on

Carrefour Romania: garantat scaderea TVA-ului la 19% se regaseste in pretul platit, de la 1 ianuarie 2017

04 ianuarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Clienţii vor regăsi TVA-ul scăzut la 19% în preţul plătit la casele de marcat, începând cu 1 ianuarie 2017 pentru categoriile de produse precum: băuturile alcoolice, detergentii, cosmeticele şi produsele de curaţat, florile şi plantele neconsumabile, precum şi toate produsele nealimentare (cu exceptia celor care au deja TVA de 5%).

Începând cu 1 ianuarie 2017, clienții Carrefour vor beneficia de această scădere în toate magazinele grupului Carrefour din ţară: hipermarketurile Carrefour, supermaketurile Market și Billa, magazinele de proximitate Express si Contact şi magazinul on line: Carrefour Online (www.carrefour-online.ro).

‘Ne cerem scuze anticipat clienţilor noştri, însă datorită faptului că în magazine sunt peste 30.000 de etichete de schimbat şi această schimbare se va face treptat. Este posibil ca aceştia să găsească pentru încă cateva zile la raft, etichete cu TVA-ul de 20%, deşi preţul plătit va fi garantat cel mai mic, cu TVA de 19%. O modalitate extrem de rapidă şi la indemână de verificare a preţului este prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, care prin scanarea codului de bare a produsului, afişeaza preţul care va fi plătit efectiv la casă, în acest caz, cel cu TVA scăzut la 19%.”, declară Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Terenurile pentru constructii Terenurile pentru constructii
Dezvoltatorul Confort City va acoperi din buzunar costurile de refacere a instalatiilor, dupa incendiul de marti Dezvoltatorul Confort City va acoperi din buzunar costurile de refacere a instalatiilor, dupa incendiul de marti
Cum poate fi vanduta o casa ipotecata Cum poate fi vanduta o casa ipotecata
Noaptea de Ajun ne aduce zapada Noaptea de Ajun ne aduce zapada
Al doilea magazin Miele din Bucuresti, Miele Point Dorobanti, a inregistrat vanzari de 400.000 de euro, in primul an de la deschidere Al doilea magazin Miele din Bucuresti, Miele Point Dorobanti, a inregistrat vanzari de 400.000 de euro, in primul an de la deschidere
Studiu Ariston Thermo: Piata de centrale termice se maturizeaza Studiu Ariston Thermo: Piata de centrale termice se maturizeaza

Vezi mai multe articole