Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Experiente de neuitat la Praktiker Pitesti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Experiente de neuitat la Praktiker Pitesti

    Chestia asta mergea foarte bine si la ANUNTURI sub forma:
    Daca vreti sa cumparati de la praktiker Pitesti scara de aluminiu 3x11 (din imagine) la pretul afisat sa stiti ca ea costa 680 ron! Noi suntem o hala mare unde lumea vine , vede , cumpara si pleaca, pe noi nu ne intereseaza decat banii... sa facem ceva pentru ca sa ii castigam ..nu!
    Daca vreti sa vorbiti cu cineva responsabil cat de cat...nu se poate..nu e nimeni!
    Daca vreti sa stiti daca au de vanzare vreun dispozitiv cu care se poate verifica presiunea pernei de aer in hidrofor..lucratorii se vor uita la voi ca la un extraterestru
    Daca vreti sa stiti daca se poate face o comanda speciala pentru suporti de jgheab reglabili Marley trecuti in pliantul producatorului dar inexistenti in magazin...trebuie sa aflati ca acest fabricant este haaat... in Germania... deci nu se poate vorbi cu el...jgheaburile ..ni le aduce barza
    Daca vreti sa stiti daca au hrana pentru animale trebuie mai intai sa intrebati la informatii clienti, vi se spune ca da, cautati 30 min in magazin, va puneti la indoiala simtul vazului, mai intrebati vreo 2-3 lucratori - pe acolo pe undeva - va intoarceti la info clienti, vi se spune stati sa intreb dupa care aflati ca intr-adevar nu se gaseste in acel magazin.
    Na... ca nu mai am loc..stati ca mai urmeaza
    Fișiere atașate
    "Am patit-o si pe asta" - Stan Patitu'

  • #2
    Daca vreti sa dati telefon la informatii clienti sa stiti daca puteti cumpra cu un anumit card in rate trebuie sa stiti ca o sa consumati minutele degeaba pentru ca este necesar sa veniti in magazin deoarece lucratorul care raspunde la telefon nu se poate deplasa sa vada daca acest lucru este posibil!
    Daca vreti sa intrebati ce justifica diferenta de 10 ron intre un set de 3 biti bosch argintii si un set identic dar de culoare aurie - in afara de culoare bineinteles - trebuie sa stiti ca ... nu stiu nici ei!
    "Am patit-o si pe asta" - Stan Patitu'

    Comentariu


    • #3
      daca era un caz singular magazinul praktiker pitesti, tot era ceva.....
      cam la toate magazinele de profil se intampla asa...., si asta din cauza ca nu stiu sa-si pastreze salariatii, putini apuca sa faca cateva luni vechime...

      Comentariu


      • #4
        ai dreptate ...cam peste tot e asa.., dar parca prea de tot in doua zile atatea ....
        nu sunt vinovati angajatii, desi pe ei cade intotdeauna magareata, vinovati sunt managerii pentru ca nu ii formeaza, iau copii de 18 ani si ii pun sa stea pe raion fara nici un pic de pregatire. Plus ca salariul cred ca e ...de-asta de vor sa-l negocieze acum sindicatele !
        "Am patit-o si pe asta" - Stan Patitu'

        Comentariu


        • #5
          ahhhhhhh
          sa imi zic si eu oful.
          hornbach mi se pare un magazin f bine dotat in comparatie cu celelalate de profil.....dar cam 50% din produse nu prea au traducere......sunt unele produse la care daca nu stii o limba straina (de preferat germana) habarnai la ce folosesc

          Comentariu


          • #6
            parktiker galati

            am cerut profil de soclu de 4 iar cind am ajuns acasa am constata ca din 14 metri , numai 2 erau de 4! restul de 3 asa ca...

            Comentariu


            • #7
              Ca sa incheiem anuntul.... am gasit vis a vis .. adica la metro aceeasi scara cu 100ron mai ieftina decat promotia , deci 280 ron in total... Gata ca imi e greata!
              "Am patit-o si pe asta" - Stan Patitu'

              Comentariu


              • #8
                la noi in sibiu e aceeasi poveste; lipsa marfa. daca ai o lista cu 10 produse trebuie sa vizitezi tot orasul. [centura se termina prin 2020,] pina ajungi la lucru esti obosit din trafic. la unul din cele 2 magazine mari de constructii angajatii se cred toti directori. la celalalt zici ca-s copii strazii. nici uni nici alti n-au vreo pregatire nu pot da informatii si sint foarte NESIMTITI, fara vre-un pic de respect pt. noi clientii.
                eu cred ca de vina e lipsa concurentei.
                lucrul, se mai face si cu capul

                Comentariu


                • #9
                  Solutia mea pt asemenea magazine ? Daca ceva ma nemultumeste , in sec 2 am aruncat , da aruncat marfa , si am plecat din acel magazin . Dupa aceea respectivul magazin il scot definitiv de pe lista mea ! Acum am magazine mari unde nu calc nici daca mi-ar da cumparaturile gratis . Pr...er , Ca...four , .... dar si magazine mici .
                  Instalatii verificari-revizii gaze

                  Comentariu


                  • #10
                    si promotziile din PR...KER BRAILA sunt o mare TZEAPAAA am luat un produs care era la promotie si cand am aj la casa sa-l platesq mi sa sp k promo a fost pana ziua trecuta( dar oferta inca mai era afisata)

                    Comentariu


                    • #11
                      feed-back-ul asta ajunge unde trebuie domnu moderator ????
                      "Am patit-o si pe asta" - Stan Patitu'

                      Comentariu


                      • #12
                        Sa speram ca cineva din echipa dumnealor va citi aceste nemultumiri ale clientilor!
                        In rest, nu avem nici o alta obligatie sau responsabilitate fata de politica, problemele sau managementul firmei respective.
                        Va rog sa cititi si sa respectati Regulamentul Forumului Misiunea Casa!

                        Community Manager MC

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X