Publicitate si Agenti Imobiliari

Doresti sa vinzi, sa cumperi sau sa inchiriezi o locuinta si nu stii care sunt actele de care ai nevoie? Trebuie sa programezi o succesiune la Notariat sau poate nu te intelegi cu vecinul, pe drumul de servitute? In aceasta categorie vei gasi toate informatiile privind actele necesare pentru vanzarea, inchirierea sau achizitionarea unei locuinte, precum si sfaturi juridice utile si dedicate problemelor tale.

on

RE/MAX: ”Real Estate la Maximum”, cu sau fara Legea Agentului Imobiliar

14 martie, 2024

București, 14 Martie 2024 – RE/MAX, lider mondial în domeniul imobiliar, își consolidează prezența în România sub conducerea lui Răzvan Cuc, oferind antreprenorilor ambițioși posibilitatea de a se alătura unei rețele de succes. Conferința de presă organizată astăzi a evidențiat nu doar avantajele francizei RE/MAX, precum beneficiile unui brand recunoscut, cultura colaborării și un pachet de suport cuprinzător, ci și tendințele actuale ale pieței imobiliare românești. Așteptări legate de Legea Agentului Imobiliar: Odată adoptată, legea va oferi o mai mare transparență și profesionalism în domeniu, permițând clienților să ia decizii informate. Se anticipează o creștere a cererii pentru agenți imobiliari calificați, care pot oferi consultanță și…

mai mult >
on

Consultantul Imobiliar - Partenerul de Încredere în Tranzacțiile Imobiliare: Cum facem Legătura între Vise și Realitate?

20 ianuarie, 2024

Comunicarea, în esența sa, este un pilon al existenței umane, un liant esențial care conectează oamenii între ei ... de aceea, întrebarea se pune: când avem nevoie de alt-cineva, care să comunice pentru noi, în interesul nostru, cum îl vom alege? Între barierele comunicării, constatăm: diferențele de vârstă (ruptura între generații), cele cultural-lingvistice (fondul vocabularului pe care persoanele îl dețin și îl folosesc), arta oratoriei și logica discursului (inteligența și inspirația de a căuta și propune argumentele potrivite la momentul potrivit) și multe altele cum sunt: factorii psihologici (emotivitatea) sau psiho-somatici (bâlbâiala) dar și disponibilitatea (timpul dedicat comunicării cu ceilallți) - a avea o predispoziție pentru apărarea propriilor…

mai mult >
on

Intrarea Straulesti. Pentru nivelul următor. The Level

30 iunie, 2023

La invitația partenerilor noștri 2ActivePR, specialiști în comunicare (din anul 2000), am descoperit un ansamblu rezidențial, situat într-o zonă mai ascunsă a Capitalei ... Intrarea Străulești - situată în Cartierul Dămăroaia, este ocrotită de lacurile Grivița, Băneasa și Herăstrău. Aici, profesioniștii de la Redport Capital au anunțat finalizarea cu succes a Fazei a II-a și lansarea Fazei a III-a din The Level Apartments, un ansamblu rezidențial smart și sustenabil ... Proiectul este dezvoltat în patru faze cu o investiție totală de 60 milioane de euro București, 27 iunie 2023 – The Level Apartments este primul proiect de dezvoltare urbană din Nordul Capitalei, realizat de Redport Capital. Conceput drept un ansamblu rezidențial smart și sustenabil, proiectul…

mai mult >
on

Unde ar trebui sa construiesti o casa?

26 mai, 2023

Decizia de a construi o casă nu este ușoară. Totuși, dacă te-ai hotărât asupra acestei soluții, trebuie să știi că nu te așteaptă doar multă muncă, ci și căutarea unor soluții adecvate. Ținând cont de faptul că s-ar putea să te simți anxios, mai jos sunt câteva lucruri la care cu siguranță te vei gândi. În continuare sunt câteva informații utile care te vor ajuta să iei cele mai bune hotărâri. La țară sau la oraș – aceasta este întrebarea! Odată ce te-ai decis să construiești o casă, trebuie să alegi locația potrivită. Prin urmare, înainte de a cumpăra un teren, gândește-te dacă preferi să locuiești în oraș sau la țară. Mai jos sunt prezentate avantajele și dezavantajele ambelor imobile. O casă în oraș oferă în primul rând: •…

mai mult >
on

IMMOFLUX. Un CRM pentru agentii de succes pasionati de industria imobiliara

17 mai, 2023

CRM-ul (Customer Relationship Management) este un sistem informatic de gestionare a relațiilor cu clienții, care a fost dezvoltat pentru a îmbunătăți și optimiza interacțiunea cu aceștia, prin centralizarea și organizarea informațiilor, pentru a oferi un serviciu mai eficient și personalizat. Istoric, conceptul de CRM a început să fie utilizat în anii '90, când departamentele de vânzări au început să realizeze că pentru a avea succes, este important să se concentreze pe clienți și să îi cunoască cât mai bine. Astfel, s-a dezvoltat o nevoie de a avea un sistem care să permită monitorizarea și gestionarea relațiilor cu clienții. Foto: Domnul Lucian Bele, co-fondator al Immoflux În industria imobiliară, agentul imobiliar este în centrul activității, deoarece…

mai mult >