Am mai gasit una la fel de buna la Wago, http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID...l/gle_2451.htm
Conectori rapizi
Adună
X
-
Postat în original de raduca
Am mai gasit una la fel de buna la Wago, http://www.wago.com/cps/rde/xchg/SID...l/gle_2451.htm
-
am lucrat cu WAGO dar totusi intrebarea mea este :PE CE SUPRAFATA SE FACE CONTACTUL LA O ASEMENEA LEGATURA? da si eu am folosit la lecaturi la circuitele de lumina.Dar mai am o mica problema :cum sa lamuresc pe cineva ca ;FY si MYF sunt tot conductori care se folosesc in instalatiile electrice si au aceleasi caracteristici cu conditia ca la MYF sa se pastreze sectiunea.cu respect de la BAIA MARE CRISTIComentariu
-
Postat în original de alex virtualAchizitionarea lor se face in primul rand functie de valoarea intensitatii curentului si in al doilea rand de sectiunea conductorilor conectati
in opinia dvs. sunt bune de ceva ?eu nu am folosit pana acum!
Italienii, nemtii si altii ii folosesc si la cabluri litate si nu cositoresc nimic.
Deja e foarte raspandite in toata lumea.
Am facut odata o experienta din curiozitate, am unit doua fire litate cu conector din asta si l-am legat la baterie 12V. Se arde firul si ramane intreg morsetul.
Altii sertizeaza si dupa aia baga firul in morset, alti nu.
Bineinteles ca nu trebuie strans cu "cheia de 16" dar nici lasat nestrans.
__________________________________________________ _____
Conectorii ii alegi dupa grosimea cablului ( care este dimensionat in functie de putere) daca folosesti unul prea mic nu-ti intra cablurile, deci n-ai cum sa gresesti. Cele mai mari sant pentru putere mai mare.Cititi semnati si dati mai departe. http://www.petitiononline.com/qd3xx666/petition.htmlComentariu
-
Intreb si eu tot referitor la domeniul auto intrucat vad ca sunt specialisti pe aici: care e cea mai buna metoda de a te conecta la un cablu deja existent? Eu am gasit niste conectori rapizi, nu am cum sa fac poza acum, care au doua canale. Pe un canal intra firul la care te legi, iar in celalalt se baga firul cu care vrei sa pleci. Cu patentul sau o scula similara se apasa un fel de banda ce sectioneaza izolatia ambelor fire si face legatura intre ele. Dupa care se trece un fel de clapeta peste tot, ce are rolul de a izola ansamblul si de ai conferi o oarecare rigiditate. Imi pare rau ca nu cunosc denumirea exacta dar sigur stiti la ce ma refer. Sunt si alte metode?Comentariu
-
Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.Comentariu
-
Postat în original de liviu2004Da, mai este o metoda "clasica": se taie firul la care vrei sa te legi, il dezizolezi la capete, introduci la unul din ele un tub termocontractibil, il duci mai departe de fir. Apoi pui cele 2 capete unul langa celalalt impreuna cu firul care vrei sa-l adaugi. Eventual poti sa le rotesti pe toate 3. Apoi le cositoresti frumos. Dupa ce se raceste cositorul tragi tubul termocontractibil peste toata treaba si il incalzesti cu o bricheta de jur imprejur pana se strange.ratzele se trag din camioaneComentariu
-
Cam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.Comentariu
-
Postat în original de brainwashCam asa am facut si eu, cel putin in domeniul auto, dar ma gandeam ca arata neprofesionist. Dezavantajul e ca nu poti trage tuburi termo-contractibile si nici nu stiu sa existe astfel de tuburi care pot fi sectionate.
Cu benzile de izolat am avut diverse grade de succes in sensul ca doar cele cu panza si unele nemtesti rezista la temperaturi de 50-80 grade fara sa se dezlipeasca.ratzele se trag din camioaneComentariu
-
Comentariu
-
Postat în original de liviu2004Ai si tu dreptate dar pentru o treaba facuta cu simt de raspundere, poate sa taie firul.Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
-
La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.Comentariu
-
Postat în original de liviu2004La masinile ultramoderne nu se mai aplica metoda rezolvarii pe bordura in strada. La alea toata treaba se face in uzina, din ziua 0.Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
-
Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.Comentariu
-
Postat în original de liviu2004Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.Instalatii verificari-revizii gazeComentariu
-
Postat în original de MIRCEA MAXIMGPostat în original de liviu2004Aia's figuranti de 2 lei care se screm la 20 de eur pentru o treaba facuta bine de la inceput. Si se duc la bordura sa rupa 3 fire pentru alarma care sa sune la 3 noaptea si leduri albastre in far.Comentariu
Comentariu