Diesel vs Benzina vs Gaz

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Seni
    a răspuns
    Postat în original de alexis
    Se mai desmeticesc cand ajung la prima sau a doua revizie
    ce se intampla la revizie??

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    http://www.stiriauto.ro/articol/3936...uni--HotNews-/ astia or fi mai prosti ?

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Ce lagatura am eu cu loganul din citatul anterior?

    Sunt multe aspecte negative la el, in principal la caroserie.

    Mie nu imi place nici un model de logan.

    Lasă un comentariu:


  • alexis
    a răspuns
    [quote="VYS"]
    Cand a aparut Loganul MCV chiar am fost incantat si chiar imi place modelul dar cand am fost la showroom cel care imi prezenta masina nu reusea nici cum sa inchida una din usile de pe spate si dc a vazut ca nu poate a trantit la ea de vreo patru ori dupa care a renuntat. Nu a avut nici macar un pic intereseul sa vada de ce nu mai poate sa inchida usa. Am retrait senzatia aceea cand tragi de portiera de la dacie cu avant sa se inchida bine sau trebuie sa ridici de ea, ca e lasata . Am fost tare dezumflat. Nu vreau sa fiu negativist in ce priveste aceasta masina, dar nici astia de la Logan nu fac un pic de efort sa fie mai profesionisti.

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Acum cateva saptamani am vazut cum arata o Skoda Octavia ce avea saptamani bune de stat prin parcari, evident era la mana a doua. Aceeasi situatie, tamburii aratau la fel cum spui, Alexis.
    O masina care sta se uzeaza, as apateste. E realitate si nu se intampla numai la noi.

    Culoarea gri va exista intotdeauna, in orice domeniu, ca de altfel si clasele sociale.

    Lasă un comentariu:


  • alexis
    a răspuns
    Cum sa nu fiu pornit impotriva celor care vand asa zisa masina nationala? E nationala? Sau iar ne furam cacilula? Ai vazut ca orice Logan nou care sta mai mult de trei sapt intr-un parc de vanzari are basculele ruginite si tamburii de frana pa spate? Cum poti sa dai atatia bani pe ceva ce arata asa? Smecherii astai se bazeaza pe slaba noastra informare si pe faptul ca romanul nu se pricepe la masini, cu riscul ca supar pe mai multi, o spun. majoritatea clinetilor Logan sunt cei care au avut Dacia 1300 sau 1310 si au facut un mare salt de la ele la Logan si au impresia ca cine stie ce masina au luat. Se mai desmeticesc cand ajung la prima sau a doua revizie.
    Ba se poate alb si negru! Si asa va fi si in constructii atunci cand clientul va fi bine informat si "mesterul" nu o sa mai poata sa-l pacaleasca.

    Lasă un comentariu:


  • ghidutzu
    a răspuns
    7000-8000euro,dar sa fac drumul pana in germania nu prea in vine pe urma sa vin aici sa dau nu stiu cat pe inscriere asigurari etc...si acolo masini sub 50de mii nu gasesc si peste 50 nu stiu cat de forjate au fost...oricum eu vreau o masina sa ma tina o mai luga durata nu vreau ca dupa primul an sa bag piese in ea....

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de ghidutzu
    Ce m-ar avantaja la masina asta ar fi garantia in rest sincer nici pe mine nu ma incanta dar in lipsa la alceva am zis ca e o masina noua si nu are ce se intample....am vazut zile trecute nu stiu unde pe un site pe net un reportaj despre cum sa alegem masinile la mana 2:in primul rand sa cerem istoricul masini daca au exista probleme la ea si ce gen de probleme daca a fost busita si trebuie sa ne uitam atent la lonjeroane pt ca al un impact fruntal se deformeaza de 2 ori ca cele originale...sunt multe lucruri sa alegi o masina la mana 2.Chiar asa proaste sunt diselurile astea ma refer la,loganuri?Voi in loc meu ce ati alege?Va salut!!
    Daca vrei un sfat ...un om cu bani ( retine ) spunea ca totusi masina nationala e cea mai buna . Sincer sa fiu Loganul van sau cum ii spune , mie imi place ca forma . Ca motor refuz sa cred ca are motoare proaste . E o masina buna de familie si poti face si treaba cu ea .

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Ce fonduri ai la dispozitie pentru masina?



    P.S. O SuperNova nu vrei?

    Lasă un comentariu:


  • ghidutzu
    a răspuns
    Ce m-ar avantaja la masina asta ar fi garantia in rest sincer nici pe mine nu ma incanta dar in lipsa la alceva am zis ca e o masina noua si nu are ce se intample....am vazut zile trecute nu stiu unde pe un site pe net un reportaj despre cum sa alegem masinile la mana 2:in primul rand sa cerem istoricul masini daca au exista probleme la ea si ce gen de probleme daca a fost busita si trebuie sa ne uitam atent la lonjeroane pt ca al un impact fruntal se deformeaza de 2 ori ca cele originale...sunt multe lucruri sa alegi o masina la mana 2.Chiar asa proaste sunt diselurile astea ma refer la,loganuri?Voi in loc meu ce ati alege?Va salut!!

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Ieri, in RAR, am vazut si eu faza asta - capota ridicandu-se singura. Era tot pe un VW.

    Este un punct in plus, la optiuni, insa aceste amanunte conteaza mai putin in faza initiala de alegere a masinii.

    De ce esti atat de pornit impotriva masinilor nationale? Totusi, majoritatea masinilor, chiar si din Germania, au parghia manuala.
    Doar alb si negru nu se poate.

    Lasă un comentariu:


  • alexis
    a răspuns
    Cred ca trebuie sa fim mai informati atunci cand ne dorim o masina si mai exigenti, poate asa nu ne mai iau toti de fraieri cand ne ofera marea masina nationala! Exemplu: VW Golf 2003 capota se ridica singura cu ajutorul unui mic piston- Peugeot 307 an 2007, masina cumparata in Romania, capota o ridici cu mana si tre sa pui acea parghie de metal care se propteste in capota, intr-un locas, metal pe metal.

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    [quote="VYS"]Lasa ca nu tusesti ! Iti spun eu : vor curge apele pe tine , tragi de volan , pui frina cu ambele picioare si bagi in viteza si cu mina pasagerului ! ce mare greutate !

    Lasă un comentariu:


  • VYS
    a răspuns
    Nu este nimic nou sub soare prin faptul ca o firma sau alta vien pe la noi sa fabrice masini cu o foarma exterioar veche sau imbunatatita!
    Nici un producator nu va realiza un model nou, la o fabrica in Romania. Este simplu si sunt convins ca si tu sti politica lor. Motorizarile nu evolueaza atat de repede. Motorizarea alaturi de plaftormele sunt punctele pe marginea carora se dezvolta multe tipuri de modele. Mai mult nu cred ca trebuie spus.

    Sunt ceva piese in diesel care au ceva tehnologie in ele si aici intra atat turbina cat si pompa, altfel nu ar rezista.

    Ce ma bucur ca am discuri si pe spate!

    Lasă un comentariu:


  • alexis
    a răspuns
    Este bine ca doar crezi. Nu este vorba de o diferenta de nivel tehnologic intre cele doua motorizari. Sunt doua principii diferite de a obtine putere, unul prin explozia vaporilor de benzina in urma aplicarii unei scantei si altul (diesel) prin explozia vaporilor de motorina prin comprimarea lor la o anumita presiune, presiune realizata si cu acel ajutor de aer comprimat (turbo)... In fine! Cele doua sisteme sunt la maximul evolutiei lor, evolutie care a trecut prin mai mult etape de dezvoltare, etape care se vand in functie de cultura cumparatorului si capacitatea lui de cumparare. Noi cumparam, prin Logan, si nu nu mai, o generatie mai veche de motorizari, suspensii si altele, vezi lipsa discurilor de franare pe spate si existenta vechilor sabori. Ma opresc aici. Problema cu pompa de injectie este si la Clio, chiar am vorbit de curand cu cineva care a avut probleme.
    Eu cred ca dupa DACIA 1300, Logan este a doua mare teapa pe care o luam. De ce Ford. Mercedes si alte firme mari vor sa vina la noi si sa fabrice modele consacrate si nu scot asa zise modele noi ca sa le fabrice la romani?

    Lasă un comentariu:

Procesare...