Rigips - plafoane schelet metalic

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • iacob cristian
    a răspuns
    Postat în original de danhome_52
    Daca reusesti sa prelucrezi bine imbinarile si muchiile nu e obligatoriu.
    Sunt totusi 2 operatii in plus,destul de pretentioase.Uniformizarea absortiei pe suprafata o face foarte bine amorsa de perete.
    Pentru o mai usoara slefuire incearca ca peste stratul de chit de rosturi in care ai inglobat banda de fibra de sticla sa dai un strat de glet care prin slefuire sa ramana la nivelul placilor de rigips.
    Oricum sunt cazuri in care trebuie sa gletuiesti toata suprafata, pentru planeitate.(grinzi,scafe,arcade,stalpi,etc)

    Lasă un comentariu:


  • faraonu
    a răspuns
    pana acum au fost doar mainile mele
    si mie mi s-a parut amuzant sa mazgalesc peretii

    cu partea de sub geam...o sa mai pun inca niste elemente de prindere...acolo aveam de gand sa umblu la sfarsit de tot...
    a trebuit sa golesc coloanele de incalzire ca sa pot sa schimb tzevile pt calorifer si acum vad ca o/un valva/robinet de la subsol a "curs" si s-a umplut iar coloana de apa...noroc c-am pus robineti.

    o sa va tin la curent :P

    poate daca stiti vreun meserias prin bucuresti pe care mi-l puteti recomanda pt finisarea camerei...o sa am nevoie de unu priceput pt finisare , acolo nu ma bag

    Lasă un comentariu:


  • i96nds
    a răspuns
    Cum zicea si colegul, nu e prea bine sa inghesui vata. Motivul e ca nu ar mai fi izolator termic la fel de bun !!! De ce? Tocmai pentru ca izolarea o face tot aerul care se afla in vata. Daca o inghesui ai mai putin aer si va izola mai prost.

    Pentru Faraonu':

    Incearca sa nu te zgarcesti la placi si sa pui placa intreaga sub geam - adica sa eviti imbinarile de placi in jurul ferestrei - tocmai datorita dilatarii/contractarii, ca sa nu apara crapaturi la rosturi. Mai bine mai strici o placa intreaga.
    Mi s-a parut mie sau nu sunt profile suficient de dese sub geam? Nu prea mi-e clar.

    Sipcile alea de lemn la ce mai sunt bune daca ai profile metalice? Ai facut singur lucrarea sau ai mesteri? Mi se pare ca va arata foarte bine, felicitari !!!

    P.S. M-a distrat ce scrie pe perete

    Lasă un comentariu:


  • faraonu
    a răspuns
    numarul trei

    ps: scuzati invazia pozelor
    Fișiere Atașate

    Lasă un comentariu:


  • faraonu
    a răspuns
    numarul doi
    Fișiere Atașate

    Lasă un comentariu:


  • faraonu
    a răspuns
    eu unu am observat ca nu e bine sa inghesui vata, chiar daca ai spatii mici intre montanti...
    poti in prealabil sa presezi vata....o pui pe jos si apoi pui o placa de lemn pe deasupra si pui ceva cu o greutate mai mare...o lasi 2 ore si cred ca rezulta vata minerale comprimata : ))

    mai vin cu niste poze....ziceti-mi cu ce am gresit si la ce rezultate nefericite sa ma astept...
    Fișiere Atașate

    Lasă un comentariu:


  • i96nds
    a răspuns
    Daca pui profile mai mici de 10 va trebui sa inghesui vata, cum zicea si Viorel. Tine cont insa ca ti-ar putea face "burta" placile de gips-carton de la tensiune.
    In mod normal profilele se pun la 60 cm deci placa se aseaza pe 3 profile (ca are latime 120 cm - doua profile la capete si unul la mijloc)
    Deci daca pui profile mai inguste de 10 atunci neaparat sa le pui la 40 cm unul de altul astfel incat fiecare placa sa fie asezata pe 4 profile. Astfel probabilitatea sa faca burta e mult mai mica.

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Daca ai vata de 10 cm in cel mai fericit caz poti incerca sa pui profile de 75 (parca asta este dimensiunea) iar vata o inghesui bine(daca reusesti). Din pacate nu cred ca poti folosi profile de 50 asta inseamna sa injumatatesti grosimea vatei.

    Lasă un comentariu:


  • puiu007
    a răspuns
    sal... daca am vata minerala de 10 cm. de cat trebuieste sa fie profilele de prindere pe perete??? adica eu vreau sa fie cat mai subtiri....

    Lasă un comentariu:


  • moro
    a răspuns
    As avea si eu o intrebare. Doresc sa-mi fac o biblioteca din rigips cu o forma ceva mai "artistica". In principiu vreau sa arate ca un disc cu spatii pentru carti etc. Am cateva probleme... Nu am mai lucrat cu suprafete curbe si nu prea stiu cum sa abordez problema si cea de a doua problema este aceea ca nu stiu daca scheletul metalic va rezista tinind cond de faptul ca nu se sprijina pe podea. Daca ati putea sa ma luminati cu un desen, schita , ceva pentru o idee de fixare v-as ramane profund recunoscator.
    Multumesc anticipat

    Lasă un comentariu:


  • danhome_52
    a răspuns
    Salut!
    Intre montanti e bine sa fie de 60 cm.Placile se monteaza cu o distanta de 10 mm fata de pardoseala si 5 mm fata de plafon, profilele se lasa libere in perimetralul superior(asa cum te-a sfatuit rcd),prinderea de perete e la maxim 80 cm,chiar mai putin in zone mai "sensibile".
    Cred ca e mai bine sa plachezi peretii prima oara si apoi sa prinzi profilul
    UD 30 pentru tavan, de montanti, prin placa.
    Pentru montanti vad ca ai folosit tot UD 30!E mult mai bine daca le inlocuiesti cu CD 60.

    Lasă un comentariu:


  • naetiberiu
    a răspuns
    Rigips

    Ma scuzati,am observat ca subiectul este dezbatut dupa ce am pus intrebarea .

    Lasă un comentariu:


  • naetiberiu
    a răspuns
    Rigips

    Pe rigips se poate pune faianta (in cazul cand este folosit la baie ptr. a masca scurgerea si coloana de apa)?... Va multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • rcd
    a răspuns
    Personal as mai "insera" inca un metal intre cele existente. In acest mod mai intaresti partitia si o faci mai strong. Adica sa faci in asa fel incat sa ai intre metale 300mm. De asemenea in foto vad ca nu ai metal prins in peretele din stanga usii. Tb si acolo un metal.

    Inca o idee: (si s-ar putea sa nu convina la unii) Daca ai de gand sa faci si un tavan, iti sugerez sa scoti suruburile din profilul care l-ai fixat in tavan. (Head track) si sa lasi metalele cu 1 cm mai scurte insa in asa fel incat sa nu iasa din profilul din tavan. In principiu, profilele eu le fixez numai in "floor track" si le las libere in metalul de pe tavan.
    Atunci cand pui placa de rigips, sa tai placa cu 1.5 cm mai scurta. Adica placa ta de rigips nu trebuie sa atinga planseul de beton. Chestia se numeste "deflection joint" si este indicata pentru a nu aparea fisuri stratul de glet din cauza tensiunilor. Mai pe romaneste daca blocul "se lasa" avem 15 mm toleranta.

    PS: Daca dupa ce lasam 15 mm toleranta, totusi apar fisuri in placa de rigips, ar fi cazul sa vinzi apartamanetul si sa te muti.

    In rest, spor la munca si hai STEAUA

    Regards

    Lasă un comentariu:


  • faraonu
    a răspuns
    da, am de gand sa pun si plafon fals.

    fiarele nu sunt echidistante pt ca vreau sa pun o placa intreaga langa usa(120 latime). peretele nu imi permite inca o placa de 120, asa ca voi taia una si o voi pune in spatiul ramas, asadar, spatiul ramas l-am separat in 2, si in loc de 59 de cm intre fiare, asa cum trebuia, am 51

    o sugestie legata de problema mea?
    va multumesc
    Fișiere Atașate

    Lasă un comentariu:

Procesare...