Service electro

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță Tot
postări noi
  • ppcrst
    Incepator
    • 25.iul.2014
    • 73

    Service electro

    Salut,
    Deschid acest topic pt a vedea unde se merita sa mergem sa reparam produsele cu probleme.


    Sa va povestesc eu ce am patit cu TEPARII de la DEPANERO:

    Am achizitionat Tableta Allview Ax4 Nano Plus de la Emag. Dupa consumul curentului initial din baterie, utilizare cam 2 ore, tableta nu a mai putut fi incarcata. Am trimis-o in service-ul DEPANERO, acum 8 zile, iar in 12.04.2016, am fost anuntat de cei de la service, ca tableta are ecranul fisurat si ca trebuie sa platesc reparatia. Desi, cei de la DEPANERO, nu au nici un proces verbal de constatare a "fisurii" si nici fotografii realizate in momentul receptionarii de la curier, iar tableta a plecat de la mine in perfecta stare(verificata de curier in momentul preluarii), MI SE REFUZA REPARATIA CONFORM GARANTIEI. Mai mult decat atat, se refuza reparatia in garantie si a defectului sesizat de mine initial. Si, colac peste, cica tableta este scoasa si din garantie, de parca eu am achizitionat ecranul si nu produsul tableta.
    Am scris celor de la ALLVIEW si ce sa vezi: aceeeasi TEPARI: nu stim, nu ne intereseaza, ce daca tableta a functionat doar 2 ore din momentul achizitiei si nu se incarca. Asta este, te-am fraierit si la revedere. Alt fraier la rand ...

    Asa ca OPC si apoi actionare in instanta; poate asa NU vor mai fraierii si pe altii...

    Si sfat: Nu cumparati produsele a caror garantie sau service este asigurat de DEPANERO. Si pentru cei care nu stiu DEPANERO = EMAG, deci atentie si la produsele achizitionate de la Emag.
  • ghimpe--
    Membru Marcant
    • 22.iun.2008
    • 419

    #2
    Răspuns la: Service electro

    Pentru depaneRO este procedura standard de lucru. Nu conteaza ca e TV, aspirator, tableta, telefon, hdd, etc, pentru toate iti vor trimite poze cu ecrane sparte, bucati rupte si te vor anunta ca, garantia este anulata.

    Credeam ca stie lumea de treaba asta, e plin netul de astfel de plangeri. Cand trimit in garantie la ei, eu fac poze detaliate din toate unghiurile la produse, chiar si cand am trimis un card microsd l-am pozat cu lupa.

    Daca te ratoiesti putin la ei si le explici ca tu ai predat curierului tableta in perfecta stare si ce sa intamplat cu ea dupa aceea nu este treaba ta o sa vezi ca o sa primesti banii inapoi pe produs.... cel putin eu (si cativa prieteni) asa am rezolvat.
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

    Comentariu

    • ppcrst
      Incepator
      • 25.iul.2014
      • 73

      #3
      Răspuns la: Service electro

      Postat în original de ghimpe--
      Pentru depaneRO este procedura standard de lucru. Nu conteaza ca e TV, aspirator, tableta, telefon, hdd, etc, pentru toate iti vor trimite poze cu ecrane sparte, bucati rupte si te vor anunta ca, garantia este anulata.

      Credeam ca stie lumea de treaba asta, e plin netul de astfel de plangeri. Cand trimit in garantie la ei, eu fac poze detaliate din toate unghiurile la produse, chiar si cand am trimis un card microsd l-am pozat cu lupa.

      Daca te ratoiesti putin la ei si le explici ca tu ai predat curierului tableta in perfecta stare si ce sa intamplat cu ea dupa aceea nu este treaba ta o sa vezi ca o sa primesti banii inapoi pe produs.... cel putin eu (si cativa prieteni) asa am rezolvat.
      Dupa cum vedeti, NU TOATA LUMEA STIE...; acesta este motivul pt.care am deschis acest topic.

      PS: Nu imi pare normal sa fac scandal pentru a primi ce mi se cuvine in urma unei intelegeri intre doua parti.
      Ultima editare de ppcrst; 13.ian.2016, 15:30.

      Comentariu

      • coby
        Living Legend
        • 21.feb.2012
        • 6866

        #4
        Răspuns la: Service electro

        Lucru ieftin = calitate si servicii proaste . Daca e si cumparat de pe net nu din magazin fizic .. e clar ( cu transport fara asigurare etc ).
        Fara o documentatie ( poze ) si martori este inutila actionarea in judecata . O sa pierdeti garantat . Si nu este vorba doar de firma " x " ci de toate firmele din Ro .
        Daca insa aveti semnatura lucratorului de la transport ca la trimitere , obiectul nu prezinta nici o fisura/ deteriorare etc , atunci da , actionati pe caile legale .
        Ultima editare de coby; 13.ian.2016, 17:59.
        Si din nimicuri poti face ceva bun .

        Comentariu

        • ABBA
          Membru
          • 12.iun.2014
          • 228

          #5
          Răspuns la: Răspuns la: Service electro

          Postat în original de coby
          Lucru ieftin = calitate si servicii proaste . Daca e si cumparat de pe net nu din magazin fizic .. e clar ( cu transport fara asigurare etc ).
          Aici gresiti, nu lucru ieftin, ci la pretul cat de cat corect.
          EX Televizor ...... generatie 2015 in Hipermarket 1500 lei, pe net la .... 1200 lei.
          Numai ca, te poti duce tu sa il iei, si scapi de probleme.
          Chiar cumparate de pe net, produsele sunt de aceasi calitate ca cele din magazin.
          Ce se intampla pe timpul transportului si la manipulare, sunt responsabili curierii (oare?), sau cel putin asa stau lucrurile.

          Comentariu

          • coby
            Living Legend
            • 21.feb.2012
            • 6866

            #6
            Răspuns la: Service electro

            Dpdv al dvs o fi tableta allwiew cu un pret corect insa ca si functionalitatea este sub orice critica , este adevarat insa , ca nu sunt bani pt gadgeturi scumpe .
            La transport cine e de vina ? Stiu ca exista optiune la transport prin curier cu asigurare ( vreo 12-20 lei ) si fara ..
            Si din nimicuri poti face ceva bun .

            Comentariu

            • ABBA
              Membru
              • 12.iun.2014
              • 228

              #7
              Răspuns la: Răspuns la: Service electro

              Postat în original de coby
              Dpdv al dvs o fi tableta allwiew cu un pret corect insa ca si functionalitatea este sub orice critica , este adevarat insa , ca nu sunt bani pt gadgeturi scumpe .
              La transport cine e de vina ? Stiu ca exista optiune la transport prin curier cu asigurare ( vreo 12-20 lei ) si fara ..
              Ca a fost defecta, ok se intampla ca doar nu e Ap...(se intampla si acolo) , este de duzina, ca a trimis-o in garantie, ok, ca nu a ajuns doar cu defectul ala, cine este de vina?
              Tot proprietarul?
              Oricum, nu vad de ce proprietarul trebuie sa dea bani curierului ca sa trimita produsul in garantie?
              Sau de fapt vorbim despre un fenomen des intalnit la genul asta de curieri.
              Ei cum sunt trasi la raspundere?
              Cine plateste dauna, daunele?

              Comentariu

              • coby
                Living Legend
                • 21.feb.2012
                • 6866

                #8
                Răspuns la: Răspuns la: Răspuns la: Service electro

                Postat în original de ABBA
                Oricum, nu vad de ce proprietarul trebuie sa dea bani curierului ca sa trimita produsul in garantie?
                ...
                Garantia nu inseamna si transport , optiunea de a duce aparatul , personal , la service , nu este exclusa , sa fim seriosi .
                In rest va dau dreptate , ce vina are proprietarul , ce vina are service-ul si ce vina are transportatorul ?! Un cerc vicios din care iese sifonat doar proprietarul ( daca nu e atent ) .
                Si din nimicuri poti face ceva bun .

                Comentariu

                • GeorgeTrisina
                  Membru Marcant
                  • 27.sep.2012
                  • 747

                  #9
                  Răspuns la: Răspuns la: Răspuns la: Răspuns la: Service electro

                  Postat în original de coby
                  Garantia nu inseamna si transport , optiunea de a duce aparatul , personal , la service , nu este exclusa , sa fim seriosi .
                  In rest va dau dreptate , ce vina are proprietarul , ce vina are service-ul si ce vina are transportatorul ?! Un cerc vicios din care iese sifonat doar proprietarul ( daca nu e atent ) .
                  Pana la urma tot proprietarul e vinovat pt ca n-a ambalat corespunzator coletul astfel incat sa evite degradarea pe timpul transportului.

                  Comentariu

                  • ppcrst
                    Incepator
                    • 25.iul.2014
                    • 73

                    #10
                    Răspuns la: Service electro

                    Poate NU am fost destul de clar; aici este vorba de inselaciune = DEPANERO si politici comerciale incorecte = EMAG, iar acestea sunt pedepsite NU numai in legislatia europeana, dar si in cea romaneasca. Am trimis un produs defect dupa o utilizare de cca 2 ore , receptionat in service in 05.01.2016 cu confirmare (FARA OBSERVATII), iar constatarea ecranului spart sa facut in data de 12.01.2016. Deci, din punctul meu de vedere, ecranul spart(daca este adevarat), sa produs in intervalul celor 8 zile cat a stat in service, deoarece daca s-ar fi intamplat ceva in timpul transportului, receptia in service ar fi aratat acest lucru.

                    Cat despre produs in sine, este un produs pe care l-am achizitionat tocmai pt ca este realizat in Romania si este vandut la un pret corect raportat la caracteristicile lui.

                    In fine, acum am fost anuntat ca tableta va intra reparatie pe garantie. Sunt curios in cat timp va fi reparata si in cat va ajunge la mine.

                    PS: Produsul a fost trimis in service la garantii respectand la virgula toate indicatiile de trimitere, ambalare, etc cerute de furnizorul de garantii; deci vina mea este 0.

                    Comentariu

                    • GeorgeTrisina
                      Membru Marcant
                      • 27.sep.2012
                      • 747

                      #11
                      Răspuns la: Răspuns la: Service electro

                      Postat în original de ppcrst
                      Poate NU am fost destul de clar; aici este vorba de inselaciune = DEPANERO si politici comerciale incorecte = EMAG, iar acestea sunt pedepsite NU numai in legislatia europeana, dar si in cea romaneasca. Am trimis un produs defect dupa o utilizare de cca 2 ore , receptionat in service in 05.01.2016 cu confirmare (FARA OBSERVATII), iar constatarea ecranului spart sa facut in data de 12.01.2016. Deci, din punctul meu de vedere, ecranul spart(daca este adevarat), sa produs in intervalul celor 8 zile cat a stat in service, deoarece daca s-ar fi intamplat ceva in timpul transportului, receptia in service ar fi aratat acest lucru.

                      Cat despre produs in sine, este un produs pe care l-am achizitionat tocmai pt ca este realizat in Romania si este vandut la un pret corect raportat la caracteristicile lui.

                      In fine, acum am fost anuntat ca tableta va intra reparatie pe garantie. Sunt curios in cat timp va fi reparata si in cat va ajunge la mine.

                      PS: Produsul a fost trimis in service la garantii respectand la virgula toate indicatiile de trimitere, ambalare, etc cerute de furnizorul de garantii; deci vina mea este 0.
                      Imi pare rau pt tine, dar trebuia in acel moment sa chemi OPC-ul si le iesea pe nas magariile astea.

                      Comentariu

                      • coby
                        Living Legend
                        • 21.feb.2012
                        • 6866

                        #12
                        Răspuns la: Răspuns la: Service electro

                        Postat în original de ppcrst
                        Poate NU am fost destul de clar;...
                        PS: Produsul a fost trimis in service la garantii respectand la virgula toate indicatiile de trimitere, ambalare, etc cerute de furnizorul de garantii; deci vina mea este 0.
                        In cazul acesta nu inteleg rolul topicului => OPC ( daca sunteti persoana fizica ) si gata balciul !
                        P.S. Asa " face " toate firmele pentru ca mizeaza pe clientul neinformat cu privire la ce are de facut .
                        Si din nimicuri poti face ceva bun .

                        Comentariu

                        • uceniculgica
                          Membru Marcant
                          • 10.ian.2013
                          • 573

                          #13
                          Răspuns la: Service electro

                          este foarte bun topicul pentru informare, niciodata nu se stie cand poti sa ajungi intr-o situatie asemanatoare

                          Comentariu

                          • ppcrst
                            Incepator
                            • 25.iul.2014
                            • 73

                            #14
                            Răspuns la: Service electro

                            @ GeorgeTrisina: Ca sa faci sesizare la OPC trebuie sa ai documente scrise. Deci sesizarea mea catre OPC a plecat imediat ce am primit constatarea scrisa din service pe email.

                            @uceniculgica : Aveti dreptate; am postat cazul meu pt ca si altii sa adopte aceeasi atitudine fata de acesti TEPARI (si aici nu ma refer numai la DEPANERO=EMAG).

                            @coby: Sa nu generalizam, NU toate firmele fac asa ceva.

                            Comentariu

                            • Dosarele x
                              Membru Marcant
                              • 22.iul.2012
                              • 545

                              #15
                              Răspuns la: Răspuns la: Răspuns la: Service electro

                              Postat în original de coby
                              In cazul acesta nu inteleg rolul topicului
                              Cum a fost deschis topic despre tepari in constructii, de ce nu si despre tepari in domeniul acesta?
                              Sau credeti ca nu prezinta interes?
                              Tot ce spuneti si faceti se trece la DOSAR

                              Comentariu

                              Procesare...