Conectare motor 380V la 220V pentru masina de cusut industriala

Adună
Acest subiect a fost rezolvat.
X
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi
  • miki68
    Incepator
    • 29.ian.2012
    • 53

    #31
    Postat în original de m1hai
    Buna ziua, am inteles cum trebuiesc legate firele la motor. Problema mea acum este cu intreruparorul...care din cate am inteles nu este unul obisnuit. Trebuie sa fac o modificare si acolo sau las in continuare cablul vechi la care pun doar un stecher normal pt 220 cu legatura pe maro si negru + impamantare?
    salut! lasi cablul vechi,pui un stecher pt. 220v,legatura exact cum ai spus si firul albastru i-l izolezi cu banda.daca ai nelamuriri la cum s-a legi in intrerupator,desfai capacul fai o poza si am sa-ti explic in functie de intrerupatorul tau.

    Comentariu

    • m1hai
      Incepator
      • 24.iun.2013
      • 30

      #32
      Postat în original de miki68
      salut! lasi cablul vechi,pui un stecher pt. 220v,legatura exact cum ai spus si firul albastru i-l izolezi cu banda.daca ai nelamuriri la cum s-a legi in intrerupator,desfai capacul fai o poza si am sa-ti explic in functie de intrerupatorul tau.
      Am facut poza la intrerupator fara capac. In partea de sus intra 3 (albastru, maro, negru) iar jos ies 3 aceleasi culori care ajung la motor impreuna cu masa.
      Intrebarea este daca intru doar cu 2 in intrerupartor( maro si negru) respectiv 220, va mai functiona el oare?

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2-fara-capac.jpg 
Afișări:	2212 
Mărime:	248,6 KB 
ID:	610830

      Comentariu

      • miki68
        Incepator
        • 29.ian.2012
        • 53

        #33
        Postat în original de m1hai
        Am facut poza la intrerupator fara capac. In partea de sus intra 3 (albastru, maro, negru) iar jos ies 3 aceleasi culori care ajung la motor impreuna cu masa.
        Intrebarea este daca intru doar cu 2 in intrerupartor( maro si negru) respectiv 220, va mai functiona el oare?
        buna! de intrat puteti intra cu toate cele 3 fire in intrerupator (de la motor)dar de iesit iesiti numai cu 2 fire +nul(PT. STECHER) iar firul albastu i-l izolati.
        v-a functiona!a-ti realizat legaturile la motor?
        astept s-a vad rezultatul.
        Ultima editare de miki68; 28.iun.2013, 11:04.

        Comentariu

        • m1hai
          Incepator
          • 24.iun.2013
          • 30

          #34
          Postat în original de miki68
          buna! de intrat puteti intra cu toate cele 3 fire in intrerupator dar de iesit iesiti numai cu 2 fire +nul iar firul albastu i-l izolati.
          v-a functiona!a-ti realizat legaturile la motor?
          Inca nu , dupa amiaza o sa ma ocup. Cu privire la intrerupator...am inteles ca acesta are incorporat si un releu de protectie pt 380 care detecteaza anomaliile pe faze... acum daca eu bag in el doar 2 faze logic ar fi sa detecteze anomalia si sa intrerupa alimentarea catre motor ?

          Comentariu

          • miki68
            Incepator
            • 29.ian.2012
            • 53

            #35
            Postat în original de m1hai
            Inca nu , dupa amiaza o sa ma ocup. Cu privire la intrerupator...am inteles ca acesta are incorporat si un releu de protectie pt 380 care detecteaza anomaliile pe faze... acum daca eu bag in el doar 2 faze logic ar fi sa detecteze anomalia si sa intrerupa alimentarea catre motor ?
            da, asta schimba un pic situatia,dar s-e poate rezolva.am consultat vecinul find electrician mi-a facut o schita cum trebuie legat in intrerupator cind are intr. protectie temica.in parea de sus unde sunt firele de la motor albastr. se izoleaza borna ra mine libera,in partea de jos unde-s firele de la alimentare maro ramane unde este,negru legati unde afost firul albastru,iar a treia borna libera de jos si prima borbna libera de susvor fi legate intre ele cu un fir.(pt a ramine circuitul inchis,altfel intrerupe alimentarea cu curent). asa m-i s-a spus.
            Ultima editare de miki68; 28.iun.2013, 12:08.

            Comentariu

            • m1hai
              Incepator
              • 24.iun.2013
              • 30

              #36
              Postat în original de miki68
              da, asta schimba un pic situatia,dar s-e poate rezolva.am consultat vecinul find electrician mi-a facut o schita cum trebuie legat in intrerupator cind are intr. protectie temica.daca iesiti din motor cu firul negru,maro ramin legate unde sint acuma legate .in partea de jos firul negru legati in loc la albastru,maro rane la borna de mijloc iar de la borna liberade jos mergeti cu un fir la borna libera de sus,ca sa aiba circuitul inchis aSA M-I S-A SPUS.
              Deci , cel mai sigur o sa anulez intrerupatorul pt moment. Pana la intalnirea cu un electrician sau montarea unui intreruparor simplu fara protectii si alte nebunii. Dvs. ce intreruparor aveti la masina respectiva?
              Ultima editare de m1hai; 28.iun.2013, 12:06.

              Comentariu

              • miki68
                Incepator
                • 29.ian.2012
                • 53

                #37
                Postat în original de m1hai
                Deci , cel mai sigur o sa anulez intrerupatorul pt moment. Pana la intalnirea cu un electrician sau montarea unui intreruparor simplu fara protectii si alte nebunii. Dvs. ce intreruparor aveti la masina respectiva?
                eu am unitrerupator de 220v ,cel care mi-a fost pt 380v l-am schimbat,dar almeu afost model mai vechi fara protectie am s-a v-a fac poza si cu intreupatorul meu si cu schita pt.legarea in intrerupatorul dv. numai ca m-au lasat acumulatorii din apar.foto.

                Comentariu

                • m1hai
                  Incepator
                  • 24.iun.2013
                  • 30

                  #38
                  Postat în original de miki68
                  eu am unitrerupator de 220v ,cel care mi-a fost pt 380v l-am schimbat,dar almeu afost model mai vechi fara protectie am s-a v-a fac poza si cu intreupatorul meu si cu schita pt.legarea in intrerupatorul dv. numai ca m-au lasat acumulatorii din apar.foto.
                  Multumesc frumos. Astept, nu-i nici o problema.

                  Comentariu

                  • spik1
                    Living Legend
                    • 20.apr.2012
                    • 2343

                    #39
                    Postat în original de m1hai
                    Multumesc frumos. Astept, nu-i nici o problema.
                    Chiar nu aveti un prieten, cunostinta, vecin al unei cunostinte.....care sa se priceapa ?!!!

                    Comentariu

                    • miki68
                      Incepator
                      • 29.ian.2012
                      • 53

                      #40
                      Postat în original de m1hai
                      Multumesc frumos. Astept, nu-i nici o problema.
                      buna! imi pare rau de intarziere dar am fost prins cu alte probleme,acuma atasez pozele cu schita si cu intrerupatorul meu si cu si fara capac.la poza fara capac la alimentare eu am cu 2 mai multe fire ca am legata si lampa masinii.

                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010160.jpg 
Afișări:	1770 
Mărime:	138,1 KB 
ID:	610874 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010161.jpg 
Afișări:	1792 
Mărime:	254,7 KB 
ID:	610875 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010162.jpg 
Afișări:	1001 
Mărime:	220,3 KB 
ID:	610876 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010163.jpg 
Afișări:	985 
Mărime:	218,3 KB 
ID:	610877

                      Comentariu

                      Procesare...