Conectori rapizi
Adună
X
-
Răspuns la: Conectori rapizi
Afirmatia respectiva a fost facuta in 2008 Posibil sa nu mai primiti un raspuns de la cel care a facut-o. -
Răspuns la: Conectori rapizi
Deoarece lucrez pentru o firma producatoare de cablaje si ma lovesc zilnic de exigentele de calitate a trei mari producatori de automobile ma bag si eu in discutia asta aprinsa. Am sacrificat un conector rapid si l-am dat la laborator unde au fost verificate forta de retentie, presiunea lamelelor, rezistenta de contact, suprafata de contact. O comparatie cu un terminal auto (12V) pt sectiune de 2.5 in cateva cuvinte:
- forta de retentie: buna, cu observatia ca si forta de inserare este f. mare - nu ar fi acceptata in productia de serie;
- presiunea lamelelor (de fapt una singura): f mare;
- rezistenta de contact: f. buna, suprafata de contact mare pentru sectiunea data.
Rezolutia laboratorului: NOk!!! In domeniul auto specificatiile nu accepta ca in zona de contact mama-tata materialele sa fie diferite. Nici macar in cazul in care sunt stanate ambele. In cazul de fata contactul ar fi Cu (firul) si Sn (conectorul rapid).
Sper ca nu supar pe nimeni, personal cred ca sunt Ok pentru circuitul de lumini dar daca cineva ar vrea sa le foloseasca la Constanta i-as recomanda cositorirea.
Multumesc.Lasă un comentariu:
-
Răspuns la: Conectori rapizi
La Dedeman probabil au scos din oferta conectorii daca ocupau locul si nu se vindeau pe masura asteptarilor.Lasă un comentariu:
-
Răspuns la: Răspuns la: Conectori rapizi
Sa aducem la actualitate acest subiect !
Am fost azi sa caut conectori rapizi (wago) in Dedemam, Arabesque, Praktiker etc. NU am gasit, unii nici nu au auzit de asa ceva.
Unde as putea gasi asemenea conectori?
Oare la noi nu se folosesc, nu se comercializeaza sau pur si simplu nu sunt buni?
Daca sunt buni de ce nu-i folosesc electricienii?
Pe de alta parte, ma mir ca n-ati gasit in Dedeman, pentru ca-mi aduc aminte perfect ca in vara trecuta era plin de astfel de conectori in Dedeman-ul din Agigea, iar in toamna lui 2011 am vazut si in Turnu-Severin (deci in principiu reteaua comercializeaza asa ceva).Lasă un comentariu:
-
Răspuns la: Conectori rapizi
Sa aducem la actualitate acest subiect !
Am fost azi sa caut conectori rapizi (wago) in Dedemam, Arabesque, Praktiker etc. NU am gasit, unii nici nu au auzit de asa ceva.
Unde as putea gasi asemenea conectori?
Oare la noi nu se folosesc, nu se comercializeaza sau pur si simplu nu sunt buni?
Daca sunt buni de ce nu-i folosesc electricienii?Lasă un comentariu:
-
Domnule komy, puteti sa ne prezentati(photo) un model de conector pe care il folositi d-voastra?
Si doi...Spuneti ca folostiti myf cu conectori terminali...in aceasta situatie, cum faceti legaturile in doza si pana la cati conductori legati intr-o legatura (iluminat / prize)?
Mutumesc anticipat!Lasă un comentariu:
-
Si eu sunt "pentru" folosirea conectorilor rapizi la conductoare masive, dar acum eu folosesc conductoare litate unde pun conectori terminali cu surub. Am folosit la cateva instalatii si chiar mai am vreo 200 buc de 5 pozitii in asteptarea lucrarilor cu conductoare masive.
Daca se respecta ce zice producatorul pe cutie, eu sunt mai mult decat f bucuros sa folosesc asa ceva.
Cat despre auto, sincer nu prea am lucrat, dar stiu ca pe acolo se mai folosesc si papucii cu seritizare.Lasă un comentariu:
-
Conductorul auto este litat si este normal sa se foloseasca conectori rapizi specifici.
Am intilnit si eu conectorii aratati de domnul Mircea G pe instalatii facute chiar in uzina.Lasă un comentariu:
-
-
Am sa invii un pic topicul asta, ca sa nu mai deschid unul si am sa postez cateva poze cu un model de conector rapid, desfacut de mine ca sa vada fiecare cam cum "se aseaza" un conductor intr-un astfel conector... Conectorii i-am cumparat de la bicostore la pungi de cate 10, nu-mi amintesc ce marca sunt, imi amintesc ca era ceva scris in poloneza pe eticheta. Conductorul folosit a fost unul de 2,5. Legatura era foarte stransa, nicio sansa de a mai scoate conductorul decat prin rasucire si asa cu ceva greutate.
Lasă un comentariu:
-
Nici eu nu cred ca in auto s-ar folosi conectori rapizi ca cei din industrial/casnic. De fapt nici nu stiu de unde ideea asta pe aici.Lasă un comentariu:
-
Ce tip de conector a-ti dat la analiza?
Pe de alta parte, Cu - Sn nu mi se pare ceva de neacceptat...Lasă un comentariu:
-
Asa cum am precizat si in mesajul anterior acesti conectori nu ar fi acceptati de constructori in domeniul auto. Acolo se merge doar pe terminali sertizati in conditii foarte riguros controlate, sudura cu ultrasunete, conectori mama-tata, iar in cazul coselor de curent mare strangere cu surub plat pe plat.
O alta precizare este ca eu am analizat un conector rapid pe care l-am avut la indemana. In postarile anterioare am vazut ca exista si conectori la care presiunea de contact este exercitata prin intermediul unor parghii. Dar din punctul de vedere al specialistilor in conectica problema este contactul intre doua metale diferite.Lasă un comentariu:
-
Postat în original de raducaPostat în original de ZEPE[...] Rezolutia laboratorului: NOk!!! [...]Lasă un comentariu:
Lasă un comentariu: