Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Conectori rapizi

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Postat în original de MIRCEA MAXIMG
    nu este " la bordura " ci ditamai atelierul ..........
    nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga )

    Pai degeaba e ditamai atelierul daca tot "bordurist" lucreaza....
    ratzele se trag din camioane

    Comentariu


    • Postat în original de ear1976
      Postat în original de MIRCEA MAXIMG
      nu este " la bordura " ci ditamai atelierul ..........
      nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga )

      Pai degeaba e ditamai atelierul daca tot "bordurist" lucreaza....
      Lucrarea a fost facuta la cererea clientului ( un mare avocat ! ) pe principiul ca merge si asa ! desigur si pe raspunderea lui . In mod normal orice interventie se programeaza dupa ce vin modulele dedicate si specializate pt tipul de masina si aplicatie , se evita ' experimentele "
      Instalatii verificari-revizii gaze

      Comentariu


      • Deoarece lucrez pentru o firma producatoare de cablaje si ma lovesc zilnic de exigentele de calitate a trei mari producatori de automobile ma bag si eu in discutia asta aprinsa. Am sacrificat un conector rapid si l-am dat la laborator unde au fost verificate forta de retentie, presiunea lamelelor, rezistenta de contact, suprafata de contact. O comparatie cu un terminal auto (12V) pt sectiune de 2.5 in cateva cuvinte:
        - forta de retentie: buna, cu observatia ca si forta de inserare este f. mare - nu ar fi acceptata in productia de serie;
        - presiunea lamelelor (de fapt una singura): f mare;
        - rezistenta de contact: f. buna, suprafata de contact mare pentru sectiunea data.

        Rezolutia laboratorului: NOk!!! In domeniul auto specificatiile nu accepta ca in zona de contact mama-tata materialele sa fie diferite. Nici macar in cazul in care sunt stanate ambele. In cazul de fata contactul ar fi Cu (firul) si Sn (conectorul rapid).

        Sper ca nu supar pe nimeni, personal cred ca sunt Ok pentru circuitul de lumini dar daca cineva ar vrea sa le foloseasca la Constanta i-as recomanda cositorirea.

        Comentariu


        • Postat în original de ZEPE
          [...] Rezolutia laboratorului: NOk!!! [...]
          In concluzie, este "NO" sau "Ok"?
          De cînd fenicienii au inventat moneda, mulţumirile sînt de prisos... şi încă o veste tristă: ieftin, bun şi mult nu există.
          În schimb, există Instalatorul de Iaşi.

          Comentariu


          • Postat în original de raduca
            Postat în original de ZEPE
            [...] Rezolutia laboratorului: NOk!!! [...]
            In concluzie, este "NO" sau "Ok"?
            Not OK
            ratzele se trag din camioane

            Comentariu


            • Asa cum am precizat si in mesajul anterior acesti conectori nu ar fi acceptati de constructori in domeniul auto. Acolo se merge doar pe terminali sertizati in conditii foarte riguros controlate, sudura cu ultrasunete, conectori mama-tata, iar in cazul coselor de curent mare strangere cu surub plat pe plat.

              O alta precizare este ca eu am analizat un conector rapid pe care l-am avut la indemana. In postarile anterioare am vazut ca exista si conectori la care presiunea de contact este exercitata prin intermediul unor parghii. Dar din punctul de vedere al specialistilor in conectica problema este contactul intre doua metale diferite.

              Comentariu


              • Ce tip de conector a-ti dat la analiza?

                Pe de alta parte, Cu - Sn nu mi se pare ceva de neacceptat...
                ratzele se trag din camioane

                Comentariu


                • Nici eu nu cred ca in auto s-ar folosi conectori rapizi ca cei din industrial/casnic. De fapt nici nu stiu de unde ideea asta pe aici.

                  Comentariu


                  • Am sa invii un pic topicul asta, ca sa nu mai deschid unul si am sa postez cateva poze cu un model de conector rapid, desfacut de mine ca sa vada fiecare cam cum "se aseaza" un conductor intr-un astfel conector... Conectorii i-am cumparat de la bicostore la pungi de cate 10, nu-mi amintesc ce marca sunt, imi amintesc ca era ceva scris in poloneza pe eticheta. Conductorul folosit a fost unul de 2,5. Legatura era foarte stransa, nicio sansa de a mai scoate conductorul decat prin rasucire si asa cu ceva greutate.

                    Fișiere atașate

                    Comentariu


                    • Conectorii de mai sus nu prea sint folositi la auto .
                      La auto , de regula se fac conexiuni la un fir existent si firul respectiv nu se taie .
                      Vedeti in poza ceva dedicat .
                      Fișiere atașate
                      Instalatii verificari-revizii gaze

                      Comentariu


                      • Conductorul auto este litat si este normal sa se foloseasca conectori rapizi specifici.
                        Am intilnit si eu conectorii aratati de domnul Mircea G pe instalatii facute chiar in uzina.

                        Comentariu


                        • Si eu sunt "pentru" folosirea conectorilor rapizi la conductoare masive, dar acum eu folosesc conductoare litate unde pun conectori terminali cu surub. Am folosit la cateva instalatii si chiar mai am vreo 200 buc de 5 pozitii in asteptarea lucrarilor cu conductoare masive.
                          Daca se respecta ce zice producatorul pe cutie, eu sunt mai mult decat f bucuros sa folosesc asa ceva.
                          Cat despre auto, sincer nu prea am lucrat, dar stiu ca pe acolo se mai folosesc si papucii cu seritizare.
                          Imi place lumina!

                          Comentariu


                          • Domnule komy, puteti sa ne prezentati(photo) un model de conector pe care il folositi d-voastra?
                            Si doi...Spuneti ca folostiti myf cu conectori terminali...in aceasta situatie, cum faceti legaturile in doza si pana la cati conductori legati intr-o legatura (iluminat / prize)?

                            Mutumesc anticipat!

                            Comentariu


                            • Răspuns la: Conectori rapizi

                              Sa aducem la actualitate acest subiect !

                              Am fost azi sa caut conectori rapizi (wago) in Dedemam, Arabesque, Praktiker etc. NU am gasit, unii nici nu au auzit de asa ceva.
                              Unde as putea gasi asemenea conectori?

                              Oare la noi nu se folosesc, nu se comercializeaza sau pur si simplu nu sunt buni?
                              Daca sunt buni de ce nu-i folosesc electricienii?

                              Comentariu


                              • Răspuns la: Conectori rapizi

                                In magazine de bricolaj - in Obi se gasesc.

                                Online la TME:
                                http://www.tme.eu/ro/katalog/?id_pro...1163%3A5657%3B
                                Curentul nu iarta!

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X