La astereala am folosit lambriu pt partea de streasina si scindura pentru interior . Pe interior nu ma multumea aspectul scindurii asa ca am montat prima oara pe grinzi un osb de 6mm peste care am pus scindura . In acest mod in garaj se vede tavanul de osb si grinzile . Deoarece lambriul pus pe contur era mult mai subtire decit osb-ul+ scindura , si eu aveam nevoie de o suprafata plana , a trebuit ca dupa montarea lambriului sa adaug , pe deasupra , osb pina la complectarea grosimii . Dupa aceasta operatiune am montat pazia si am vopsit partea pe care venea jgheabul.
Am montat jgheabul si burlanul apoi sortul de tabla. Dupa montarea sortului am pus membrana bituminoasa ( cu flacara si montata bonus de cei care mi-au adus materialele ) iar pe contur am izolat aceasta membrana cu o banda bitum-aluminu.
Montajul sindrilei montajul se face dupa ce traseaza cu o sfoara nivelul de unde incepem . Primul rind se monteaza intors pt a se face linia de inceput dupa care al doilea rind se monteaza cu ondula pina la nivelul liniei de inceput . La montaj banda de protectie a bitumului , de pe placa , se da jos . Eu am mai adaugat adeziv bituminos si pe ondulele placii pt a se fixa mai bine . Prinderea placilor se face cu cuie zincate , speciale , cu floare mare . In felul acesta se monteaza pina la ultimul rind . Ultimul rind de la coama se face din ondule taiate si montate perpenticular pe rinduri . Pe tot conturul am dat cu bitum , am inchis toate golurile . Marginile de capat le-am protejat cu niste sorturi facute din tabla zincata . Am recurs la tabla zincata deoarece sorturile din comert care s-ar fi potrivit erau foarte scumpe , pot spune , nesimtit de scumpe ! Cele de tabla costa circa 11 mil iar acestea facute m-au costat 1, 6 mil ! Cam asta este , cu rabdare si foarte greu din cauza caldurii zic eu ca am reusit .
Continuare Calcanul de la intrare facut din osb l-am imbracat tot cu sindrila.
Comentariu