Diesel vs Benzina vs Gaz

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • VYS
    a răspuns
    Si acum ce sa le fac daca sunt mai sus ca Renault! Foarte bine, cine considera ca isi permite una din asta, atat ca achizitie cat si ca intretinere, este liber sa isi cumpere. Mai sus discutam de varianta optiam pentru fiecare, asa ca ...
    Pretul pieselor la masinile europene sunt acecsibile si iti spun eu ca nu se strica asa cum spune poporul la colt de strada - asta e valabil pentru cei care stiu sa mearga cu masina, nu pentru tractoristi. Povestile de genul renaul te rupe la reparatii sunt gogosi.

    Da de ce postezi mesaj dupa mesaj? Nu poti sa te concentrezi odata si bine?

    Lasă un comentariu:


  • mihaitcl
    a răspuns
    a avut dreptate cineva care a aparut acum 10 ani la tv si-a spus ca ne mai trebuie inca 30 de ani sa ne revenim

    Lasă un comentariu:


  • mihaitcl
    a răspuns
    problema de service la reprezentante e la fel,oameni incompetenti,slab pregatiti si mai gasesti si handicapati sau hoti.....nu-i o noutate asta,tocmai de aceea o sa-mi caut o masina fiabila chiar daca-i mai scumpa un pic la achizitie....asta ca sa nu-mi para rau mai tarziu.....in america,cea mai tare firma-toyota/in germania locul 1 de doi ani incoace-subaru/iar noi stam sa cumparam second hand-uri tavalite si cu kilometrajul dat inapoi din vest.....

    Lasă un comentariu:


  • mihaitcl
    a răspuns
    nici cu firma renault nu-i altfel...doar ca masinile japoneze sunt foarte fiabile si nu ai asa des nevoie de piese ca la renault sau fiat albeea,bineinteles si pretul la achizitie e altul .....totusi testeaza la drum una din masinile de care am zis si mai vorbim

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Nu e vorba de laude, ci doar de pareri ale unor conducatori auto.

    Marcile japoneze auplusurile lor isna si minusurile sunt destule, incepand de la partea de service, posibilitatea de aprovizionare cu piese si nu in ultimul rand pretul acestora.

    Ca se asambleaza in Turcia sau in alta parte este alta problema.

    Lasă un comentariu:


  • mihaitcl
    a răspuns
    ca sa ajung sa laud pe acest forum un amarat de clio simbol care-i masina turceasca....deja batem campii....ia incercati o toyota ,subaru sau honda?alea cum or fii?

    Lasă un comentariu:


  • mihaitcl
    a răspuns
    ai 10.000 iti iei logan/ai 20.000 iti iei ford sau megane/ai 30000 iti iei ceva mai special.....eu optez pentru masina noua...apropo vedeti ca mai fac masini super bune si aia cu ochii oblici,chiar i-a depasit pe nemti la calitate

    Lasă un comentariu:


  • mihaitcl
    a răspuns
    am urmarit cu atentie discutiile dumneavoastra si nu stiu ce sa mai zic....parerea mea ca se discuta aprins pe tema loganului. de 11 ani ma ocup cu piese auto import si ce vreau sa spun este ca loganul la cati bani dai pe el ca masina noua,e super oferta fata de ceilalti producatori iar cel diesel am vazut si la 200.000 de km pe taxi care nu au avut mari probleme....hai sa fim seriosi o masina cumparata de la samsarii din germania nu te apuca zece mii si trebuie deja sa te imprumuti la banca pentru piese.....................

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Coada e de la natura si asa trebuie sa stea atat timp cat nu se exagereaza.

    Nu am nici un motiv sa cred ca tot vest-europeanul da buzna sa cumpere loganelul. O asfel de analiza nu o poti face la general, raportarea o poti face ceva de genul X logan la 1000 de locuitori si apoi poti compara mai aproape de adevar. Si pe la ei sunt paturi sociale diferite insa ceea ce ii caracterizeaza cu adevarat, asta e de tinut minte, este respectul pentru banul muncit insa nu au fost frustrati la fel ca omul din romanica. Cu timpul se vor aseza lucrurile si pe la noi.

    Colegul care vrea sa isi cumpere logan, nu ar fi mai bine sa astepti varianta noua (faceliftul), cel putin va arata mai bine.

    Lasă un comentariu:


  • Seni
    a răspuns
    Postat în original de MIRCEA MAXIMG
    Postat în original de alexis
    Punctul forte al Loganului, pe langa pret, este spatiul interior mare, pentru clasa din care face parte, asta ii incanta pe cei de afara.
    Eu cred ca noi stam " cu coada pe sus " !
    uneori ...... prea sus!!!

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de alexis
    Punctul forte al Loganului, pe langa pret, este spatiul interior mare, pentru clasa din care face parte, asta ii incanta pe cei de afara.
    Eu cred ca noi stam " cu coada pe sus " !

    Lasă un comentariu:


  • alexis
    a răspuns
    Punctul forte al Loganului, pe langa pret, este spatiul interior mare, pentru clasa din care face parte, asta ii incanta pe cei de afara.

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de seni
    oare?
    Asa zic toti insa eu refuz sa cred ca masina este proasta . Ca are dotari mai slabe sau eu stiu ce la design , dar nu poti spune ca e proasta , dovada ca se vinde in prostie iar " afara" in doua prostii ! Eu cred ca este o masina " cinstita " la banii pe care ii dai . Occidentali se pare ca sint mai rationali . Au nevoie de o masina sa incapa toata familia , ieftina , noua si cu dotari minime ? raspunsul este Logan ! Ca noi acceptam sau nu ...

    Lasă un comentariu:


  • Seni
    a răspuns
    oare?

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de seni
    Postat în original de alexis
    Se mai desmeticesc cand ajung la prima sau a doua revizie
    ce se intampla la revizie??

    Lasă un comentariu:

Procesare...