Nemultumirii Praktiker Romania

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • taz21
    Membru
    • 20.feb.2006
    • 297

    #16
    [/quote]

    Cand au oferte este adevarat ca au preturi bune, dar in rest....

    Comentariu

    • cosmin rotaru
      Incepator
      • 21.feb.2006
      • 92

      #17
      eu, in fata rafturilor cu scari: "nu va suparati, unde sunt scarile din trei segmente, din oferta? Ma tot uit, dar nu le vad...."
      vanzatoarea: "ce oferta? aratati-mi! Nu avem asa ceva!"
      eu, perplex: "nu ma credeti pe cuvant? trebuia sa aduc oferta cu mine? Oferta aia cu pagini cat casa"
      ea: "aaaa.. pai gata dom'le! aia a fost saptamana trecuta! S-a terminat!"
      eu, deisgur in gand, dar la un moment dat o s-o zic si cu voce tare la vanzatorii astia: "esti o vaca"

      Ies din magazin si, pe dreapta, in parcare, vad spatiul amenajat cu scarile din trei segmente, diferite dimensiuni, schele, etc...

      In afara de personal, mai au si preturi "grozave". Un cot de cupru, de 15, care in orice patiserie e cam 5 mii, la ei e aproape dublu....

      Comentariu

      • cosmin rotaru
        Incepator
        • 21.feb.2006
        • 92

        #18
        am uitat sa zic: praktiker timisoara.

        off topic, dar legat de servicii: acum cativa ani merg cu sotia in concediu la greci. avem surpriza ca intr-o bijuterie sa fim serviti cu vin, ca sa stam sa admiram colectia de bijuterii! Ne intoarcem in scumpa noastra patrie sa ne luam iar portia de palme de la buticari: "dom'le cumperi sau nu?!" Sau Metro: "nu va suparati, ce greutate tine barca pneumatica?" - "de unde vreti sa stiu eu?! am fatza de pescar?"

        Comentariu

        • aiurel
          Membru
          • 05.ian.2005
          • 168

          #19
          V-ati intrebat vreodata ca ce salariu primeste unul dintre acesti angajati?

          Cat din timpul petrecut la serviciu este alocat unor training-uri?

          Poate ca angajarile sunt facute numai pentru ca este nevoie de personal si nu de "personal calificat"!

          Ar fi normal ca in momentul in care te afli la unul dintre raioane sa primesti informatii cat mai detaliate.

          Nu stiu daca se tine cont, la nivel superior, de faptul ca multi dintre cei care se duc sa cumpere din P. nu sunt cei mai specialisti dar sunt printre clientii care vor vizita cel mai des magazinul chiar daca bunurile achizitionate de ei nu au o valoare totala foarte mare.

          In cazul acestora daca ar ar exista un personal specializat ar reusi sa-l convinga pe client sa cumpere mult mai multe produse decat isi propusese, explicandu-i la ce foloseste scula X, utilajul Y etc.

          Multe dintre produsele expuse pe rafturile magazinului sunt destul de specializate astfel incat nu toata lumea stie la folosesc, dar daca ar sti probabil ca ar cumpara asa ceva.

          Comentariu

          • cosmin rotaru
            Incepator
            • 21.feb.2006
            • 92

            #20
            Postat în original de aiurel
            V-ati intrebat vreodata ca ce salariu primeste unul dintre acesti angajati?

            Cat din timpul petrecut la serviciu este alocat unor training-uri?

            Poate ca angajarile sunt facute numai pentru ca este nevoie de personal si nu de "personal calificat"!

            Ar fi normal ca in momentul in care te afli la unul dintre raioane sa primesti informatii cat mai detaliate.

            Nu stiu daca se tine cont, la nivel superior, de faptul ca multi dintre cei care se duc sa cumpere din P. nu sunt cei mai specialisti dar sunt printre clientii care vor vizita cel mai des magazinul chiar daca bunurile achizitionate de ei nu au o valoare totala foarte mare.

            In cazul acestora daca ar ar exista un personal specializat ar reusi sa-l convinga pe client sa cumpere mult mai multe produse decat isi propusese, explicandu-i la ce foloseste scula X, utilajul Y etc.

            Multe dintre produsele expuse pe rafturile magazinului sunt destul de specializate astfel incat nu toata lumea stie la folosesc, dar daca ar sti probabil ca ar cumpara asa ceva.
            pai sigur! pestele de la cap...

            Comentariu

            • Seni
              Living Legend
              • 05.mar.2006
              • 3526

              #21
              nu este un caz izolat slaba pregatire a angajatilor Praktiker, am avut ocazia sa vad si la alte asa zise mari firme....
              in schimb m-am convins ca la Praktiker se practica cele mai mari preturi!!
              pana de curand, impresia aceasta o aveam despre interhome......, dar si-au schimbat cumva politica, merg pe preturi acceptabile.

              Comentariu

              • aiurel
                Membru
                • 05.ian.2005
                • 168

                #22
                Nemultumirii Praktiker Romania

                Am avut o intamplare foarte neplacuta aseara in Praktiker Craiova.

                O intamplare cu iz Becalian - adunatul oilor (clientilor) de pe raioane si impingerea lor brutala si nepoliticoasa spre casele de marcat (singurele cai de acces pentru iesirea din magazin - chiar daca nu ai apucat sa mai cumperi ceva tot prin locul acela stramt trebuie sa iesi).

                Aventura s-a derulat astfel:

                Ora 20.45 - Agentul de paza de la intrarea in magazin: "Grabiti-va ca se inchide magazinul - s-a dat anuntul "

                Ora 20.46 - Un alt agent de paza din interiorul magazinului : "Daca nu va grabiti sa cumparati se inchide "sistemul" la ora 21.00 "

                Ora 20.47 - Raionul Gradina - 2 angajati "model" :"Daca nu va grabiti se inchide" - Eu: "As vrea niste informatii, se poate?" - Cei 2 angajati "model" : "Se poate, dar mai repede ca se inchide "sistemul" ".

                Ora 20.48 Spre Raionul Constructii - Acelasi agent de paza (cred ca era ceva sefut ca nu avea uniforma) - "Daca nu va grabiti se inchide magazinul - la ora 21.00 se inchide sistemul si se blocheaza casele"

                Ora 20.57 - Toti angajatii dispar de pe raioane; agentii de paza ne "imping" spre casele de marcat.

                Ora 20.58 - Toti angajatii de pe raioane sunt adunati la "Receptie clienti" si se distreaza pe seama tampitilor (clientilor) care se inghesuie la 2 case de marcat (celelalte erau inchise de mult).

                As vrea sa ma lamuriti si pe mine, poate sunt eu mai ciudat asa si acesta ar putea fi motivul pentru care imi venea sa le zic vreo cateva, unde a-ti mai intalnit asa ceva?

                Toate celelalte magazine (ma refer aici la Super si Hypermarketuri) au un program afisat care face referire la orarul de acces in magazin.

                Nu cred ca s-a intamplat vreodata ca in Mxxxxx, Cxxxxxxxr, Bxxxa, Pxc, Sxxxxxxs (nu vreau sa le fac reclama) sa fiti dati afara din magazin la ora de inchidere pe motiv ca "la ora H se blocheaza sistemul si nu mai puteti cumpara nimic pentru ca se blocheaza casele".

                Mi s-a parut ca eram un cersetor si vroiau sa scape de mine cat mai repede.

                O scuza mai tampita decat cea ca "la ora 21.00 se blocheaza sistemul si nu puteti sa mai cumparati nimic" nu am mai auzit.

                Cei care au apucat putin si din timpurile lui Nea Nicu isi aduc aminte cum li se inchidea usa/geamul in nas. Astfel de situatii mai apar si azi pe la unele institutii publice.

                Ma uitam tampit cum erau tratati clientii unui furnizor privat.

                Nu stiu daca aceasta situatie este generala (nationala) pentru aceasta retea de magazine (daca mai stie cineva sa-mi spuna si mie) - oricum, nu cred ca pe la ei pe acasa (Europa vestica) isi permit sa faca asa ceva cu clientii.

                Oricum cred ca asta a fost ultimea mea vizita intr-un magazin din reteau Praktiker.
                [/b]

                Comentariu

                • Dobreman
                  Incepator
                  • 27.apr.2007
                  • 27

                  #23
                  Cand era program limitat la Metro (21.00) aproape zilnic existau clienti care intrau la 20.55 si achitau la 22.30, multi angajati asteptand dupa ei. Asa ca incep sa-i inteleg pe cei de la Practiker.

                  Comentariu

                  • aiurel
                    Membru
                    • 05.ian.2005
                    • 168

                    #24
                    Eu nu .

                    Atunci sa faca programul pana la 18.00.
                    Care mai este rostul afisarii unui orar daca acesta este pus la deruta.
                    Intra tu ca vedem noi daca mai ai timp sa cumperi ceva !?!?!?!?!?!?!?

                    Comentariu

                    • Maestrul Max
                      Living Legend
                      • 28.iul.2006
                      • 6886

                      #25
                      Daca vroiati sa cumparati ceva de ce nu ati mers cu o jumatate de ora inainte de ora inchiderii magazinului ?
                      Eu zic ca de multe ori noi suntem de vina nu comerciantii.
                      Cu stima.

                      Comentariu

                      • Seni
                        Living Legend
                        • 05.mar.2006
                        • 3526

                        #26
                        asa cred si eu......, sa existe o ora limita de acces in magazin....., nu cu 5 min inainte de inchiderea caselor

                        Comentariu

                        • Dobreman
                          Incepator
                          • 27.apr.2007
                          • 27

                          #27
                          Poate unora le sunt suficiente 5 minute. Eu cred ca daca la ora inchiderii nu esti la casa atunci au tot dreptul sa iti refuze cumparaturile. Daca inca mai e coada la casa la ora aia si casele se inchid automat, e vina lor.

                          Comentariu

                          • VYS
                            Living Legend
                            • 19.aug.2005
                            • 13007

                            #28
                            Sunt doua aspecte:
                            1.este vina cumparatorului ca se duce tarziu la magazin - o evitare a acestor situatii ne scuteste de acest fel de neplaceri plus ca sub presiunea timpului cumparaturile pot avea de suferit uneori fiind fortati sa cumparam repede ce ne cade in mana
                            2.este si vina magazinului... o firma care se respecta si in acelasi timp respecta clientul nu mai permite accesul in magazincu cateva minute inainte de terminarea programului. In plus este obligatoriu ca magazinul sa isi asume riscul de a intarzia cateva minute sau 1 ora pentru ca toti clientii aflati in interiorul magazinului sa isi termine cumparaturile. Povestea cu casele care se blocheaza e penibila...consider ca e o greseala de management si cu parere de rau spun ca sunt multe de facut pe linie de personal la magazinele astea venite din afara.

                            Astept cu interes deschiderea Baumax-ului.. care va fi langa Petrom Severinului, inainte de Praktiker... sa vedem atunci concurenta.. ca in cazul Billa.. dupa ce s-a deschis Real au ramas cu buza umflata.
                            VYS Blog DIY

                            Comentariu

                            • TDJ
                              Living Legend
                              • 10.apr.2006
                              • 2398

                              #29
                              Aiurel, sincer cand am citit titlul topicului, m-am gandit ca un asemenea titlu nu trebuia postat. Credeam ca oricare ar fi fost nemultumirea ta, nu justifica o asemenea exprimare.
                              Citind insa ceea ce ti s-a intamplat, nu pot decat sa-ti dau dreptate.
                              Dar nu confunda renumele unui hipermarket, cu comportamentul angajatilor. Din pacate, rapiditatea evolutiei calitatii vietii, a depasit evolutia comportamentului semenilor nostri. Si, stii cum este, nu ne apucam noi sa le facem educatie. Daca ei atat pot, de ce sa-i punem in situatia sa-si forteze limitele? Doar pentru a-i vedea clacand?
                              Lasa, ce-a fost, a fost. Nu are rost sa faci o paralela intre numele magazinului si vanzatori. In fond, ce ai fi vrut, sa aiba angajati din Germania?
                              Astia suntem, asa defilam. Unii mai buni, altii mai rai.
                              Cat despre "inchiderea sistemului", era mai omeneste sa fi zis si ei ca sunt oameni si ca se grabesc la casele lor, la familiile lor. De ce nu i-ai rugat sa-ti arate cum se inchide automat sistemul?
                              Dar gata cu gluma, toti ne-am confruntat cu asemenea situatii si este mai bine sa trecem peste ele fara a le acorda atentie. Unde am ajunge daca ne-ar scoate din sarite fiecare caine care latra?
                              Sa ai o seara linistita!

                              Comentariu

                              • florin n
                                Membru
                                • 03.nov.2006
                                • 281

                                #30
                                pune-te in situatia angajatului obligat sa stea peste program din cauza asta
                                mai mult de 6-7 mil. nu cred ca au salariu, si la banii astia nici mie nu mi-ar conveni sa stau in fiecare seara cate 30 min - 1h peste program

                                Comentariu

                                Procesare...