Temperatura in interior am masurat cu termometru "de camera" obisnuit, avand scala intre -30 - +40 grade.
Termostatul, reglat la gradatiunea 8 (din 10), motorul nu porneste chiar daca duc cursorul la 10. Porneste doar dupa ce am dus cursorul la "0" si l-am "saltat" din arcul de decuplare de cateva ori. Asa functioneaza cca 4 minute.
1. Dupa decuplare indica -4 grade, termometrul "se lipea" de partea metalica, pe exterior este gheata transparenta, cu "picaturi" inghetate.
2. La cuplare (dupa cca35 minute) indica +6 grade, gheata de pe partea ezterioara a cutiei de congelare este topita.
3. La decuplare (dupa cca 3,5 minute) situatie identica cu (1)
4. Au trecut cca 50 minute, nu s-a cuplat inapoi de la sine! Temperatura interna +2 grade, picaturi de apa ca la (2). Motorul porneste cand ridic usor butonul termostatului la 6,5 (de la 6) si functioneaza cca 3,5 min, la oprire sunt -5 grade.
Ma ingrijoreaza ca, noul termostat functioneaza la nivel de "inghet" al apei doar peste mijlocul cursorului, cel vechi lucrand asemanator la gradatiunile 1-2 (din 6). O fi diferenta din cauza lungimii duble a sondei capilare sau din montare gresita ?
Banuiesc si eventuala scadere al freonului, cu toate ca radiatorul se incalzeste normal, iar teava de iesire reste la fel de rece, ca de obicei . . .
Comentariu