Dupa ce m-am interesat de preturi pt. pal si accesorii, am facut desenele si le-am dus la darel.
Aici am fost programat (lucru corect) sa primesc marfa taiata dupa 2 saptamini.
Deoarece am cumparat cam 8-9 placi mi s-a spus ca transportul acasa al palului este gratuit.
Ca orice roman am inteles ca dupa 2 saptamani voi primi acasa placile taiate, pus cant , adica ok.
Dupa 2 saptamini si o zi sun la darel sa vad care este starea palului meu.
Bineinteles ca " vine maine domnu'!". Sperind , asa a si fost a doua zi au venit baietii cu un papuc rosu si au adus marfa.
Bucuros am descarcat-o si dus-o in apartament. Asta a fost undeva simbata dimineata. Deoarece mesterii nu au putut veni in acel weekend, neputindu-i anunta din timp cind vine marfa ( nemaifiind sigur pe data de livrare ea nefiind respectata de prima data), am fost reprogramat la executie saptamina viitoare.
Citi dintre voi au facut asa? Multi cred...
Simbata viitoare (adica cea care a trecut) vin baietii la executie si....surpriza: lipseau bucati din palul comandat la darel.
Una din piese fiind o parte din patul de dormitor , cel vechi tocmai fiind dat afara afara ( deh, doar trebuia sa am pat nou).
Restul de bucati se chemau "plinte" si "rezistente" adica niste chestii mici dar fara de care nu se putea incepe nimic.
In momentul respectiv am ramas ....cum am ramas. Bineinteles ca din alte resturi am reusit sa le fabricam, gratie si unor centre care sunt deschise si dupa ora 2 cind am comandat lipsa lor.
Marti, cu bonul si schitele de PAL ma duc la DAREl sa vad ce s-a intimplat.
Bineinteles ca bucatile mele de pal zaceam in spatele altora mai mari.
Caut patronul si......cu gind sa fac scandal.....am parte de cea mai mare surpriza din anul asta.
Citez din cuvintele patronului ( cel putin cred ca el era patronul, nu s-a recomandat):
- " da ce domle crezi ca aici sta cineva sa verifice daca s-au incarcat toate piesele?"
- " de ce nu ai venit sa ti le numeri inainte sa le incarce in papuc?"
- " si acuma ce sa-ti fac? Insemneaza-le unde trebuie pus cantsi dupa aia vino sa le iei"
- " lasa ca asa merge in toata tara, de ce ati votat cum ati votat?"
- " se mai intimpla si din astea, ce sa-i faci, nu vezi ce nebunie e aici?"
- " crezi ca are cineva timp sa stea sa le ia la numar sa vada cite sunt?"
si cea mai tare:
- " domle alta data sa nu mai vii aici"
Dupa tot ce am auzit am ramas inmarmurit, nestiind ce sa mai zic, cum s-o mai dreg. Nu tu " ne cerem scuze, hai sa vedem cum reparam greseala", nu tu " ne cerem scuze va acordam un discount", nimic care sa te imbuneze.
Cu alte cuvinte domnul patron are asa de multi clienti, incit unul nemultumit nu conteaza.
Pentu mine este prima si ultima data cind ma duc acolo si sigur nu-i pot recomanda, intrebarea este : voi ce veti face?
Daca asta este tratamentul pentru un client care este solutia clientilor?
Cu respect,
Alexandru
p.s. sper ca postind aceasta intimplare altii sa nu pateasca ce am patit eu
Comentariu