on

Noutati din lumea vopselelor premium. Liderul mondial PPG in Romania.

22 septembrie, 2022

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, 22 septembrie 2022 – Vânzările produselor Pittsburgh Paints, care sunt 100% ecologice, se vor ridica la peste 500.000 euro până la finalul anului, estimează compania românească Color Smart Distribution, unic importator și distribuitor în România și Republica Moldova al brandurilor premium și premium plus Novacolor, Color Smart și Pittsburgh Paints.

 

 

„Cifra de afaceri a businessului Color Smart va fi cu 30-35% mai mare în 2022, față de anul trecut. Din această creștere doar un sfert se va datora însă portofoliului Pittsburgh Paints, iar restul majorării prognozate va veni din portofoliile existente de vopsele lavabile și decorative, gleturi și ustensile de zugrăvit. Ne așteaptăm la creșteri cu adevărat spectaculoase în 2023, când consumatorul român va fi deja familiarizat cu valoarea unică oferită de produsele ecologice Pittsburgh Paints, mai ales că dorința consumatorului de a proteja mediul este tot mai mare și va avea destule exemple practice de rezultate absolut ieșite din comun obținute în lucrări existente din care să se inspire”, a declarat Cătălina Trupșor, CEO și fondator Color Smart. 


Pittsburgh Paints, brandul american numărul unu la nivel mondial, cu aproape 140 de ani de experiență în piața de amenajări, are în portofoliu peste 2000 de culori marcă înregistrată, care pot fi reproduse în mai multe tipuri de finisaje: mat, lucios, satinat sau eggshell. Produsele Pittsburgh Paints oferă soluții extraordinare pentru decorări pretențioase și rafinate, în culori închise și mate, spre deosebire de vopselele în nuanțe închise din alte surse, care ridică probleme la peste 90% din amenajări.


Brandul american oferă consumatorilor finali soluții ingenioase care permit decorări spectaculoase cu durabilitate excepțională, mii de culori în multe tipuri de finisaje.
 

Produsele premium plus Pittsburgh Paints sunt ecologice, realizate din materiale sustenabile, se aplică și se întrețin ușor. În plus, acestea au o rezistență îndelungată și își păstrează culoarea, textura și finisajul ales pentru o perioadă de ani de zile.
 

Pittsburgh Paints a intrat în portofoliul Color Smart din luna martie a anului curent după un proces de negociere de câteva luni. Experiența de peste 15 ani a companiei în distribuirea unor produse de cea mai bună calitate a fost determinantă pentru decizia partenerului extern, care a analizat mai multe opțiuni înainte să semneze cu Color Smart.
 

„Am discutat despre strategia noastră de business pe următorii 5 ani, despre forecastul de vânzări și campaniile de marketing pe care le vom desfășura pentru promovarea brandului. Au fost luate în considerare mai multe aspecte, faptul că avem trei showroomuri proprii, respectiv în București, Constanța și Timișoara, că suntem singurul distribuitor de produse premium și premium plus din România care are un sistem de distribuție format din parteneri care acoperă cele mai importante județe ale țării, că suntem foarte atenți la cerințele pieței și venim în permanență cu servicii de calitate atât pentru clienți, cât și pentru specialiști. Am consolidat comunitățile Color Smart, clienți, arhitecți, designeri aplicatori, constructori, depozite, care găsesc mereu la noi soluții pentru problemele lor, inspirație pentru proiecte noi, suport în implementare sau un sfat util”, a mai adăugat Cătălina Trupșor.
 

În prezent, Color Smart are locații proprii, în București, Constanța și în curând în Timișoara, o rețea formată din 12 distribuitori la nivel național: Cluj, Oradea, Craiova, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Brașov și este prezentă în 9 depozite.
 

Anul acesta, compania și-a propus să acopere și alte zone importante ale țării precum Buzău, Galați-Brăila, Suceava- Botoșani, Iași, Hunedoara, Târgu-Jiu și Petroșani. 
 

Compania este prezentă și în mediul online, cu două noi magazine virtuale.
 

În portofoliul Color Smart, se regăsește o gamă largă de servicii ce pot fi achiziționate de către clienți, de la materiale și accesorii, la servicii de consultanță sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori.

 

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

HORNBACH este increzator pentru anul financiar 2018/19, in ciuda inceputului modest din primavara HORNBACH este increzator pentru anul financiar 2018/19, in ciuda inceputului modest din primavara
BCR acorda credite pentru BCR acorda credite pentru "Prima casa 2" cu o dobanda de 4,6% pe an - 08 martie 2010
Cu barba nu te-ncurci! Alege cine e “Da sau Pa” si califica-te pentru premii Cu barba nu te-ncurci! Alege cine e “Da sau Pa” si califica-te pentru premii
ROMEXPO deschide sezonul targurilor si expozitiilor din 2019 ROMEXPO deschide sezonul targurilor si expozitiilor din 2019
Produsele TeraGlass au ajuns in 12 tari in 2018. Peste 70% din cifra de afaceri provine din export Produsele TeraGlass au ajuns in 12 tari in 2018. Peste 70% din cifra de afaceri provine din export
TIMON: Dezvoltatorii imobiliari fac glumite pe seama crizei - 30 Martie 2009 TIMON: Dezvoltatorii imobiliari fac glumite pe seama crizei - 30 Martie 2009

Vezi mai multe articole