Tevi, trasee incalzire, distribuitoare etc
Adună
Acesta este un topic important.
X
X
-
Pompa sau pompele suplimentare isi au sensul doar in momentul in care pompa din interiorul centralei nu face fata. -
Postat în original de Consultant climatizarePompa sau pompele suplimentare isi au sensul doar in momentul in care pompa din interiorul centralei nu face fata.
ma in tereseaza sa stiu daca doar returu trebue separat si turu sa ramana cum e in ultima schitaComentariu
-
[/quote]
ma in tereseaza sa stiu daca doar returu trebue separat si turu sa ramana cum e in ultima schita [/quote]
Da ,poate sa ramana asa.. important sa fie dimensionat corect,adica pana la primul teu diametru mai mare apoi te reduci...in functie de debitul necesar.Comentariu
-
ma in tereseaza sa stiu daca doar returu trebue separat si turu sa ramana cum e in ultima schita [/quote]
Da ,poate sa ramana asa.. important sa fie dimensionat corect,adica pana la primul teu diametru mai mare apoi te reduci...in functie de debitul necesar.[/quote]
bine multumescComentariu
-
-
tip teava
Buna ziua .
Am ajuns la realizarea instalatie termica si nu stiu ce fel de teava sa aleg . Instalatia e pentru o casa la tara , central pe lemne cu gazeificare de 36 Kw . Suprafata e de 300 mp pe trei nivele ( subsol, parter, mansarda) .
Oscilez intre teava de cupru si teava zincata . Teava zincata este cu 25-30 % mai ieftina decat varianta pe cupru . Ma interesaza sa stiu care e varianta mai durabila/eficienta TEAVA ZINCATA sau CURPU .
( manopera nu e in discutia , doar fiabilitatea in timp )
2.Ce dimensiunea e recomandat pentru un traseu de 4-5 calorifere pentru tur/retur . ( vreau sa fac doua trasee pe etaj , central fiind pozitionata la mijlocul laturei de nord a casei ) .
3.Vreau sa ingrop tevile in sapa . Sunt diferente de comportament intre teava zincata si cea de cupru. E nevoie de izolatie in acesc caz prin sapa ( nu ma intereseaza pierderile pe traseu ) ?.
Multumesc!Comentariu
-
Conductele va sfatuiesc sa le faceti din cupru, iar dimensionarea trebuie facuta in functie de dimeniunile fiecarui radiator in parte.
Daca tot doriti sa faceti distributia ingropata poate ar fi mai bine sa folositi o caseta de distributie (distribuitor / colector).Comentariu
-
buna seara
am terminat saptamana trecuta instalatia de incalzire
ieri am incercat sa verific si surpriza... am doua suduri proaste la 2 teuri
care este procedura sa remediez problemele
va multumescComentariu
-
Postat în original de mercedes_benzbuna seara
am terminat saptamana trecuta instalatia de incalzire
ieri am incercat sa verific si surpriza... am doua suduri proaste la 2 teuri
care este procedura sa remediez problemele
va multumesc
Instalatia trebuie golita foarte bine , in cazul in care e executata in CU , chiar si in prezenta vaporilor lipitura nu se va putea face cum trebuie
Daca e excutata in PPR tot cam aceeasi povesteComentariu
-
Postat în original de mercedes_benzbuna seara
am terminat saptamana trecuta instalatia de incalzire
ieri am incercat sa verific si surpriza... am doua suduri proaste la 2 teuri
care este procedura sa remediez problemele
va multumescComentariu
-
nu a fost umpluta instalatia cu apa
la proba cu aer am observat neregulile
pozitia nu cred ca e asa de incomoda, ma gandesc ca la vreo 300 de lipituri iti mai scapa cateva
ce trebuie sa fac in cazul asta, cand instalatia nu a fost umpluta cu apa?
va multumesc multComentariu
-
[quote="mercedes_benz"]nu a fost umpluta instalatia cu apa
la proba cu aer am observat neregulile
pozitia nu cred ca e asa de incomoda, ma gandesc ca la vreo 300 de lipituri iti mai scapa cateva
ce trebuie sa fac in cazul asta, cand instalatia nu a fost umpluta cu apa?
va multumesc mult[/quote
In situatia asta e mai simplu , verifici ca suprafata pe care sa va face lipitura sa fie curata ,incalzesti fitingul pana se topeste cositorul vechi mai pui ceva pasta , incalzesti bine si reei procedeul lipirii , bineinteles scoti aerul din instalatie
Dupa lipire faci o noua proba , daca nici atuncea nu tine in mod sigur la suprafata de contact dintre teava si fiting e prins mizerie si solutia e inlocuirea fitinguluiComentariu
-
sa vedem daca am inteles bine
incalzesc teul pana se topeste vechiul cositor, il racesc , dupa care dau cu pasta, il incalzesc bine si dau iar cositor
am inteles bine?
va multumescComentariu
-
Postat în original de mercedes_benzsa vedem daca am inteles bine
incalzesc teul pana se topeste vechiul cositor, il racesc , dupa care dau cu pasta, il incalzesc bine si dau iar cositor
am inteles bine?
va multumescComentariu
-
Comentariu