Diesel vs Benzina vs Gaz
Adună
Acesta este un topic important.
X
X
-
-
Voi in zile de astazi si pe viitor sa zicem si in functie de raportul pretz calitate intretzinere,economie si toate cele ce ii trebuiesc unei masini ce m-ati sfatui sa aleg pe bezina sau pe motorina?Va sa;ut si va multumesc pt raspunsurile acordate!!ghidutzulComentariu
-
-
Eu spun sa te gandesti mai tarziu la benzina sau motorina, alege intai masina care iti place, dotarile p ecare le vrei si la sfarsti vezi varianta de motorizare.
Dieselul de la logan de 70Cp e cam slabut dupa mine. Cel de 85 pare mai aproape de adevar - cred ca este acelasi motor de pe megane.
Pe benzina, tot pe varianta de 1.6 as merge, in detrimentul celei de 1.4 - aceeasi problema cu greutatea ca sa nu mai vorbim de aerodinamica.VYS Blog DIYComentariu
-
Pai dotari as vrea in primul rand sa aibe ABS,aer conditionat,geamuri electrice fata,inchidere centralizata si restul nu prea m-ar interesa asa mult...De ales nu stiu ce as avea de ales decat Loganul dar variata aia de 1,5Dci la 80cp ajunge chiar pana la 400,in banii aia mai bine mai ma gandesc si imi iau un opel.Chiar asa slabutza e variatanta de 70cp?nu se merita?Apropo compiutarul de bord are o importanta asa mare pt o masina?ghidutzulComentariu
-
Parcurgeti si topicul: http://www.misiuneacasa.ro/forum/vie...=12499&start=0 - discutii despre alerea unei masini.Va rog sa cititi si sa respectati Regulamentul Forumului Misiunea Casa!
Community Manager MCComentariu
-
Postat în original de ghidutzuChiar asa slabutza e variatanta de 70cp?nu se merita?Apropo compiutarul de bord are o importanta asa mare pt o masina?Comentariu
-
Postat în original de ghidutzuApropo compiutarul de bord are o importanta asa mare pt o masina?faci o casa si pentru urmasii taiComentariu
-
-
Pai trebuie sa recunosc ca imi place si mie aia de 85cp dar cea mai ieftina versiune e laureatul care m-ar avantaja pe mine pt ca ar fi ce imi trebuie mie dar e cam 360mil,dar nu are ABS si mai e si ala 450 euroi cu tot cu inscriere cu casco cu tot ma duce pe peste 400mil cea ce e cam mult....ghidutzulComentariu
-
Comentariu
-
Salut.
Am un frate mai mic care in 2005 si-a luat un Logan diesel, cel mai ieftin model (7900 euro). In primul an a facut 20 000 Km cu el, dupa care l-a bagat pe taximetrie. Acum are peste 190 000 Km.
La 120 000 Km i-a schimbat rulmentul stanga-fata.
Pe la 185 000 Km au inceput sa apara mici zgomote in fata, care s-au accentuat, a fost la service si i-au spus ca trebuie sa schimbe ambele capete de bara si niste bucse.
A schimbat 3 baterii pana acum.
A facut toate reviziile la timp, si motorina numai de la Rompetrol (nu a gasit niciodata impuritati in filtrul de motorina la schimbarea acestuia).
Recent am folosit masina pentru un drum de 600 Km (din care 70 in urban) si mi-a consumat 4,7l/100Km.Comentariu
-
Postat în original de mchkSalut.
Am un frate mai mic care in 2005 si-a luat un Logan diesel, cel mai ieftin model (7900 euro). In primul an a facut 20 000 Km cu el, dupa care l-a bagat pe taximetrie. Acum are peste 190 000 Km.
La 120 000 Km i-a schimbat rulmentul stanga-fata.
Pe la 185 000 Km au inceput sa apara mici zgomote in fata, care s-au accentuat, a fost la service si i-au spus ca trebuie sa schimbe ambele capete de bara si niste bucse.
A schimbat 3 baterii pana acum.
A facut toate reviziile la timp, si motorina numai de la Rompetrol (nu a gasit niciodata impuritati in filtrul de motorina la schimbarea acestuia).
Recent am folosit masina pentru un drum de 600 Km (din care 70 in urban) si mi-a consumat 4,7l/100Km.Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
-
-
Postat în original de VYSApropo, pentru cei interesati de piese de schimb la diverse tipuri de masini, exista un SITE (si in romana) unde pot identifica oarecum anumite piese si pot vedea un pret informativ (partea cu comanda nu stiu cum merge la ei).Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
Comentariu