Conectori rapizi
Adună
X
-
Deoarece lucrez pentru o firma producatoare de cablaje si ma lovesc zilnic de exigentele de calitate a trei mari producatori de automobile ma bag si eu in discutia asta aprinsa. Am sacrificat un conector rapid si l-am dat la laborator unde au fost verificate forta de retentie, presiunea lamelelor, rezistenta de contact, suprafata de contact. O comparatie cu un terminal auto (12V) pt sectiune de 2.5 in cateva cuvinte:
- forta de retentie: buna, cu observatia ca si forta de inserare este f. mare - nu ar fi acceptata in productia de serie;
- presiunea lamelelor (de fapt una singura): f mare;
- rezistenta de contact: f. buna, suprafata de contact mare pentru sectiunea data.
Rezolutia laboratorului: NOk!!! In domeniul auto specificatiile nu accepta ca in zona de contact mama-tata materialele sa fie diferite. Nici macar in cazul in care sunt stanate ambele. In cazul de fata contactul ar fi Cu (firul) si Sn (conectorul rapid).
Sper ca nu supar pe nimeni, personal cred ca sunt Ok pentru circuitul de lumini dar daca cineva ar vrea sa le foloseasca la Constanta i-as recomanda cositorirea.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de ear1976Postat în original de MIRCEA MAXIMGnu este " la bordura " ci ditamai atelierul ..........
nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga )
Pai degeaba e ditamai atelierul daca tot "bordurist" lucreaza....Lasă un comentariu:
-
Postat în original de MIRCEA MAXIMGnu este " la bordura " ci ditamai atelierul ..........
nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga )
Pai degeaba e ditamai atelierul daca tot "bordurist" lucreaza....Lasă un comentariu:
-
Postat în original de MIRCEA MAXIMGPostat în original de liviu2004Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de liviu2004Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.Lasă un comentariu:
-
Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de liviu2004La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.Lasă un comentariu:
-
La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de liviu2004Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.Lasă un comentariu:
-
Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de brainwashCam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.Lasă un comentariu:
-
Cam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de liviu2004Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.Lasă un comentariu:
-
Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.Lasă un comentariu:
Lasă un comentariu: