intretinere centrala

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • alexandru_agarici
    Incepator
    • 26.feb.2006
    • 32

    intretinere centrala

    Stimati Domni, (or vizita si Doamnele aceste locuri...?)
    Am o centrala noua, de un an de zile , adica. Ce parere aveti in legatura cu piatra care se depune, cu mizeria de pe circuit, adica ce pot face sa previn problemele cauzate de aceste neajunsuri? Daca deja am piatra si namol pe circuit, cum le pot curata?
    va multumesc anticipat pentru ajutor si pareri.
  • bigjoe
    Membru Marcant
    • 19.mai.2006
    • 482

    #2
    DA

    Pai ..Un filtru pune-l in serie adica pe aceeasi teava de retur chiar inainte sa intre in centrala si o cureti asa.

    FIltru de acela care se vinde cu rezerva.

    In rest poti sa pui apa distilata (cumperi ceva litri ) ca acela de AUTO si antigel daca vrei sa fii protejat Iarna cand pleci sa zicem si nu folosesti deloc centrala.

    Succes!
    ai grija ..

    Comentariu

    • Ing. Teodor BALAN
      Membru
      • 25.feb.2006
      • 268

      #3
      intretinere centrala

      Intr-adevar, montarea unui filtru pe retur va rezolva mult din problema. Nu cred ca doar intr-un an de zile de exploatare ar fi putut pati ceva caloriferele din cauza lipsei unui astfel de filtru! Doar daca apa pe care o utilizati este foarte incarcata de impuritati, ceea ce iarasi nu cred!
      Daca totusi, imediat dupa montarea filtrului constatati colorarea intensa a acestuia, este de preferat sa spalati instalatia si radiatoarele.

      Atentie insa la utilizarea lichidului antigel pentru amestecul cu apa din instalatia termohidraulica! Verificati mai intai la reprezentantul producatorului centralei termice daca aceasta poate fi exploatata in acest mod. Sunt unele tipuri de centrale la care antigelul depunandu-se pe elementele de incalzire (peretii schimbatorului de caldura), formeaza straturi de zgura termoizolatoare care scad dramatic randamentul acestuia, iar in final sfarsesc prin a-l scoate prematur din uz.

      In locul antigelului, mai bine utilizati un cronotermostat electronic modern, deoarece modelele noi detin o functie de "temperatura de garda", prin care, atunci cand in mediul pe care il controleaza apar temperaturi sub +5 grade Celsius, pornesc automat centrala si realizeaza o medie de +7 grade Celsius, pana cand primesc o comanda pentru o temperatura mai mare.

      Bazat pe acest principiu, in Occident (dar au inceput incet, incet si la noi) se monteaza in garajul vilei o centrala termica electrica de dimensiuni corespunzatoare, a carei misiune este sa asigure o astfel de temperatura pentru automobil. S-a demonstrat ca procedand in acest fel, automobilul nu numai ca porneste mai usor iarna, dar daca ar fi mentinut la o temperatura mai mare, atunci cand ar iesi pe strada ar genera condens in interiorul elementelor metalice de caroserie, grabind in mod dramatic sfarsitul acesteia!

      Cu stima, ...
      Confort si Siguranta Ambientala pentru Dumneavoastra!

      Comentariu

      Procesare...