Deschid acest topic pt a vedea unde se merita sa mergem sa reparam produsele cu probleme.
Sa va povestesc eu ce am patit cu TEPARII de la DEPANERO:
Am achizitionat Tableta Allview Ax4 Nano Plus de la Emag. Dupa consumul curentului initial din baterie, utilizare cam 2 ore, tableta nu a mai putut fi incarcata. Am trimis-o in service-ul DEPANERO, acum 8 zile, iar in 12.04.2016, am fost anuntat de cei de la service, ca tableta are ecranul fisurat si ca trebuie sa platesc reparatia. Desi, cei de la DEPANERO, nu au nici un proces verbal de constatare a "fisurii" si nici fotografii realizate in momentul receptionarii de la curier, iar tableta a plecat de la mine in perfecta stare(verificata de curier in momentul preluarii), MI SE REFUZA REPARATIA CONFORM GARANTIEI. Mai mult decat atat, se refuza reparatia in garantie si a defectului sesizat de mine initial. Si, colac peste, cica tableta este scoasa si din garantie, de parca eu am achizitionat ecranul si nu produsul tableta.
Am scris celor de la ALLVIEW si ce sa vezi: aceeeasi TEPARI: nu stim, nu ne intereseaza, ce daca tableta a functionat doar 2 ore din momentul achizitiei si nu se incarca. Asta este, te-am fraierit si la revedere. Alt fraier la rand ...
Asa ca OPC si apoi actionare in instanta; poate asa NU vor mai fraierii si pe altii...
Si sfat: Nu cumparati produsele a caror garantie sau service este asigurat de DEPANERO. Si pentru cei care nu stiu DEPANERO = EMAG, deci atentie si la produsele achizitionate de la Emag.
Comentariu