Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Conectori rapizi

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Postat în original de raduca
    Postat în original de liviu2004
    Cred ca asta e scula: [...] In schimb nu o vad prea bine cum arata la varf.
    Imi da eroare la acel link. Am incercat sa caut eu, am ajuns [...] si mi-am dat seama ca nu stiu ce caut.
    De acolo, la Contactless tools si apoi jos la Disengaging tool.

    Am mai gasit una la fel de buna la Wago, http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID...l/gle_2451.htm

    http://www.wagocatalog.com/okv3/Down...ns_206_830.mpg

    Comentariu


    • am lucrat cu WAGO dar totusi intrebarea mea este :PE CE SUPRAFATA SE FACE CONTACTUL LA O ASEMENEA LEGATURA? da si eu am folosit la lecaturi la circuitele de lumina.Dar mai am o mica problema :cum sa lamuresc pe cineva ca ;FY si MYF sunt tot conductori care se folosesc in instalatiile electrice si au aceleasi caracteristici cu conditia ca la MYF sa se pastreze sectiunea.cu respect de la BAIA MARE CRISTI

      Comentariu


      • Postat în original de alex virtual
        Achizitionarea lor se face in primul rand functie de valoarea intensitatii curentului si in al doilea rand de sectiunea conductorilor conectati

        in opinia dvs. sunt bune de ceva ?eu nu am folosit pana acum!
        Foarte buni.
        Italienii, nemtii si altii ii folosesc si la cabluri litate si nu cositoresc nimic.
        Deja e foarte raspandite in toata lumea.
        Am facut odata o experienta din curiozitate, am unit doua fire litate cu conector din asta si l-am legat la baterie 12V. Se arde firul si ramane intreg morsetul.
        Altii sertizeaza si dupa aia baga firul in morset, alti nu.
        Bineinteles ca nu trebuie strans cu "cheia de 16" dar nici lasat nestrans.
        __________________________________________________ _____
        Conectorii ii alegi dupa grosimea cablului ( care este dimensionat in functie de putere) daca folosesti unul prea mic nu-ti intra cablurile, deci n-ai cum sa gresesti. Cele mai mari sant pentru putere mai mare.
        Cititi semnati si dati mai departe. http://www.petitiononline.com/qd3xx666/petition.html

        Comentariu


        • Intreb si eu tot referitor la domeniul auto intrucat vad ca sunt specialisti pe aici: care e cea mai buna metoda de a te conecta la un cablu deja existent? Eu am gasit niste conectori rapizi, nu am cum sa fac poza acum, care au doua canale. Pe un canal intra firul la care te legi, iar in celalalt se baga firul cu care vrei sa pleci. Cu patentul sau o scula similara se apasa un fel de banda ce sectioneaza izolatia ambelor fire si face legatura intre ele. Dupa care se trece un fel de clapeta peste tot, ce are rolul de a izola ansamblul si de ai conferi o oarecare rigiditate. Imi pare rau ca nu cunosc denumirea exacta dar sigur stiti la ce ma refer. Sunt si alte metode?

          Comentariu


          • Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.

            Comentariu


            • Postat în original de liviu2004
              Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.
              Nu e neaparat nevoie sa il tai, poti sa il desizolezi doar, rasucesti al treilea fir pe portiunea desizolata, cositoresti si izolezi cu banda autocompactizanta.
              ratzele se trag din camioane

              Comentariu


              • Cam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
                Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.

                Comentariu


                • Postat în original de brainwash
                  Cam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
                  Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.
                  La autocompactizanta se lipesc straturile intre ele si fac corp comun, nu se mai deslipeste daca o aplici cum trebuie.
                  ratzele se trag din camioane

                  Comentariu


                  • Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.

                    Comentariu


                    • Postat în original de liviu2004
                      Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.
                      La masinile ultramoderne nu se taie nimic ! Sint module speciale de conectare intre masina si alt echipament auxiliar. Taierea sau chiar si sunarea unui fir poate duce la probleme cu calculatorul .
                      Instalatii verificari-revizii gaze

                      Comentariu


                      • La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.

                        Comentariu


                        • Postat în original de liviu2004
                          La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.
                          Gresit ! Si cele mai fitoase masini ajung la demontat din prima zi deoarece beneficiarii mai vor ceva echipamente suplimentare .
                          Instalatii verificari-revizii gaze

                          Comentariu


                          • Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.

                            Comentariu


                            • Postat în original de liviu2004
                              Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.
                              Da poti spune ca sint figuranti . Iau masini de fite , ML-uri , Audi , Bmw si apoi ajung la service sa mai monteze niste xenoane , monitoare in tetiere , statii , boxe , in fine , toate nebuniile . Practic nu au avut cum sa comande asa ceva si nu le-a ramas decit sa faca aici lucrarea. In tot cazul unde spun ca se fac asemenea lucrari , si imi pare rau ca nu gasesc acum pozele , nu este " la bordura " ci ditamai atelierul . Aveam niste poze cu ML dezmembrat din bara in bara , te crucesti ! Sint in tot cazul nebuni sa accepte asa ceva . Am vazut tot la un ML cum dupa montarea xenoanelor se aburea farul din cauza ca nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga ) Fite !
                              Instalatii verificari-revizii gaze

                              Comentariu


                              • Postat în original de MIRCEA MAXIMG
                                Postat în original de liviu2004
                                Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.
                                Da poti spune ca sint figuranti . Iau masini de fite , ML-uri , Audi , Bmw si apoi ajung la service sa mai monteze niste xenoane , monitoare in tetiere , statii , boxe , in fine , toate nebuniile . Practic nu au avut cum sa comande asa ceva si nu le-a ramas decit sa faca aici lucrarea. In tot cazul unde spun ca se fac asemenea lucrari , si imi pare rau ca nu gasesc acum pozele , nu este " la bordura " ci ditamai atelierul . Aveam niste poze cu ML dezmembrat din bara in bara , te crucesti ! Sint in tot cazul nebuni sa accepte asa ceva . Am vazut tot la un ML cum dupa montarea xenoanelor se aburea farul din cauza ca nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga ) Fite !
                                Curat fite, Nene Iancule !!! Chapeaux bas

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X