Noutati

on

The Empty Shop, un nou record de donatii – 60,7 tone de haine colectate in Bucuresti, in doar 4 saptamani

12 august, 2019

Campania „The Empty Shop” a strans 60,7 tone de haine, donate de peste 8.600 de persoane care au trecut pragul Promenada mall, initiatorul proiectului; 322 de kilograme sunt reprezentate de haine noi; 56,2 tone de articole vestimentare au ajuns deja prin intermediul Crucii Rosii Romane la peste 4700 de persoane din zone sarace, predominant din mediul rural, familii cu multi copii, lipsite de posibilitati financiare, familii monoparentale, persoane varstnice cu pensii mici, persoane cu afectiuni medicale, copii din centre de plasament, oameni ai strazii, copii abandonati, din 10 judete din Romania. A doua editie „The Empty Shop”, campanie initiata de Promenada in parteneriat cu Unilever (OMO, Cocolino) si Crucea Rosie Romana, a reusit sa colecteze o cantitate record de articole vestimentare…

mai mult >
on

Formele moderne KUMA definesc stilul tau de viata

06 august, 2019

Relaxarea, confortul, sunt elemente foarte cautate pentru un stil de viata modern. Acestea sunt esentiale pentru echilibru, iar mediul in care ne petrecem timpul – acasa, la birou sau in spatii publice, contribuie prin design si functionalitate la o stare de bine. Datorita impactului pe care conceptele KUMA il au asupra spatiilor domestice si publice, compania scandinava si-a asumat un rol major de partener de incredere pentru orice proiect de amenajare. De 20 de ani Kuma Romania simbolizeaza creativitatea scandinava, caracterizata de o mare atentie asupra detaliilor, devenind astfel, un punct de referinta in domeniul amenajarilor pentru baie si bucatarie. Depasind tendintele pentru a ajunge la o personalizare completa, KUMA a dezvoltat peste 80 de forme de bol de lavoar si peste 75 de culori…

mai mult >
on

SensoDays a dat start zilelor cu zambete alaturi de cinci fotografi

31 iulie, 2019

Zambete, distractie si cei mai cool prieteni! Acesta a fost secretul unor sesiuni de shooting ... altfel. Doria Dragusin, Ionela Stoica, Magdalena Gheorghe, Sorin Stana si Marius Dragne, au dat startul zilelor cu soare pentru ca the best days are always Sensodays. Inarmati cu voie buna, cei cinci visual storytellers by day, superheroes by night, au facut o vizita la cele doua showroom-uri SensoDays din Bucuresti: Stirbei Voda si Baneasa pentru un shooting like in the movies si pentru a descoperi intreaga gama de produse. Kartell Battery, oglinda Kartell by Laufen sau setul de cesti si farfurii de cafea LSA au fost doar cateva dintre vedetele capturate de acestia in cele mai stralucite ”posturi”. Plecand de la hashtag-urile #mysensodays si #happydaysaresensodays, proiectul foto si-a dorit…

mai mult >
on

Targul international de mobila BIFE SIM se deschide pe 12 septembrie

26 iulie, 2019

BIFE – SIM, cel mai mare targ international de mobila, echipamente si accesorii din Romania, va avea loc intre 12 si 15 septembrie 2019, la ROMEXPO. ROMEXPO sustine producatorii romani si importatorii care activeaza in industria mobilei si le asigura, prin organizarea BIFE-SIM, o platforma de expunere la standarde internationale. Timp de patru zile, acestia isi prezinta produsele si serviciile si aduc in prim-plan atat tehnologiile si metodele de realizare a pieselor de mobilier, cat si stilurile folosite in prezent la crearea mobilei si la amplasarea ei in diferite spatii. Producatori din toata lumea vor expune mobilier clasic, dar si modern, realizat din lemn masiv, dar si combinat in stiluri contemporane si eclectice, cu diverse materiale si accesorii (piele, sticla, textile decorative).…

mai mult >
on

„Arctic prezinta functii din viata ta” printr-o noua campanie de imagine

25 iulie, 2019

Arctic, brand aflat in topul preferintelor romanilor de aproape 50 de ani, lanseaza campania „Arctic prezinta functii din viata ta” si aduce in prim-plan functiile aparatelor electrocasnice intr-o maniera inedita. Aproape de familiile romanilor si cunoscand obiceiurile si traditiile acestora din interior, Arctic este un brand apreciat pentru calitatea produselor, pentru expertiza in domeniul electrocasnicelor, dar si pentru faptul ca s-a adaptat constant nevoilor consumatorilor, inovand si dezvoltand permanent portofoliul de produse in acord cu evolutia pietei. „Noua campanie vine in continuarea platformei Stim familiile de romani din interior si face trecerea spre o abordare orientata catre tehnologie. Am fost dintotdeauna aproape de familiile de romani, de aceea stim ca momentele petrecute…

mai mult >