Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Conectori rapizi

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • brainwash
    a răspuns
    Intreb si eu tot referitor la domeniul auto intrucat vad ca sunt specialisti pe aici: care e cea mai buna metoda de a te conecta la un cablu deja existent? Eu am gasit niste conectori rapizi, nu am cum sa fac poza acum, care au doua canale. Pe un canal intra firul la care te legi, iar in celalalt se baga firul cu care vrei sa pleci. Cu patentul sau o scula similara se apasa un fel de banda ce sectioneaza izolatia ambelor fire si face legatura intre ele. Dupa care se trece un fel de clapeta peste tot, ce are rolul de a izola ansamblul si de ai conferi o oarecare rigiditate. Imi pare rau ca nu cunosc denumirea exacta dar sigur stiti la ce ma refer. Sunt si alte metode?

    Lasă un comentariu:


  • Skyworker
    a răspuns
    Postat în original de alex virtual
    Achizitionarea lor se face in primul rand functie de valoarea intensitatii curentului si in al doilea rand de sectiunea conductorilor conectati

    in opinia dvs. sunt bune de ceva ?eu nu am folosit pana acum!
    Foarte buni.
    Italienii, nemtii si altii ii folosesc si la cabluri litate si nu cositoresc nimic.
    Deja e foarte raspandite in toata lumea.
    Am facut odata o experienta din curiozitate, am unit doua fire litate cu conector din asta si l-am legat la baterie 12V. Se arde firul si ramane intreg morsetul.
    Altii sertizeaza si dupa aia baga firul in morset, alti nu.
    Bineinteles ca nu trebuie strans cu "cheia de 16" dar nici lasat nestrans.
    __________________________________________________ _____
    Conectorii ii alegi dupa grosimea cablului ( care este dimensionat in functie de putere) daca folosesti unul prea mic nu-ti intra cablurile, deci n-ai cum sa gresesti. Cele mai mari sant pentru putere mai mare.

    Lasă un comentariu:


  • ilies cristian
    a răspuns
    am lucrat cu WAGO dar totusi intrebarea mea este :PE CE SUPRAFATA SE FACE CONTACTUL LA O ASEMENEA LEGATURA? da si eu am folosit la lecaturi la circuitele de lumina.Dar mai am o mica problema :cum sa lamuresc pe cineva ca ;FY si MYF sunt tot conductori care se folosesc in instalatiile electrice si au aceleasi caracteristici cu conditia ca la MYF sa se pastreze sectiunea.cu respect de la BAIA MARE CRISTI

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Postat în original de raduca
    Postat în original de liviu2004
    Cred ca asta e scula: [...] In schimb nu o vad prea bine cum arata la varf.
    Imi da eroare la acel link. Am incercat sa caut eu, am ajuns [...] si mi-am dat seama ca nu stiu ce caut.
    De acolo, la Contactless tools si apoi jos la Disengaging tool.

    Am mai gasit una la fel de buna la Wago, http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID...l/gle_2451.htm

    http://www.wagocatalog.com/okv3/Down...ns_206_830.mpg

    Lasă un comentariu:


  • Mircea G
    a răspuns
    Atita disputa pe tema asta .....mai ramine o intilnire personala si un meci . Atit am inteles : fiecare tip de conector are o anumita aplicatie , restul depinde de optiunile montatorului sau de prescriptii tehnice .

    Lasă un comentariu:


  • RaduCA
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    Cred ca asta e scula: [...] In schimb nu o vad prea bine cum arata la varf.
    Imi da eroare la acel link. Am incercat sa caut eu, am ajuns aici si mi-am dat seama ca nu stiu ce caut.

    Lasă un comentariu:


  • alex virtual
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    MAN nu foloseste conectori rapizi. Am pornit de la discutia ca acesti conectori nu sunt buni. Eu demonstrez cu aceste cazuri ca sunt buni. Tu ce demonstrezi? Ca stii sa postezi? Eu macar vin cu informatii.
    fratilor mai usor , va rog ! nimeni nu a spus ca nu sunt buni 100% conectori rapizi (nici macar eu )!
    va salut !

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    MAN nu foloseste conectori rapizi. Am pornit de la discutia ca acesti conectori nu sunt buni. Eu demonstrez cu aceste cazuri ca sunt buni. Tu ce demonstrezi? Ca stii sa postezi? Eu macar vin cu informatii.

    Lasă un comentariu:


  • ear1976
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    Pe nave se mai folosesc in ziua de azi conectori rapizi pentru: motoare (Caterpillar), hidraulica (Bosch-Rexroth), propulsie si control (Rolls-Royce - Queen Mary 2 e un exemplu).

    Cateva conditii de lucru pentru aparataj naval: list/trim unghiuri mari la navei, vibratii rapide si de amplitudine mica, umiditate, etc. Aceste conditii nu prea sunt intalnite la industrial. Tare as vrea sa va vad stimati colegi pe o furtuna de grad 8-9 pe mare, sa vedeti cum vibreaza si sare nava. Si sa va rugati ca microcontactele din relee sa stea la locul lor, altfel e posibil sa pierdeti propulsie si orice...

    Aerul marin totusi este unul destul de coroziv ( avand in vedere si volumul de aer care circula prin camera motoarelor).

    Singurul lucru la care protestez la acestu conectori rapizi: instalatorii nu folosesc sculele speciale pentru asa ceva. Baga surubelnita in ei si la 2,3 manevre conectorul e compromis.

    @ear1976: sunt destule exemple pe net in care societatile de clasificare au pierdut procese. Nu insist ca nu are rost.
    Si...numai caterpilar? MAN nu exista? Propulsie numai rolls? Si ce traba are queen-mary? de bramax ai auzit? si....ar fi mai multe...DAR SUNT APLICATII NAVALE!
    Daca nu ti-ai dat seama, pe acest forum se discuta probleme legate de "home apliances"...si standardele difera un pic, iar problemele se pun cu totul altfel....

    WAKE UP...nu spun ca experienta ta nu e binevenita, dar incearca sa vezi si din alt punct de vedere....

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Cred ca asta e scula: http://catalog.weidmueller.com/procat/Product.jsp;jsessionid=00F2B6777A4EA78C5C9B92E28D0 8A088?productId=(%5b0A4B4296-3B4A-11D6-BAC0-000102B788D7%5d)&page=Product

    In schimb nu o vad prea bine cum arata la varf.

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Nu am timp acum dimineata sa caut, ca o tai la munca. Dar gasesti la Weidmuller pe net. Au cataloage de scule si accesorii. Acolo gasesti.

    Lasă un comentariu:


  • RaduCA
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    [...] Singurul lucru la care protestez la acesti conectori rapizi: instalatorii nu folosesc sculele speciale pentru asa ceva. Baga surubelnita in ei si la 2,3 manevre conectorul e compromis. [...]
    Si asa ajungem la aceeasi problema, cea care ne doare cel mai mult: factorul uman.
    Exista vre-un link unde s-ar putea vedea sculele speciale ce ar trebui folosite? Multumesc.

    Lasă un comentariu:


  • liviu2004
    a răspuns
    Pe nave se mai folosesc in ziua de azi conectori rapizi pentru: motoare (Caterpillar), hidraulica (Bosch-Rexroth), propulsie si control (Rolls-Royce - Queen Mary 2 e un exemplu).

    Cateva conditii de lucru pentru aparataj naval: list/trim unghiuri mari la navei, vibratii rapide si de amplitudine mica, umiditate, etc. Aceste conditii nu prea sunt intalnite la industrial. Tare as vrea sa va vad stimati colegi pe o furtuna de grad 8-9 pe mare, sa vedeti cum vibreaza si sare nava. Si sa va rugati ca microcontactele din relee sa stea la locul lor, altfel e posibil sa pierdeti propulsie si orice...

    Aerul marin totusi este unul destul de coroziv ( avand in vedere si volumul de aer care circula prin camera motoarelor).

    Singurul lucru la care protestez la acestu conectori rapizi: instalatorii nu folosesc sculele speciale pentru asa ceva. Baga surubelnita in ei si la 2,3 manevre conectorul e compromis.

    @ear1976: sunt destule exemple pe net in care societatile de clasificare au pierdut procese. Nu insist ca nu are rost.

    Lasă un comentariu:


  • alex virtual
    a răspuns
    Postat în original de dmugurel
    Alex ai chef de polemica, daca ai folosit conectori certificati si ai avut probleme te rog sa ne expui cazul. Dar daca doar asa nu ai incredere in ei si tu crezi ca nu sunt buni te rog frumos nu mai posta si intra in polemici .
    Sunt cativa pe forum care au inceput sa il atace pe Liviu fara motiv. Desi uneori a folosit un ton si o atitudine care nu este in spiritul acestui forum, din punct de vedere profesional nu aveti ce sa reprosati. Va rog fiti mai toleranti, discutati cu ARGUMENTE.
    Va rog recititi regulamentul forumului: http://www.misiuneacasa.ro/forum/vie...ght=regulament
    Postez si un extras din regulament, mai concludent pentru ce se intampla in ultima vreme pe forum.
    .....
    3. Nu dati raspunsuri doar pentru a scrie ceva! Daca nu stiti sau nu aveti ce spune, lasati pe altii sa raspunda.
    .....

    5. Mesajele trebuie sa fie scrise intr-un limbaj nederanjant pentru ceilalti utilizatori.

    - nu folositi in mod excesiv imaginile emotive (emoticons icon);

    - nu folositi texte cu fonturi colorate excesiv sau cu dimensiuni mari (majuscule);

    - nu includeti imagini de pe alte servere, este suficient sa puneti un link catre acele imagini;

    - nu porniti discutii incendiare sau in contradictoriu pe subiecte privind gusturi sau obiceiuri;

    - este complet interzis si inacceptabil orice atac la persoana; discutati ideea si nu persoana.
    eu am vazut astfel de surprize la instalatii facute de alti la doar 2 ani de functionare a instalatiei ! am sa aduc si argumente cu prima ocazie cand o sa mai ma intalnesc cu asa ceva !
    despre restul nu mai zic nimic , ca degeaba o fac !
    numai bine !

    Lasă un comentariu:


  • ear1976
    a răspuns
    Postat în original de liviu2004
    In caz de ceva rau din cauza acelor materiale, ei vor plati....
    Nu fi chiar asa de sigur.....

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X