Conectori rapizi

Adună
X
 
  • Ora
  • Arată
Curăță Tot
postări noi

  • RaduCA
    a răspuns
    Postat în original de ZEPE
    [...] Rezolutia laboratorului: NOk!!! [...]
    In concluzie, este "NO" sau "Ok"?

    Lasă un comentariu:


  • ZEPE
    a răspuns
    Deoarece lucrez pentru o firma producatoare de cablaje si ma lovesc zilnic de exigentele de calitate a trei mari producatori de automobile ma bag si eu in discutia asta aprinsa. Am sacrificat un conector rapid si l-am dat la laborator unde au fost verificate forta de retentie, presiunea lamelelor, rezistenta de contact, suprafata de contact. O comparatie cu un terminal auto (12V) pt sectiune de 2.5 in cateva cuvinte:
    - forta de retentie: buna, cu observatia ca si forta de inserare este f. mare - nu ar fi acceptata in productia de serie;
    - presiunea lamelelor (de fapt una singura): f mare;
    - rezistenta de contact: f. buna, suprafata de contact mare pentru sectiunea data.

    Rezolutia laboratorului: NOk!!! In domeniul auto specificatiile nu accepta ca in zona de contact mama-tata materialele sa fie diferite. Nici macar in cazul in care sunt stanate ambele. In cazul de fata contactul ar fi Cu (firul) si Sn (conectorul rapid).

    Sper ca nu supar pe nimeni, personal cred ca sunt Ok pentru circuitul de lumini dar daca cineva ar vrea sa le foloseasca la Constanta i-as recomanda cositorirea.

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de ear1976
    Postat în original de MIRCEA MAXIMG
    nu este " la bordura " ci ditamai atelierul ..........
    nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga )

    Pai degeaba e ditamai atelierul daca tot "bordurist" lucreaza....
    Lucrarea a fost facuta la cererea clientului ( un mare avocat ! ) pe principiul ca merge si asa ! desigur si pe raspunderea lui . In mod normal orice interventie se programeaza dupa ce vin modulele dedicate si specializate pt tipul de masina si aplicatie , se evita ' experimentele "

    Lasă un comentariu:


  • ear1976
    a răspuns
    Postat în original de MIRCEA MAXIMG
    nu este " la bordura " ci ditamai atelierul ..........
    nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga )

    Pai degeaba e ditamai atelierul daca tot "bordurist" lucreaza....

    Lasă un comentariu:


  • dmih
    a răspuns
    Postat în original de MIRCEA MAXIMG
    Postat în original de liviu2004
    Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.
    Da poti spune ca sint figuranti . Iau masini de fite , ML-uri , Audi , Bmw si apoi ajung la service sa mai monteze niste xenoane , monitoare in tetiere , statii , boxe , in fine , toate nebuniile . Practic nu au avut cum sa comande asa ceva si nu le-a ramas decit sa faca aici lucrarea. In tot cazul unde spun ca se fac asemenea lucrari , si imi pare rau ca nu gasesc acum pozele , nu este " la bordura " ci ditamai atelierul . Aveam niste poze cu ML dezmembrat din bara in bara , te crucesti ! Sint in tot cazul nebuni sa accepte asa ceva . Am vazut tot la un ML cum dupa montarea xenoanelor se aburea farul din cauza ca nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga ) Fite !
    Curat fite, Nene Iancule !!! Chapeaux bas

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.
    Da poti spune ca sint figuranti . Iau masini de fite , ML-uri , Audi , Bmw si apoi ajung la service sa mai monteze niste xenoane , monitoare in tetiere , statii , boxe , in fine , toate nebuniile . Practic nu au avut cum sa comande asa ceva si nu le-a ramas decit sa faca aici lucrarea. In tot cazul unde spun ca se fac asemenea lucrari , si imi pare rau ca nu gasesc acum pozele , nu este " la bordura " ci ditamai atelierul . Aveam niste poze cu ML dezmembrat din bara in bara , te crucesti ! Sint in tot cazul nebuni sa accepte asa ceva . Am vazut tot la un ML cum dupa montarea xenoanelor se aburea farul din cauza ca nu au avut bec H de care trebuia si s-a montat alt tip cu o adaptare + silicon ! Rezolvarea ? S-a spart farul si s-a schimbat pe casco ( cu interventii citeste spaga ) Fite !

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.
    Gresit ! Si cele mai fitoase masini ajung la demontat din prima zi deoarece beneficiarii mai vor ceva echipamente suplimentare .

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.

    Lasă un comentariu:


  • Mircea_G
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.
    La masinile ultramoderne nu se taie nimic ! Sint module speciale de conectare intre masina si alt echipament auxiliar. Taierea sau chiar si sunarea unui fir poate duce la probleme cu calculatorul .

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.

    Lasă un comentariu:


  • ear1976
    a răspuns
    Postat în original de brainwash
    Cam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
    Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.
    La autocompactizanta se lipesc straturile intre ele si fac corp comun, nu se mai deslipeste daca o aplici cum trebuie.

    Lasă un comentariu:


  • brainwash
    a răspuns
    Cam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
    Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.

    Lasă un comentariu:


  • ear1976
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.
    Nu e neaparat nevoie sa il tai, poti sa il desizolezi doar, rasucesti al treilea fir pe portiunea desizolata, cositoresti si izolezi cu banda autocompactizanta.

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.

    Lasă un comentariu:

Procesare...