Daca aceasta este prima ta vizita, te rugam sa accesezi pagina cu intrebari si raspunsuri privind folosirea forumului accesand urmatorul link Intrebari si Raspunsuri. Pentru a posta / publica un mesaj trebuie sa te INREGISTREZI. Pentru a citi mesajele din forum, nu trebuie decat sa selectezi forumul dorit.
Da, l-am cumparat anul trecut in august. Era intradevar promotie, aproximativ 9.450.000.
Cautarile lungi se refera la culesul de informatii. Intotdeaua cand cumperi o scula trebuie sa afli detalii despre performante, fiabilitate, pareri avizate, raport cost/utilitate, servisare. Despre achizitie, este suficient sa gasesti un dealer si chiar daca nu o are in stoc, poate face comanda.
D-le ssilvviu, felicitari pentru atentia pe care o asigurati sculelor de lucru. Conteaza mult intretinerea acestora, felul in care sunt exploatare si depozitate.
950 ron un 2-26 DFR ?
Oaleley , da' ce scump!
Eu am luat luna trecuta un bosch 2-26 dfr cu 799 ron si am primit in plus un detector, zicea vanzatorul ca ar fi fost candva nu stiu ce promotie.
Ciocanele rotopercutoare au avantajul ca isi dezvolta singure energia de percutie, independent de apasarea care o exercita utilizatorul la gaurire. Exista si avantajul de obtinere a percutiei fara rotatie pentru operatiuni de daltuire. Mecanismul unui ciocan rotopercutor este mai complex si necesita precizie mai mare in prelucrare pentru o functionare corespunzatoare. Din aceste motive si pretul unei astfel de masini este mai ridicat fata de al unei masini cu percutie clasica. Exista firme care s-au apucat si produc aceste ciocane rotopercutoare si le scot pe piata la preturi foarte mici, iar acest lucru nu se datoreaza faptului ca nu sunt cunoscuti si "nu se plateste numele firmei" cum ar spune unii, ci se datoreaza costurilor mai scazute de fabricatie, tolerantelor mai mari si implicit calitatii slabe a produsului final.
Am fost plecat o vreme si nu am avut timp sa ma ocup de ciocanul rotopercutor in cauza. Zilele trecute am incercat sa-l demontez ,am observat ca se depusese praf pe carbunii care fac contactul la rotorul motorului; carbuni care de altfel pareau cam "afumati"; i-am sters si i-am montat la loc. Partea mecanica (cea cu clindrul si pistonul )nu am reusit sa o demontez. In schimb prin orificiul de vizitare am completat vaselina la piston, rotind rotorul motorului pentru ca vaselina sa ajunga pe toata cursa ; sper ca ce am facut sa rezolve problema supraincalzirii. Mutumesc pentru sfaturi ! Cu respect leo !
Am luat de curand un ciocan rotopercutor (STERN RH32A). Am citit cartea tehnica, totul pare OK. Am incercat sa vad cum merge, partea de drilling pare in regula, dar partea de percutie...
Numai cu perrcutia activata si cu dalta din dotare am dat practic o gaura de 1mm dupa cateva secunde bune de apasat in caramida. Practic masina vibreaza in mana mea, vibreaza si dalta (sunt oscilatii de amplitudine foarte mica) dar nu sparge nimic. Mult mai usor am gaurit cu burghiul pus pe drill si pe percutie.
O informatie pentru cei care poseda ciocan rotopercutor Bosch GBH 2-26, daca il demontati pentru curatare si ungere, mare atentie la pozitionarea mansonului din cauciuc care imbraca rulmentul dinspre colectorul rotorului. Acesta trebuie pozitionat extrem de atent, altfel in timpul rotatiei rotorului il va "agata" pe o portiune centrala si se va incinge colectorul ducand la arderea rotorului. Dupa asamblare se va verifica daca functioneaza corect la mersul in gol, in caz contrar se va desface pentru repozitionarea mansonului.
Aveti idee cum poate fi scos spiralul dintr-un rotopercutor Einhell Bavaria BBH 920 , s-a rupt inauntru si nu-l mai pot scoate , a ramas putin din el in mandrina SDS asa ca nu pot sa il agat cu ceva sa-l trag afara , cred ca este si rasucit inauntru nefiind pe pozitia normala.
Multumesc
Invata si din greselile altora, nu vei avea timp sa le faci tu pe toate !
De cînd fenicienii au inventat moneda, mulţumirile sînt de prisos... şi încă o veste tristă: ieftin, bun şi mult nu există.
În schimb, există Instalatorul de Iaşi.
Raduca, multa bataie de cap mi-a dat aparatoarea aceea. Il demontasem si remontasem de vreo 5 ori si tot se incingea dupa cateva secunde de mers in gol. Am crezut ca era rotorul ars si am cumparat altul. Pana la urma mi-a spus individul din service ca el a ars un rotor din cauza asta. Mi-a spus dupa ce a vazut ca am cumparat si 2 mansoane portocalii de rezerva.
Un rotor costa 150lei, set carbuni de rezerva 20lei, iar un manson portocaliu 3lei. Acum cel putin m-am ales cu un rotor de rezerva. Inca un aspect, cand cumparati piese de schimb din service, rugati-i sa va vanda fara manopera inclusa.
Aveti idee cum poate fi scos spiralul dintr-un rotopercutor Einhell Bavaria BBH 920 , s-a rupt inauntru si nu-l mai pot scoate , a ramas putin din el in mandrina SDS asa ca nu pot sa il agat cu ceva sa-l trag afara , cred ca este si rasucit inauntru nefiind pe pozitia normala.
Multumesc
Poate veti putea demonta mandrina - asa cum procedeaza tipul din filmuletul de mai jos:
Aveti idee cum poate fi scos spiralul dintr-un rotopercutor Einhell Bavaria BBH 920 , s-a rupt inauntru si nu-l mai pot scoate , a ramas putin din el in mandrina SDS asa ca nu pot sa il agat cu ceva sa-l trag afara , cred ca este si rasucit inauntru nefiind pe pozitia normala.
Multumesc
Procesăm date personale despre utilizatorii site-ului nostru, prin utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii, pentru a furniza serviciile noastre, a personaliza publicitatea și a analiza activitatea site-ului. Putem partaja anumite informații despre utilizatorii noștri cu partenerii noștri de publicitate și analiză. Pentru detalii suplimentare, consultați Politica noastră de Confidențialitate.
Făcând clic pe "SUNT DE ACORD" mai jos, sunteți de acord cu Politica noastră de Confidențialitate și cu practicile noastre de procesare a datelor personale și cookie-uri așa cum sunt descrise acolo. De asemenea, recunoașteți că acest forum poate fi găzduit în afara țării dvs. și consimțiți la colectarea, stocarea și procesarea datelor dvs. în țara în care este găzduit acest forum.
Comentariu