Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nemultumirii Praktiker Romania

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nemultumirii Praktiker Romania

    INTREBARE: Politica "Praktiker" nu este aceeasi la toate magazinele din retea?

    In urma cu trei saptamani am vizitat noul magazin din Arad si am ramas placut impresionat de solicitudinea angajatilor de acolo. Planuisem sa cumpar cateva bucati de PAL pentru confectionarea unei etajere si in fata rafturilor cu PAL gata debitat si cu canturi aplicate incercam sa calculez cam ce dimensiuni si de cate placi am nevoie.

    Totalul era undeva pe la 150 Ron. Se apropie de mine un angajat al magazinului si-mi propune sa apelez la serviciile de debitare, costurile fiind mult mai reduse.
    Zis si facut. In circa zece minute ma aflam in posesia pieselor pt raft debitate fix la dimensiunea necesara. Cost final 58 Ron. Am platit exact ce cumparasem. Plec multumit de la magazin, consum zilele libere ramase si ma intorc la Bucuresti.

    Invatasem un lucru util si in urma cu doua zile iarasi am nevoie de o bucata de PAL pt un cuier . Dimensiuni 80/170 cm adica 1.36 mp. Ce credeti ca descopar ca scria pe bonul de comanda? 2.8 mp adica mai mult decat dublu!!!

    Mai stim si noi sa socotim asa ca-l intreb pe angajatul de la circular DE CE?
    Raspuns: "-Decizia conducerii sa platesc o jumatate de foaie de PAL deoarece sunt pierderi."
    Pierderi, pierderi, dar chiar asa? Cu toate ca pretul / mp din start include si aceste pierderi.
    Consider abuziva masura si necorecta fata de client, asta ca sa nu-i zic furt pe fata.
    Am parasit magazinul Praktiker cu un gust amar si cu regretul ca numai in mizeria asta de Buc. se poate asa ceva.

    Ce ar fi daca la geamgiu pentru un ochi de geam ar trebui platita jumate de foaie? E treaba celui care debiteaza sa limiteze pierderile ca pt asta e platit. Nu sa fiu eu client obligat sa platesc ceva de care nu am nevoie. Rusine!

    Felicitari Praktiker Arad, tot Banatu-i fruntea. BRAVO
    Ultima editare de Admin.MC; 28.iul.2013, 12:49. Motiv: modificare

  • #2
    La geamgiu se platesc si straifurile ramase in urma taierii suprafetei dorite. Daca ramane totusi o suprafata "rezonabila" astfel incat sa aiba un eventual cumparator, aceea nu ti se imputa. Personal si mie mi se pare nelalocul ei diferenta pe care ai constatat-o, de parca cele doua magazine n-ar functiona dupa acelasi regulament.

    Comentariu


    • #3
      nu politica e devina ci angajatii ca nu o respecta.
      am patit si eu. una e sa mergi in ardeal si alta in oltenia si muntenia.
      numai vorbim ca am vazut si diferente de preturi
      un prieten venit din germania a mers la praktiker craiova si a ramas surprins sa vada preturi mai mari decat in germania cu cel putin 25%
      nu fac antireclama dar sper sa observe cineva mai mare....
      viata e frumoasa merita traita!

      Comentariu


      • #4
        Poate furnizorii din Germania dau cu preturi mai mari in Romania. Ca poate au niste distribuitori exclusivi care fac ce politica vor ei timp de x ani (unde x>15) pe piata romaneasca, si fiind contract de exclusivitate aia din Germanica nu le pot face nimica la astia din Romanica ca sa dea cu preturi corespunzatoare.
        Stiu un caz absolut autentic...
        Viata e complexa si are multe aspecte...

        Comentariu


        • #5
          Nu stiu unde e politica generala a magazinului , sau cea locala , dar la P Craiova am fost si eu , intr-o zi in care " batea vantul " printre standuri si m-au impresionat " negativ " preturile care la o placa standard de PAL , ma duceu la dublu fata de alti distribuitori . Asa ca , am zis PA din mers si mi-am propus sa nu mai bat atata cale pana la P , ca nu merita ! Pacat ca in afara politica se respecta si la noi , nu !

          Comentariu


          • #6
            M-am bucurat si eu atunci cand am aflat ca in Craiova se va contrui un magazin Praktiker. Chiar pot sa spun ca am asteptat cu nerabdare sa vina ziua deschiderii magazinului. Asta si pentru ca in aceasta zona sunt destul erau putine alternative la acest tip de magazin.

            Nu pot spune ca am fost satisfacut de calitatea multor marfuri, amabilitatea si profesionalismul personalului dar m-am consolat cu faptul ca totusi are cateva avantaje:
            1.Te poti plimba in voie printr-un magazin in care poti intoarce pe toate fetele un produs
            2.Ai o gama relativ bogata de sortimente
            3.In comparatie cu un magazin in care trebuie sa stii aproximativ ce trebuie sa cumperi, aici ai posibilitatea sa compari in liniste preturi, caracteristici etc.
            4.Poti deveni un vanator de promotii si daca ai noroc ai un mic avantaj financiar.
            5.Exista posibilitatea schimbarii produsului achizitionat si chiar schimbarea lui cu alt tip de produs.

            In privinta politicii de preturi este greu sa apreciem ce se doreste de fapt dar este cert ca maximizarea profitului se face in Romania si acest profit trebuie sa acopere si gaurile din Europa.
            Inca un exemplu negativ din pdv al managementului aprovizionarii, la raionul cu tevi PVC in rafturile cu coturi, ramificatii etc bate vantul si nu a fost o singura data cand nu am gasit decat cateva sortimente.
            Ma gandesc ca orice companie care ajunge pe plaiurile mioritice se adapteaza, din pacate, la specificul local si nu este singura firma la care am observat acest lucru.
            VYS Blog - 100 % D I Y
            Cel mai bun Blog de constructii si amenajari

            Comentariu


            • #7
              Fiind sub influenta nervilor, trebuie sa va spun ce inseamna seriozitatea Praktiker.

              Am comandat la inceputul lui august o oglinda de baie si trebuia sa vina pe 12 august. A trecut o saptamana de atunci, si azi cand am sunat la dansii, cu foarte mare amabilitate mi-a fost comunicat faptul ca nu este posibila livrarea decat in luna septembrie deoarece producatorul este in vacanta.

              Degeaba m-am straduit sa discut cu persoana de la celalalt capat al firului, explicandu-i ca nu este normal sa imi spuna asa ceva avand in vedere ca relatia vanzator-producator este una bine cunoscuta de cele doua parti si nu am nici o vina.

              Cica daca vreau, sa ma duc sa imi ridic avansul.

              Asa ca, fiind cu nervii la nivelul maxim, va recomand sa va luati masuri de precautie si sa nu va bazati pe spusele personalului.
              Inca un aspect negativ si se pare ca asa cum am banuit, managementul lor s-a adaptat la specificul local.


              Gata, m-am racorit.
              VYS Blog - 100 % D I Y
              Cel mai bun Blog de constructii si amenajari

              Comentariu


              • #8
                Acum Viorele, ce-ar fi de spus... Praktiker are destule lacune de la nivel managerial pana la cel al angajatilor cu care dialoghezi despre instructiunile de folosire. Totusi, sa nu aruncam prea tare cu pietre si sa recunoastem ca Praktiker este un pas inainte, ca ne-am bucurat cand am vazut Praktiker in Craiova si ca majoritatea marfii este de buna calitate comparativ cu alte supermarketuri. La unele articole preturile par mai mari decat ne-am fi asteptat dar cel putin esti sigur de calitatea lor.

                Comentariu


                • #9
                  Nu dau cu pietre dar trebuie sa fim constienti de modul in care arata realitatea.

                  Evident ca este un castig pentru noi existenta acestor tipuri de marketuri si sper ca vor veni si celelalte.

                  Sunt si lucuri bune si lucruri mai putin bune dar, din pacate, nu putem scapa de proastele obiceiuri.

                  Chestia cu nivelul calitatii este relativa.

                  O mica nedumerire, la raionul cu corpuri de iluminat, nu se mai gasesc decat articole pentru o putere de maxim 60 W. In plus, fata de puterea la care rezista, au un design care atenueaza iluminarea. In schimb preturile sunt exagerate, dupa mine.
                  Stiu ca aceasta este o problema a producatorului.
                  VYS Blog - 100 % D I Y
                  Cel mai bun Blog de constructii si amenajari

                  Comentariu


                  • #10
                    La corpuri de iluminat m-am uitat si eu cu intentia de a cumpara dar din pacate nu mi-a atras nimic atentia, mi-au placut insa sigurantele automate de firma.

                    Comentariu


                    • #11
                      ce problema vad eu la marile magazine Praktiker, Bricostore, chiar si la Metro in ultimul timp, sunt angajatii....
                      sunt foarte slab pregatiti, nu pot oferi detalii despre produse, oare aceste firme nu mai practica training-ul????
                      referitor la pal melaminat, praktiker si bricostore au pret ridicat
                      in schimb, sunt alte firme de profil, care vand pal si ofera servicii de debitare la 10-15 ron/foaie, in functie de complexitate
                      la cerere aplica cantul, executa gauri balamale.......

                      Comentariu


                      • #12
                        Praktiker este bun doar de expozitie. Adica te duci vezi ce-ti trebuie si cum arata si apoi te duci si il cumperi din alta parte. Asta se intampla deoarece au preturi foarte mari in comparatie cu alte magazine si chiar cu Metro, cu care am inteles ca este inrudit.
                        Un exemplu concret- am cumparat o roaba care la Praktiker era cu 40 de ron mai scumpa ca in Metro, cu toate ca sunt la 100m distanta unul fata de altul (in C-ta).
                        Bafta

                        Comentariu


                        • #13
                          eu cred ca este cel mai bine sa urmaresti oferta.Unele lucruri pot fi convenabile. De exemplu, saptamana trecuta am luat o drujba electrica Bosch cu 440 RON pe care altfel nu o gasesti sub 600 RON.

                          Comentariu


                          • #14
                            Am si eu o intrebare, magazinele Praktiker nu fac parte din reteau de magazine Praktiker din Germania ?
                            Daca in Germania gasesti numai marfa de calitate si esti servit ca un client
                            pana iesi din magazin in Romania esti tratat (cateodata) ca unul care trebuie fraierit cu marfa de proasta calitate si jegmanit de catre angajati. Sa nu incerci sa obtii ceva detali despre produse ca ti-se intoarce spatele. Nu spun ca peste tot in tara este asa insa eu am patit-o.

                            Comentariu


                            • #15
                              cu intors spatele........ au patit-o multi.....
                              sunt convins ca acesti angajati nu sunt pregatiti pentru a lucra cu clientul

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X