cu elicopterul.
Presupun ca sub sapa din garaj nu se mai justifica si alte straturi precum polistiren extrudat sau altceva.
Diferenta dintre driscuire si elicopterizare este ca prima se realizeaza manual cu drisca, iar pentru cea de-a doua se foloseste o masina speciala?
Exista vreun avantaj notabil al finisarii cu elicopterul fata de driscuirea manuala?
Daca pe pardoseala ramane doar sapa finisata (fara gresie sau altceva), nu ar putea sa apara riscul macinarii acesteia in timp?
Prin finisare cu elicopterul obtineti o suprafata perfect neteda fara asperitati pe cand prin drisuire suprafata obtinuta are asperitati. Nu exista riscul de macinare daca se respecta reteta de preparare a sapei.
Procesăm date personale despre utilizatorii site-ului nostru, prin utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii, pentru a furniza serviciile noastre, a personaliza publicitatea și a analiza activitatea site-ului. Putem partaja anumite informații despre utilizatorii noștri cu partenerii noștri de publicitate și analiză. Pentru detalii suplimentare, consultați Politica noastră de Confidențialitate.
Făcând clic pe "SUNT DE ACORD" mai jos, sunteți de acord cu Politica noastră de Confidențialitate și cu practicile noastre de procesare a datelor personale și cookie-uri așa cum sunt descrise acolo. De asemenea, recunoașteți că acest forum poate fi găzduit în afara țării dvs. și consimțiți la colectarea, stocarea și procesarea datelor dvs. în țara în care este găzduit acest forum.
Comentariu