Noutati

on

Refresh your life alaturi de Vitamin Well si Zlatan Ibrahimovic

18 octombrie, 2017

Fiecare succes are in spate un caracter puternic, un mod de viata echilibrat, dar mai ales determinare. Asa incepe orice poveste - cu o idee si un concept bine definit. This is how winning is done! Change your life for the good si bucura-te de o bautura echilibrata ce te va transforma into a living legend! Vitamin Well, liderul european al bauturilor premium cu vitamine este acum si in Romania! Zlatan Ibrahimovic – The Brand Ambassador Cand te gandesti la fotbal si la atletul perfect, primul nume care iti vine in minte este Zlatan Ibrahimovic, celebrul fotbalist suedez ce imbraca tricoul celor de la Manchester United. De 10 ori castigator consecutiv al premiului “Guldbollen – The Golden Ball of Sweden”, Zlatan vine in Romania alaturi de Vitamin Well. Colaborarea inceputa in 2014 are…

mai mult >
on

Vanzarile de imprimante Epson cu tehnologie inkjet, in crestere si in trimestrul 2/2017

17 octombrie, 2017

Epson anunță pentru cel de-al doilea trimestru din 2017 o creștere cu 13% a livrărilor de imprimante cu tehnologie cu jet de cerneală, din punct de vedere al volumului, respectiv cu 22% ca valoare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În prima jumătate a anului 2017, Epson a livrat cu 10% mai multe imprimante și multifuncționale cu jet de cerneală decât în perioada ianuarie – iunie 2016. Din punct de vedere valoric, Epson a înregistrat un avans de aproximativ 18 procente faţă de 2016, conform IDC Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker, 2017Q2. În perioada aprilie – iunie 2017, în România s-au vândut echipamente cu jet de cerneală în valoare de 2,04 milioane de euro, în creștere cu 25% față de trimestrul 2/2016. „Pentru a doua jumătate a anului estimăm…

mai mult >
on

Epson anunta cea mai mare gama de videoproiectoare home cinema si pentru birou

17 octombrie, 2017

Epson, lider mondial în realizarea de produse inovatoare în domeniul imaginii, aduce în România cea mai mare gamă de videoproiectoare pentru home cinema și divertisment, dar și pentru utilizarea la birou. Noile serii integrează caracteristici de top cum ar fi o durată de viaţă a lămpii foarte mare, deplasarea obiectivului pe verticală şi pe orizontală, Miracast şi duplicarea ecranului, respectiv Wi-Fi opțional în cazul seriilor office, la prețuri accesibile. ”Vedem o orientare tot mai clară a cumpărătorilor de soluții de videoproiecție către echipamente mai bune, cu rezoluții mari și tehnologii noi, cum ar fi amplificarea 4K, Blu-ray UHD și suport pentru HDR. În prima jumătate a anului am vândut cele mai multe videoproiectoare interactive înregistrând o cotă…

mai mult >
on

Wienerberger planifica sa isi extinda afacerea cu caramida in Romania

17 octombrie, 2017

Wienerberger a ajuns la un acord cu ADM Capital pentru achiziția pachetului de actiuni de 98,3% al producătorului de cărămizi Brikston Construction Solutions SA (Brikston). Prin planificarea acestei achiziții, Wienerberger face încă un pas spre viitor și își extinde activitatea cu cărămidă în România. Brikston și-a desfășurat cu succes activitatea în piața românească de 50 ani și are o fabrică de producție în Iași, în nord-estul României. Fabrica are o capacitate totală de aproximativ 200 millioane FN (=formatul normal pentru cărămizi). Portofoliul de produse include mai mult de 40 de formate diferite de blocuri ceramice pentru zidărie de pereți exteriori și interiori, precum și produse pentru aplicații speciale, de grădină și în exteriorul casei. Cu…

mai mult >
on

DERO relanseaza intreaga gama de produse si porneste dialogul despre distributia treburilor casnice in cuplu

17 octombrie, 2017

DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse, cu cel mai intens parfum de până acum. Noile produse se regăsesc în magazine începând cu luna septembrie, iar în prezent, consumatorii se pot bucura de nenumărate surprize, activări și premii prin campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri. Odată cu relansarea portofoliului de produse, DERO lansează și o nouă campanie integrata, „DERO 2în1. E unul pentru doi!” și inițiază dialogul pe tema distribuirii treburilor casnice în familiile din România. Campania pornește de la rezultatele unui studiu* comandat de brand și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național în luna septembrie a acestui…

mai mult >