In urma cu trei saptamani am vizitat noul magazin din Arad si am ramas placut impresionat de solicitudinea angajatilor de acolo. Planuisem sa cumpar cateva bucati de PAL pentru confectionarea unei etajere si in fata rafturilor cu PAL gata debitat si cu canturi aplicate incercam sa calculez cam ce dimensiuni si de cate placi am nevoie.
Totalul era undeva pe la 150 Ron. Se apropie de mine un angajat al magazinului si-mi propune sa apelez la serviciile de debitare, costurile fiind mult mai reduse.
Zis si facut. In circa zece minute ma aflam in posesia pieselor pt raft debitate fix la dimensiunea necesara. Cost final 58 Ron. Am platit exact ce cumparasem. Plec multumit de la magazin, consum zilele libere ramase si ma intorc la Bucuresti.
Invatasem un lucru util si in urma cu doua zile iarasi am nevoie de o bucata de PAL pt un cuier . Dimensiuni 80/170 cm adica 1.36 mp. Ce credeti ca descopar ca scria pe bonul de comanda? 2.8 mp adica mai mult decat dublu!!!
Mai stim si noi sa socotim asa ca-l intreb pe angajatul de la circular DE CE?
Raspuns: "-Decizia conducerii sa platesc o jumatate de foaie de PAL deoarece sunt pierderi."
Pierderi, pierderi, dar chiar asa? Cu toate ca pretul / mp din start include si aceste pierderi.
Consider abuziva masura si necorecta fata de client, asta ca sa nu-i zic furt pe fata.
Am parasit magazinul Praktiker cu un gust amar si cu regretul ca numai in mizeria asta de Buc. se poate asa ceva.
Ce ar fi daca la geamgiu pentru un ochi de geam ar trebui platita jumate de foaie? E treaba celui care debiteaza sa limiteze pierderile ca pt asta e platit. Nu sa fiu eu client obligat sa platesc ceva de care nu am nevoie. Rusine!
Felicitari Praktiker Arad, tot Banatu-i fruntea. BRAVO
Comentariu