Contestatie contor defect gaze
Adună
X
-
Contestatie contor defect gaze
Buna ziua. Am contor separat de gaze (GDF Suez), folosesc o soba de teracota si rar un aragaz, iar de cateva saptamani observ cresteri de index (cativa metri cubi) atunci cand nu sunt acasa si nu consuma nimeni niciun fir de gaze. Mai exact, notez indexul cand plec, sau seara dupa ce am oprit soba, si cand verific iar, indexul este altul. Mai intai, am suspectat vecinii ca s-ar fi legat la teava mea, insa am verificat si acest lucru este exclus. Inseamna ca acest contor este defect. Factura de recalculare a venit 5 milioane, dupa ce eu platisem lunar cam 1,5 milioane pe luna. Ma gandeam sa fac o contestatie la GDF Suez, si la Protectia Consumatorului, si eventual sa duc contorul la Metrologie Legala. Care ar fi ordinea corecta pentru verificari? A mai castigat cineva vreo contestatie de acest gen impotriva GDF Suez?Etichete: Nimic -
este posibila modificarea indexului in urma recalcularii dupa temperatura. Unele nu sunt prea rapide. Ai cumva contor electronic?
Te duci la sediul lor si faci o plangere cu privire la consum. Daca contorul are resursa de functionare consumata ti se schimba gratis. Daca nu, tu faci contestatie si daca se considera ca nu functioneaza ti se va schimba gratuit. Daca nu, ti se pune altul, dar il platesti. Pentru recalcularea facturilor trebuie insa sa faci alta cerere.
Daca facturile despre care zici tu au fost mai mari, dar nu extraordinar de mari nu iti recomand sa contesti si factura.
Eu am avut microcentrala de apartament stricata si mi-a aruncat in atmosfera 12 milioane lei. In loc de 3-4 milioane cat consideram...
Desi contorul era incorect, culmea era incorect in favoarea mea. Si in loc de 12 milioane, mi-au recalculat la 15 factura. Si mi-au pus alt contor. -
Re: Contestatie contor defect gaze
Postat în original de catsomaniaBuna ziua. Am contor separat de gaze (GDF Suez), folosesc o soba de teracota si rar un aragaz, iar de cateva saptamani observ cresteri de index (cativa metri cubi) atunci cand nu sunt acasa si nu consuma nimeni niciun fir de gaze. Mai exact, notez indexul cand plec, sau seara dupa ce am oprit soba, si cand verific iar, indexul este altul. Mai intai, am suspectat vecinii ca s-ar fi legat la teava mea, insa am verificat si acest lucru este exclus. Inseamna ca acest contor este defect. Factura de recalculare a venit 5 milioane, dupa ce eu platisem lunar cam 1,5 milioane pe luna. Ma gandeam sa fac o contestatie la GDF Suez, si la Protectia Consumatorului, si eventual sa duc contorul la Metrologie Legala. Care ar fi ordinea corecta pentru verificari? A mai castigat cineva vreo contestatie de acest gen impotriva GDF Suez?Comentariu
-
@ catsomania / Mai usor cu reclamatia !
Prima oara trebuie sa verificati instalatia pt a vedea daca nu sint pierderi . Daca nu stiati , sinteti OBLIGAT sa efectuati verificarea la 2 ani si revizia la 10 ani , pe banii dvs . Daca nu aveti asa ceva riscati debransarea , amenda ....
Asa ca vedeti daca sinteti in legalitate , verificati instalatia si apoi reclamati .Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
-
undeva pe instalatie exista o pierdere, cum spune si mircea, instalatia trebuie verificata.....
oricum, un salt de la 150 la 500 lei este prea mare pentru a fi puse in seama pierderilor, ati consumat si mai mult..
exista si posibilitatea sa reclamati la GDF Suez, dar daca acestia constata pierderi in instalatie, va sigileaza instalatia pana faceti revizia cu o firma agreeata.Comentariu
-
Multumesc pentru raspunsuri. Voi lua legatura cu o firma agreata, sa faca verificari. Insa termenul de plata al facturii este 23 martie. Daca trece timpul, nu apuc sa fac verificarea si o platesc, mai am vreo sansa sa-mi recuperez banii daca se constata ca de fapt contorul este de vina? Sau imi vor spune ca am platit in avans si voi primi facturi cu minus, pana la terminarea sumei? Nu-mi convine sa amanetez 5 milioane pana la iarna urmatoare.Comentariu
-
incercati sa verificati instalatia pana la termenul scadent, este bine sa evitati o debransare pentru neplata.....Comentariu
-
Postat în original de catsomaniaMultumesc pentru raspunsuri. Voi lua legatura cu o firma agreata, sa faca verificari. Insa termenul de plata al facturii este 23 martie. Daca trece timpul, nu apuc sa fac verificarea si o platesc, mai am vreo sansa sa-mi recuperez banii daca se constata ca de fapt contorul este de vina? Sau imi vor spune ca am platit in avans si voi primi facturi cu minus, pana la terminarea sumei? Nu-mi convine sa amanetez 5 milioane pana la iarna urmatoare.
Factura se plateste indiferent de contestatie , banii nu se dau inapoi ci ramin avans .Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
-
banii se dau inapoi. Faci cerere scrisa, in 30 de zile ii primesti.
E putin probabil sa pierzi atata gaz in instalatie, fara sa se intample nimic. Poate pierzi in soba, cum pierdeam eu in centrala care are camera etansa...Comentariu
Comentariu