Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Motocoasa

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Daca are membrana ciupita, nu cred ca veti gasi adeziv care sa reziste la benzina. cel mai probabil, "solutia finala" va fi inlocuirea membranei cu una noua

    In principiu, L este pentru reglarea relantiului si H pentru reglarea turatiei maxime a motorului.

    De pe un forum unde se discuta despre drujbe:
    "poti sa incerci asa (reglajul difera de la un model la altul): strangi jicloarele la maxim (atat H cat si L) si le dai o tura inapoi.
    Pornesti traznaia si o lasi un pic motorul sa se incalzeasca.
    Cu motorul la ralanti invarti de L pana gasesti pozitia in care motorul ajunge la turatia cea mai mare. Cand ai gasit turatia, rotesti inapoi de surub 1/8-1/4 de rotatie.
    Cu surubul H trebuie sa ai putina grija pentru ca daca il slabesti prea mult, vei depasi turatia maxima si ai toate sansele sa strici motorul.
    Turezi motorul la maxim si il asculti un pic. Mai slabesti surubul H 1/4 de tura si il turezi din nou la maxim. Mai poti sa mai repeti operatiunea inca o data, adica inca 1/4 de tura.
    Acum, partea un pic mai delicata... cand H este reglat corect motorul trebuie sa scoata un zgomot specific cand clapeta de aer este deschisa la maxim. (nu gasesc niciun cuvant care sa descrie sunetul, dar e un sunet distinct).
    Si sa nu uit, vezi ca motorul nu trebuie sa scoata fum. Daca totusi scoate, inseamna ca ai reglat amestecul prea bogat."

    sau: "ca sfat de uz general , carburatoarele au reglajul standard, H desfiletat o tura jumate si L desfiletat o tura si un sfert.. in jurul valorilor date mai sus se fac mici ajustari pana la turatia si puterea optima , cum a mai zis un coleg in functie de calitatea carburantului , bujie , umiditatea relativa a aerului etc.. faza cu testerul de gaze e de poveste.. un reglaj perfect nu exista , niciodata nu vei folosi benzina de acelasi "fel" , adica azi dintr-un peco , maine altul... "

    alta idee:
    tpu.ro/tehnologie/am-o-drujba-o-pornesc-si-merge-doar-daca-o-tin-accelerata-daca-o-las-la-relanty-mi-se-opreste-care-este-motivul-im-i/

    aici puteti gasi manuale de service pt utilaje Husqvarna din care va puteti inspira
    gardening-tools-direct.co.uk/content/husqvarna_workshop_manuals.htm

    Comentariu


    • #17
      motocositoare

      Multumesc pentru raspuns.
      Acum mai e problema de ce primeste prea mult carburant.
      Deci porneste cu socul tras, cand sa deschid socul "moare".
      Pot face reglaj din surubul H sau trebuie desfacut tot carburatorul (am desfacut doar cuiul pontou si am vrut sa desfac mai departe dar e o garnitura ovala tot neagra si e cam lipita de carcasa carb).
      Apropo am lipit acel orificiu cu Loctit gel (nu cred ca benzina o va dizolva, dar mai stii).
      Din cele explcate de tine am inteles ca esti meserias...

      Comentariu


      • #18
        motocositoare

        Salut.Cineva de pe un site mi-a spus ca nu se tureaza motorul din cauza ca poate fi infundat filtrul de la toba esapament??.Ce ziceti voi ar fi posibil.Din curiozitate maine am sa-l desfac sa vad.Carburatorul este curat acum.Trebuie sa fac reglajele silentios la L si H si sper sa porneasca.Revin cu noutati maine.noapte buna la toata lumea...

        Comentariu


        • #19
          daca moare cand deschizi socul, din contra, primeste prea putina benzina
          cand inchizi socul, se obtureaza o parte din admisia de aer, intra mai putin aer in carburator si se combina cu cantitatea mica de benzina rezultant un amestec carburant oarecum in parametri
          cand deschizi socul, in carburator intra intreaga cantitate de aer pentru care este calculat, dar cantitatea de benzina este aceeasi (adica mica) iar amestecul carburant este foarte sarac si nu se aprinde
          cam asta ar fi explicatia mea, teoretic
          acum trebuie vazut de ce intra putina benzina
          din ce stiu eu, acea membrana neagra este de fapt membrana pompei de benzina care alimenteaza carburatorul, iar la motoarele 2T functioneaza pe baza presiunii din carter, sub piston
          pistonul miscandu-se sus-jos creaza "pulsatii" in carter, care se transmit la membrana pompei printr-un orificiu de aprox 2 mm
          daca membrana este sparta, nu isi mai indeplineste rolul, plus ca prin spartura este posibil sa ajunga benzina in carter, modificand raportul amestecului combustibil "preparat" de catre carburator

          toba de esapament nu are o sita accesibila foarte usor (trebuie taiata toba, etc etc)
          dar este adevarat ca la motoarele 2T care functioneaza cu un raport ulei/benzina mai bogat decat cel specificat de catre constructor, uzual 1:50 (din dorinta utilizatorilor de a proteja astfel motorul), se poate ancrasa toba de esapament, micsorand debitul gazelor catre exterior si innecand motorul. dar la o functionare de o vara, ma indoiesc ca este vorba de acest lucru

          Comentariu


          • #20
            motocositoare

            Salut draku.
            Pai zici ca alimenteaza prea putina benzina si de aceea merge cu socul inchis.
            Dar de ce se ineaca cu benzina. Membrana nu mai are orificiu s-a lipit super si nici benzina nu o dizolva.
            Am facut un experiment: am reglat cuiul pontou cu deschidere foarte mica(apropape de loc) si am vazut ca motorul porneste, dar am scurgeri de benzina prin orificiul ala mic de la capacul carb. (unde afla membrana ce apasa de fapt asupra parghiei de deschidere a cuiului).
            Am desfacut capacul, am luat membrana si am vazut ca este putina benzina.
            Am apasat parghia cuiului si benzina s-a scurs in carburator. Acum am reglat cuiul sa deschida putin si sa vad daca porneste si daca da cum merge.
            Oricum iti multumesc ca sfaturile tale, au fost de nota 10.Inca nu am facut reglajele cu cele 2 suruburi, atat ca am desurubat 1 tura si jumatate(de filet, nu am putut aprecia 1 1/4 -> cam cate rotatii ar fi 1/4), ambele atat L cat si H.
            Azi fiind sarbatoare am lasat totul balta...

            Comentariu


            • #21
              pai normal ca in ture "de filet" se numara, la reglarea suruburilor

              Comentariu


              • #22
                Din ce am vazut pana acum nu prea sunt sanse de reusita, membrana carburatorului trebuie sa isi mentina elasticitatea iar lamela de nivel de la cuiul pontou are o anumita pozitie, nu se regleaza pe incercate; e posibil ca supapa centrala a carburatorului sa fie blocata pe inchis sau deschis (sau pur si simplu sa nu mai lucreze cum trebuie) si in acest caz va chinuiti de pomana, doar un alt carburator rezolva situatia. Este vb. de supapa de bronz care se vede iesita pe canalul de admisie care este blocata cu un capac "nituit" pe pozitie.



                *In general pozitia lamelei cuiului pontou trebuie sa fie "la ras" cu partea superioara a carburatorului, adica trecand un obiect drept peste lamela (fiind sprijinit pe marginile corpului carburatorului) trebuie sa treaca f apropape de lamela dar fara sa o atinga; dar in functie de model poate fi diferit, nu este universal valabila aceasta regula!!!

                PS: are bulb de amorsare motocoasa?
                Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa
                vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.

                Comentariu


                • #23
                  Răspuns la: Motocositoare

                  Ce parere aveti despre motocositoarea hecht 145 de 2cp,2timpi si 43cm3 la un pret de 599lei.Este buna de ceva?Am de cosit ~20arii de 2ori pe an. O pot folosi? Nise detalii ar fi binevenite.Va multumesc mult!Astept raspuns.
                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	518943[1].jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	10,7 KB 
ID:	602771

                  Comentariu


                  • #24
                    Răspuns la: motocoase

                    Nu recomand sub nici o forma motocoase LUX TOOLS de la OBI. Nu cumparati va luati teapa!!!!!

                    Comentariu


                    • #25
                      Răspuns la: Motocoasa

                      Nu recomand sa cumparati motocoase LUX TOOLS de la OBI. Calitate indoielnica la preturi mari. Probleme dupa primele ore de functionare. Mare grija ca nu aveti de exemplu de unde cumpara consumabile: daca vi se strica cutitul ramaneti cu motocoasa ca nu au la vanzare cutit. Mai bine mai puneti ceva bani in plus decat LUX TOOLS. Nu cumparati luati teapa!!!!!!

                      Comentariu


                      • #26
                        Răspuns la: Motocositoare

                        Nu recomand sa cumparati motocoase LUX TOOLS de la OBI. Calitate indoielnica la preturi mari. Probleme dupa primele ore de functionare. Mare grija ca nu aveti de exemplu de unde cumpara consumabile: daca vi se strica cutitul ramaneti cu motocoasa ca nu au la vanzare cutit. Mai bine mai puneti ceva bani in plus decat LUX TOOLS. Nu cumparati luati teapa!!!!!!

                        Comentariu


                        • #27
                          Răspuns la: Motocoasa

                          Buna ziua,

                          La maxim 1000 RON ce motocoasa ati recomanda? Stihl FS 55 ~ 1000 RON? RURIS 309c ~ 780 RON?

                          Multumesc,
                          Bogdan

                          Comentariu


                          • #28
                            Răspuns la: Motocoasa

                            Ruris este mai puternica , are motor mai mare si mai puternic , latimea de taiere mai mare ( implicit la latimea de taiere mai mare lucrezi mai usor pe spatii intinse ) , dar este si putin mai grea .
                            Si din nimicuri poti face ceva bun .

                            Comentariu


                            • #29
                              Motocoase

                              Motocoasele Honda sunt bune pentru orice suprafata de teren pe care o ai de lucrat, sunt putin mai scumpe dar iti faci treaba cu ele nu gluma bpetrescu
                              Daca vrei ceva mai usurel la mana si la un pret mai accesibil, vezi aici sau pe olx ca gasesti o YONGJIA chinezeasca ce-i drept dar care are maner tip ghidon pentru ambele maini si care este bunisoara pentru intretinerea terenurilor din gospodarie

                              Comentariu


                              • #30
                                Răspuns la: Motocoasa

                                Parerea mea de utilizator de motocoasa este ca Pornirea Usoara este cel mai bun reper la cumparare.
                                Daca obosesti tragand la sfoara, mai bine renunti

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X