In luna iunie a anului trect am luat o hota de bucatarie, iar dupa vreo saptamana pe prima treapta de functionare se aude un huruit timp de vreo 10 min, dupa care isi revine, pana la o noua pornire la rece.
A fost dusa in service (prin august), reparata dupa o saptamana aceeasi problema.
Din lipsa de timp si datorita faptului ca serviceul este in alt oras am dus- din nou in octombrie, a fost tinuta vreo 3 saptamani spunandu-mi ca trebuie schimbat un motor si dureaza comanda aceastuia.
Dupa o saptamana de cand am adus-o acasa din nou aceeasi problema.
Acum sincer m-am saturat tot sa o plimbprin service si am doua solutii:
- ori sa ma obisnuiesc cu acea problema - dar nu mi se pare ok sa am un produs acre a avutprobleme din prima clipa
- sa cer vanzatorului schimbarea produsului - in certificatul de garantie nu am gasit nimic legat de acest lucru.
Imi puteti spune va rog in ce conditii se poate inlocui un produs de catre distribitor.
Sincer la distribuitor nu am fost, deaoarece vreau intai sama lamuresc eu ca sa nu imi spuna din start ca nu se poate si sa nu am ici un contraargument.
Stiu ca a si trecut mult timp de la achizitie din cauza neglijentei mele evident, timp in care produsul nu a functionat deloc corespunzator.
Multumesc anticipat.
Comentariu