Daca aceasta este prima ta vizita, te rugam sa accesezi pagina cu intrebari si raspunsuri privind folosirea forumului accesand urmatorul link Intrebari si Raspunsuri. Pentru a posta / publica un mesaj trebuie sa te INREGISTREZI. Pentru a citi mesajele din forum, nu trebuie decat sa selectezi forumul dorit.
Ok. Multumesc de sfat. Daca spuneti ca merge asa, o sa incerc si eu. Credeam ca lasarea gletului neamestecat in apa e o greseala. De asemenea faceam mai mult de 5 kg. Cred ca depaseam lejer 10kg. cu tot cu apa.
Doar o intrebare mai am deocamdata: 5 kg doar praful sau praf+apa?
PS. de fapt mai am o intrebare... la tencuiala pe baza de ipsos, rimano rigips ten, care e metoda de amestecare ? Eu reusesc cu batul... dar n-am sanse sa termin asa un perete inainte sa se usuce straturile si sa crape la imbinari.
Variaza. Ajung pana la 2 cm grosime (intr-un strat)+altul tot pe la 1-2 cm, conform indicatiilor de pe sac unde se recomanda ca un strat sa nu depaseasca 2 cm.
Am si cazuri de 1-1,5 cm. Oricum fiind vorba de indreptarea unor pereti inclinati, grosimea variaza de la foarte subtire (chiar si sub 5 mm) pana la cat de gros se poate (2 cm).
Gresit!
Pentru umplerea golurilor sau atunci cind grosimea depaseste 1.5-2 cm foloseste IPSOS DE CONSTRUCTII SAU MODELAJ!
Pentru remedierea grosiera a sprafetei peretilor , foloseste sistemul de gleturi CT 126 si doar!!!!!! pentru gletuirea de finete foloseste CT 127.
PS: Nu te sfii sa folosesti plasa de fibra atunci cind cantitatea de material este substantiala sau descoperi fisuri in suprafata de lucru.
E vorba de un perete inclinat pe toata lungimea lui. Adica vreo 5,6 metri+2,4 metri inaltime. Cum se prepara ipsosul pentru asa o suprafata ? Cantitati, durata de lucru...
Ipsosul de constructii se prepara astfel:
In galeata se pun 1 l de apa.
Se toarna in ploaie ipsos pina nu mai ramine apa si tot ipsosul turnat s-a umezit
NU SE AMESTECA SAU OMOGENIZEAZA! ALTFEL FACE PRIZA SI SE INTARESTE
Asa cum este umezit se ia usor cu spaclul sau mistria din galeata si se aplica cu fierul sau
Timp de lucru maxim 15 minute.
Se va folosi numai pentru a umple goluri sau denivelari mai mari de 2 cm
Tot peretele e inclinat. Cand s-au construit blocurile comuniste, muncitorii nu verificau intotdeauna la boloboc peretii pe care ii fixau cu macaraua. Pur si simplu i-au pus inclinati, situatie frecventa la blocurile de tip rusesc construite prin 1985-1987. Daca n-ar fi inclinatia as zice ca peretele e drept, aproape neted asa cum l-au turnat in cofraje inainte sa-l suie in camion si sa-l aduca pe santier...
Mda. Cam asta observ si eu. Multumesc de sfaturi. Nu sunt fan gips-carton, personal vad lucrari crapate la imbinare prin toate magazinele pe unde merg, marturie a "maiestriei" cu care se lucreaza azi. Totusi am incercat cu rimano rigips (tencuiala umeda) am facut cateva teste si... cred ca am sanse mult mai mari sa-mi apara crapaturi in timp. Macar la gips carton stiu unde sunt punctele slabe. La tencuiala clasica pot sa apara oriunde.
Daca se aplica tehnologia corect NU APAR CRAPATURI !!! la gips carton
Cumpara un gips carton , filler si banda microgrofata de calitate si nu ai sa ai necazuri
Succes
Nu sunt eu cine stie ce specialist, dar din cat am lucrat pana acum m-am lamurit: calitatea materialelor si sculele folosite sunt responsabile cel putin pe jumatate de calitatea rezultatului final.
Imi puteti recomanda produse concrete, producatori de calitate pentru filler, banda micrografata, eventual si gips-carton (daca are importanta). M-am cam saturat sa alerg aiurea prin magazine fara sa stiu concret ce sa caut intrebandu-ma permanent daca am ales bine.
Cu gletul cred ca m-am cam lamurit. Aveati dreptate, nu mai cred ca e de la viteza de rotatie a rotopercutoarei ci de la cantitatea prea mare. Am facut o cantitate mai mare cu batul si tot a crapat. La 2-3 kg. nu-mi crapase niciodata. De pe la cinci incep surprizele...
filer vine de la englezescul fill care inseamna a umple , este vb de materialul de umplut rosturile de la gips carton
In privinta firmelor incearca cu incredere Lafarge!
Am redus lista ciocanelor de care as fi interesar la:
1.) DeWALT 800W D25113K, 695 Ron, 800 W, 1150 RPM, 4300 BPM, 3.4J, Garantie 1 an.
2.) HITACHI DH24PC3, 790 Ron, 800 W, 1050 RPM, 4600 BPM, 3.2J, Garantie 2 ani
3.) BOSCH GBH 2-26 DBR / BOSCH GBH 2-26 DRE / Bosch GBH 2-26 DFR.
Cele 3 au caracteristici similare (ultima are si madrina obisnuita inclusa + polizor Bosch GWS 6-115 CIE). Poate cineva ma lamureste legat de diferenta dintre primele 2 (in afara de pret ).
790 / 868 / 1026 Ron, 800 W, 900 RPM, 4000 BPM, 3J, Garantie 2 ani
4.) Makita HR2470X7, 559 Ron, 780 W, 1100 RPM, 4500 BPM, ?J, Garantie 2 ani. Care e diferenta intre HR2470X7 si HR2470?
5.) Makita HR2470T, 771 Ron, 780 W, 1100 RPM, 4500 BPM, ?J, Garantie 2 ani. Fata de HR2470X7, are in plus mandrina obisnuita.
Merita diferenta de bani mandrina obisnuita (pt lemn si metal, am o Makita cu acumulator)?
Marele minus la DeWalt este ca am auzit ca ar fi mai scump serviceul ceea ce atarna mai greu deoarece garantia e doar de 1 an.
Astept plusuri si minusuri pentru fiecare candidat
Procesăm date personale despre utilizatorii site-ului nostru, prin utilizarea cookie-urilor și a altor tehnologii, pentru a furniza serviciile noastre, a personaliza publicitatea și a analiza activitatea site-ului. Putem partaja anumite informații despre utilizatorii noștri cu partenerii noștri de publicitate și analiză. Pentru detalii suplimentare, consultați Politica noastră de Confidențialitate.
Făcând clic pe "SUNT DE ACORD" mai jos, sunteți de acord cu Politica noastră de Confidențialitate și cu practicile noastre de procesare a datelor personale și cookie-uri așa cum sunt descrise acolo. De asemenea, recunoașteți că acest forum poate fi găzduit în afara țării dvs. și consimțiți la colectarea, stocarea și procesarea datelor dvs. în țara în care este găzduit acest forum.
Comentariu